T. Wolffas: „Ferrari“ sprendimai pravėrė skardinę pilną kirminų (75)

T. Wolffas: „Ferrari“ sprendimai pravėrė skardinę pilną kirminų
logo Balandžio 15 d. 23:40, Ferrari

Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad taikydama komandinę taktiką „Ferrari“ komanda susikuria papildomų problemų.

Tikėdama, jog Sebastianas Vettelis gali važiuoti greičiau, „Ferrari“ Kinijoje vykusiose F-1 lenktynėse paprašė Charleso Leclerco praleisti vokietį į priekį. Apsikeitus pozicijomis S. Vettelis taip ir nesugebėjo rimčiau pasipriešinti „Mercedes“ pilotams, o C. Leclercas dėl prastų taktinių sprendimų į priekį praleido Maxą Verstappeną ir finišavo penktas.

„Tai sudėtinga situacija. Nori, kad tavo greitesnis bolidas vytusi varžovus priekyje. Sebastianas sakė, kad jis buvo greitesnis, tad komanda sukeitė savo pilotus pozicijomis. Tai aš suprantu“, - kalbėjo T. Wolffas.

„Tačiau kai pradedi daryti tokius dalykus, situacija tampa dar sudėtingesnė. Sukuri precedentą ir lyg atidarai skardinę pilną kirminų. Gali būti taip, jog visose likusiose lenktynėse teks sakyti, kad iš paskos važiuojantis bolidas yra greitesnis. Tai tikrai nėra paprasta situacija. Panašioje situacija buvome atsidūrę ir mes su Nico, Lewisu ir Valtteri.“

„Tai nėra vien tik „Ferrari“ problema. Kiekviena komanda, savo sudėtyje turinti du panašaus pajėgumo pilotus, susiduria su šia problema.“

Komentarai (75)


adameitas
| Balandžio 17 d. 13:21
Taip išeina, kad toli nuo Kinijos sėdintys "ekspertai" geriau už komandą žinojo ką daryti reikėjo? Ir kas buvo greitesnis:) Jei praleido vadinasi kažkokios racijos buvo tame. Ar tai pasiteisino čia jau kitas klausimas. Asmeniškai man atrodo, kad šiuo metu abu pilotai yra panašaus pajėgumo. Vienoj situacijoj vienas greitesnis arba gali buti greitesnis kitoj kitas. Kadangi feru bolidas lėtesnis jie tiesiog turi kažką daryti. Atrodė, kad leclerq nepalaiko mercu tempo tai davė pabandyt veteliui. Štai ir viskas.

Reikia pagaliau suprasti, kad ferari patiria didžiulį spaudimą laimėti kas dažnai priveda prie rizikingų sprendimų. Mercedes tuo tarpu spaudimas kur kas mažesnis (titulų/pergalių bado nėra) tai jie ir gali sau leisti pažaisti "komandiškai".
Donatas Darg10211292181211963
| Balandžio 16 d. 21:19
Apie ka jus cia dar diskutuojat? kam cia idomu. Kaip jie nori taip daro. Komandine taktika jie gali naudoti kiek nori. Preitais metais Mersai visiem issakino kad tai normalu ir naudinga.
Camicasee
| Balandžio 16 d. 18:55
kart
| Balandžio 16 d. 17:45

Geriausia yra perklausyti visus radio pokalbius abieju pilotu, o ne tai, ka istransliavo TV.

Pokalbis tarp inzinieriu vyko ilga laika.
Leclerco buvo klausta ar jis gali vaziuoti greiciau, jis sake taip, bet kuri laika niekas nesikeite.
Tada inzinierius po keliu ratu pasake, kad turi spausti arba kitu atveju turesi praleisti Seba.

Ir kas idomiausia, ka visi blogai eskaluoja, tai kad is tiesu galutini sprendima Leclercas prieme pats praleisti Vetteli.
Radio pokalbis mazdaug buvo toks:
"Praleisk Vetteli"
"Bet as dabar pradejau nuo jo tolti"

Tyla... (Tuo tarpu inzinierius sako Sebui, kad paspaustu)

10 rata Vettelis nuvaziuoja greiciau ir Leclercas vos tik pamates savo laika "Ok, as praleidziu Seba".

Niu sakiau nediskutuosiu, bet nebeištvėriau skaitydamas - jau išvartei iki to, kad Leclercas pats praleisti sugalvojo? Nors cituoju tavo sakinys: "Praleisk Vetteli" Nu, blin, jau iki apsurdo daėjai, visi ekspertai rašo, kad padarė Ferrari nesąmonę, bet vis tiek galva mušini siena, kad viskas čia normaliai. Kam tada iš vis diskutuot, taip ir pradėk - esu aklas Vetelio fanas ir ką besakysite - Vet buvo teisus, sugalvosiu kodėl.
Spinefix
| Balandžio 16 d. 18:54
Geriau vilkas apie kirminus savo šiknoj papasakotų.
ddt
| Balandžio 16 d. 18:36
tfu, sorry, mano kirminas. Iš paskos Lewis'o
ddt
| Balandžio 16 d. 18:35
Pažiūrėsiu, kokius kirminus vartys Toto, kai Botas važiuos iš paskos Botto.
ddt
| Balandžio 16 d. 18:34
YZF
| Balandžio 16 d. 16:00

Tu tikrai dauztas esi. Tipo pradzioje LC 0.016s greitesnis o poto 0.089s letesnis? Tai tipo SV uz CL buvo greitesnis 0.073sec. Todel ji reikejo praleisti. Tu bent suvoki kas yra 0.07sec lenktyniu rezime? Tu kas, teoretikas kompiuterastas ar studentas buhalteris, kuriam skaiciai turi sutapti iki 0?. lol. Uzteks tau jau rasyti. Eik nuo kompo.

Geriau pasakyk, KAS TU ESI. Paračiau caps'u, kad būtų lengviau suprast raides. Ačiū.
OG
| Balandžio 16 d. 18:04
Tegul ferrari pjaunasi viduje, o red bull tuo atveju pasims antra vietA.... 🤣 Dziugu tai matyt
kart
| Balandžio 16 d. 18:03
SatanKlaus
| Balandžio 16 d. 17:37

O tu garantuoji kad Vetelis nebandė Bahreine maikės plėšyt? Manau bandė ne tik kad plėšyt, bet ir dantim drąskyt, tik kad pezdalas gavosi ir tiek...

Negaliu garantuoti, lygiai kaip tu negali garantuoti, jog Leclercas nesidraske. Matau cia poziurio i pilotus klausimas. Jei butu situacija atvirkscia ir butu praleide Leclerca, tai butu postai ne kaip Vetteli traukia uz ausu, bet koks Vettelis nevykelis. Tuo tarpu as buciau rases ta pati, tik si karta, kad Leclercas buvo minimaliai greitesnis uz Vetteli.
kart
| Balandžio 16 d. 17:45
eustachijus
| Balandžio 16 d. 16:48

Ir iš paskos sunkiau sekt,viskas taip. Bet čia kaip su vėjo gūsiu fetelio suktuko fone,argumentas,bet nerimtas kai žiūri į esmę... šiuo atvėju ,kai buvo stabili sekundė persvaros lenkimu ten nekvepėjo net jei jie būtų bahreine. Klarkas sakyčiau laikėsi itin saugiai,o paskutiniuose ratuose atsiplėšinėjo iš drs. Kad pasakyt jog vetelis buvo greitesnis norėčiau matyt bent jau mažėjančią persvarą ko nebuvo... kovinis atstumas yra 0.2s ,o ne 1s

Geriausia yra perklausyti visus radio pokalbius abieju pilotu, o ne tai, ka istransliavo TV.

Pokalbis tarp inzinieriu vyko ilga laika.
Leclerco buvo klausta ar jis gali vaziuoti greiciau, jis sake taip, bet kuri laika niekas nesikeite.
Tada inzinierius po keliu ratu pasake, kad turi spausti arba kitu atveju turesi praleisti Seba.

Ir kas idomiausia, ka visi blogai eskaluoja, tai kad is tiesu galutini sprendima Leclercas prieme pats praleisti Vetteli.
Radio pokalbis mazdaug buvo toks:
"Praleisk Vetteli"
"Bet as dabar pradejau nuo jo tolti"

Tyla... (Tuo tarpu inzinierius sako Sebui, kad paspaustu)

10 rata Vettelis nuvaziuoja greiciau ir Leclercas vos tik pamates savo laika "Ok, as praleidziu Seba".
×