T. Wolffas: kaip spręsti trasos ribų pažeidimo problemą

T. Wolffas: kaip spręsti trasos ribų pažeidimo problemą
logo 2023 Liepos 03 d. 13:00, Pirelli

FIA veiksmai Austrijos GP etapą pavertė tikru farsu, kai galutinis rezultatų protokolas buvo perrašinėjamas po keturių valandų pasibaigus lenktynėms.

Lenktynių Spielberge metu buvo užregistruota daugiau kaip 1200 trasos ribų pažeidimų atvejų – vidutiniškai po 17 kiekviename rate. Todėl esmė čia ne taisyklėse, kurių sportininkams privalu laikytis, o individualiame teisėjų požiūryje į konkrečios trasos specifiką, kuris būdavo Charlie Whitingo laikais.

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mato du būdus, kaip būtų galima šią problemą išspręsti...

Toto Wolffas: „Situacija išėjo stebėtinai nemaloni dėl trasos ypatumų, taisyklių ir FIA siekio užtikrinti, jog absoliučiai visi laikytųsi taisyklių.

Po lenktynių jie viską ilgai analizavo: jutiklių trasoje ir vaizdo kamerų pagalba kiekvieną išvažiavimą už trasos ribų. Mes lygiai tą patį darėme komandos bazėje, peržiūrėdami įrašus iš bolidų kamerų, norėdami įsitikinti, kad mes negautumėm nepelnytos papildomos baudos.

Sirgaliams, komandoms ir lenktynininkams labai nemalonu, kad tos baudos buvo skirtos po lenktynių ir aš čia matau du sprendimo būdus. Reikia arba sugrįžti prie aukštų kelkraščių, kuriuose galima rimtai apgadinti mašiną, arba apskritai panaikinti visus ribojimus ir leisti pilotams lėkti dideliu greičiu tokiose trasose.

Sprendimas turi būti surastas tiek dėl lenktynių organizatorių, tiek ir visų kitų pusių interesų, kad lenktynės neprarastų vaizdingumo, o rezultatai būtų apsprendžiami piloto greičiu, o ne kažkokiomis baudomis“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140