T. Wolffas: jei „Ferrari“ būtų nugalėjusi Bahreine, situacija dabar būtų kitokia (9)

T. Wolffas: jei „Ferrari“ būtų nugalėjusi Bahreine, situacija dabar būtų kitokia
logo Liepos 07 d. 17:21, Daimler

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad jei „Ferrari“ būtų iškovojusi pergalę Bahreine vykusiose lenktynėse, situacija čempionate dabar būtų kitokia.

Italų ekipa arti pergalės buvo du kartus. Charlesas Lecercas ilgą laiką pirmavo Bahreine vykusiose lenktynėse, bet sportininkas dėl technikos gedimo turėjo užleisti poziciją ir padovanoti pergalę Lewisui Hamiltonui.

Kanadoje ilgą laiką pirmavo Sebastianas Vettelis. Bet po vokiečio klaidos ir jam skirtos baudos, pirmoji vieta ir pergalė vėl atiteko L. Hamiltonui.

T. Wolffas mano, kad „Ferrari“ komandai viskas ėmė ristis žemyn nuo antrojo etapo.

„Po to kas nutiko Bahreine, „Ferrari“ prarado prieš tai įgytą pagreitį. Bahreine jie turėjo geriausią bolidą, o Leclercas turėjo nugalėti lenktynėse“, - pasakojo T. Wolffas.

„Prieš avariją Baku trasoje, Charlesas buvo greičiausias. O prieš teisėjams skiriant baudą, Sebastianas ilgą laiką pirmavo Kanadoje. Tad vertinant vien tik pajėgumą, situacija galėjo būti visiškai kitokia.“

T. Wolffas prisipažino, kad žiemos pertraukos metu Barselonoje surengtų bandymų metu jis turėjo dėl ko nerimauti.

„Aš tikrai buvau sunerimęs. Pirmuose bandymuose „Ferrari“ atrodė tikrai įspūdingai. Stovėdamas šalia trasos galėdavai matyti kaip sportininkai stabdo atvažiuodami į pirmąjį posūkį. Pirmame, antrame, trečiame posūkiuose jie atrodė nenugalimi.“

„Visi tuomet matė, kad „Ferrari“ trasoje atrodė labai gerai. Bet aš žinojau, kad į kitus bandymus mes atsivešime atnaujinimų, tad bolidas pasikeis kardinaliai. Bet pirmąją antrųjų bandymų dieną rezultatai nebuvo tokie, kokių mes tikėjomės. Antrą dieną buvo tas pats. Manėme, kad turime rimtų problemų. Bet viskas pasikeitė trečiąją dieną. O ketvirtąją, kai važiavome panašiu tempu kaip ir „Ferrari“, pirmą kartą per aštuonerias dienas pajautėme, kad galėsime kovoti dėl pergalės lenktynėse.“

Komentarai (9)


JBounce
| Liepos 08 d. 12:36
Misiulis
| Liepos 07 d. 23:06

Nekalbama vien apie greiti. Prisideda patikimumas, strategu ismone, padangu tausojimas ir dar keletas smulkiu veiksniu. Viska sudejus - mersai labai toli prieky, o redbull tikrai statyciau labai salia ferrariu, gal net prieky.

Nu, ir kaip strategija sekasi su Gasly?
talianas
| Liepos 08 d. 11:30
Toto tapo nauju formulės 1 veidu. Verksnio veidu. Nei viena savaitė neapseina be kalbų apie tai kaip jiems sunku. Taip čiut čiut laimėjo 8 iš 9 etapų. Kyla klausimas, jei iš 9 etapų būtų laimėtas 1 etapas, kas tada? Daužytų galvą į sieną, gertų dvi savaites ar jau pakuotųsi daiktus ir nebaigus sezono pasitrauktų iš formulės? Niekad nemaniau, kad taip pasakysiu, bet jau pasidarė įdomiau skaityti Red bulio daktaro spjaudimus ir kakojimus ant kitų.
A85
| Liepos 08 d. 09:59
Tai jei Ferrari visur būtų nugalėjus, situacija būtų kitokia :D

Toto puikiai žaidžia šitą PR žaidimą, kad Mercedes čia nedominuoja, tik šiaip nesiseka kitiems ir F1 yra labai įdomi.

Na, pernai ir užpernai Ferrari dar turėjo kažką priešpastatyt, bet šiemet tai visai liūdesėlis.
Misiulis
| Liepos 07 d. 23:06
maxpower
| Liepos 07 d. 18:18

Nėra Redbull greitesni

Nekalbama vien apie greiti. Prisideda patikimumas, strategu ismone, padangu tausojimas ir dar keletas smulkiu veiksniu. Viska sudejus - mersai labai toli prieky, o redbull tikrai statyciau labai salia ferrariu, gal net prieky.
Accadia
| Liepos 07 d. 20:47
Accadia
| Liepos 07 d. 20:47

Gerai sakai. Pasigedau paskaičiavimo: kiek kas turėtų taškų, jei komandos būtų suvažiavę be avarijų pagal max fp1 fp2 fp3 qual ir lenktynių pozicijas?

Ir pagal geriausią lenktyninką ;)
Accadia
| Liepos 07 d. 20:47
relanium
| Liepos 07 d. 17:41

Realiai Ferrari yra trecia komanda F1 po Mercedes ir Red Bull, o konstruktoriu iskaitoj atsilieka tik delto, kad Gasly nesuvaziuoja

Gerai sakai. Pasigedau paskaičiavimo: kiek kas turėtų taškų, jei komandos būtų suvažiavę be avarijų pagal max fp1 fp2 fp3 qual ir lenktynių pozicijas?
Rimvydas Rozenas_2
| Liepos 07 d. 20:34
Feram vis biškuti pritrukst-tai pilotu,tai strategu ,tai klimato,net sekmes:D.šitie metai aiškus,kitamet?neaišku ar bulis neisivels i didesne kova jei 2 ju pilotas ims vežt tiek tašku kiek leis bolidas.taip kad
maxpower
| Liepos 07 d. 18:18
relanium
| Liepos 07 d. 17:41

Realiai Ferrari yra trecia komanda F1 po Mercedes ir Red Bull, o konstruktoriu iskaitoj atsilieka tik delto, kad Gasly nesuvaziuoja

Nėra Redbull greitesni
relanium
| Liepos 07 d. 17:41
Realiai Ferrari yra trecia komanda F1 po Mercedes ir Red Bull, o konstruktoriu iskaitoj atsilieka tik delto, kad Gasly nesuvaziuoja
×

F-1.lt pulsas