„Mercedes“ ekipa toliau karaliauja „Formulės-1“ čempionate.
Ispanijos „Grand Prix“ etape komandos pilotai Lewisas Hamiltonas ir Valtteri Bottas šį sezoną penktą kartą iš eilės užėmė abi pirmąsias vietas ir taip pat pasiekė sunkiai pagerinamą rekordą.
Po lenktynių Barselonoje „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas buvo paklaustas apie šansą dominuoti viso čempionato metu, kitiems sportininkams paliekant galimybę užlipti tik ant trečiojo pakylos laiptelio.
„Tai - nerealu. Turime neskrajoti padebesiais ir nemanyti, jog sėkmė yra garantuota“, - aiškino T. Wolffas.
„Tiek „Ferrari“, tiek „Red Bull“ turi pakankamai resursų per trumpą laiką situaciją apversti aukštyn kojomis.“
Jis pakomentavo pranešimus apie galimą „Mercedes“ pasitraukimą iš čempionato 2020-aisiais.
„Apie tai kalbėjomės valdyboje, tačiau galiausiai priėjome prie išvados, jog „Formulėje-1“ visada yra pakilimo ir nuosmukio ciklai.
Be abejonės, ateityje vėl laukia sunkūs laikai. O mes esame ilgalaikis prekės ženklas bei būsime pasiruošę juos sutikti.
Ši scena yra vis dar naudinga mums. „Formulė-1“ yra puiki galimybė reklamuoti „Mercedes“ ženklą, net jei negalėčiau pasakyti, kaip automobilių pramonė vystysis per ateinančius 5-8 metus“, - sakė T. Wolffas.
Kabina makaronus panasiai kaip ir priessezoniniuose bandymuose kai vaidino kad neva tai jau bijo ferrari greicio ir netures galimybiu greitai ka nors pakeist kad pavyt juos, nors daug kas netikejo tom ju pasakom ...puikiai supranta kad formulej tokie dalykai greit nesidaro ir cempo likimas bent jau komandu iskaitoj jau dabar aiskus,nu bet kai zono kad tas dalykas neprideda pliusu F1 ziurimumui tai ir sneka bele ka
„Ferrari“ priekinio sparno konstrukcija (kartu ir „Alfa Romeo“, kuri, kaip spėja varžovai, paprasčiausiai nukopijuota nuo Skuderijos) leidžia oro srautui pilnai apgaubti priekinius ratus ir kur kas efektyviau jį nukreipia išilgai bolido korpuso, tuo užtikrindama didesnę prispaudžiamąją jėgą galinio sparno zonoje.
Neįprasta „Mercedes“ priekinio sparno konstrukcija itin nustebino varžovus, tarp kurių – ir „Alfa Romeo“ vadybininkas Beatas Zehnderis: „Mūsų inžinieriai iš pat pradžių pasirinko šitą priekinio sparno koncepciją ir mes spėjome, kad visos komandos nueis tuo pačiu keliu. Bet kai mes pamatėme nuotraukas iš „Mercedes“ bolido pristatymo, pagalvojome, jog jie nori paprasčiausiai suklaidinti varžovus. Mes buvome įsitikinę, kad į bandymus jie atveš tokį patį sprendimą, kaip ir mūsų“.
„Racing Point“ ekipos technikos direktorius Andrew‘as Greenas paaiškino, kuo bloga yra „Mercedes“ priekinio sparno koncepcija: „Jei prieš priekinius ratus susiformuoja sujaukto oro zonos, tai po to jos tampa sūkurių zonomis, kurias būtina kontroliuoti kitais mašinos korpuso elementais, o tai apsunkina užduotį. Idealiai sūkuriai turi pasilikti tik ant vidinių priekinio sparno plokštelių pusių.
Priimu stafkes ar Binotto leks lauk siemet ar kitamet
Kiek galima tu sneku. Nei apvers nei ka. O jei ir pavers, tai is esmes cempionato likimas bus aisku,