T. Wolffas pasisako už garsesnius F-1 variklius

T. Wolffas pasisako už garsesnius F-1 variklius
logo 2017 Birželio 03 d. 01:17, Daimler

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas mano, kad kuriant naujas variklių taisykles didesnis motorų garsas bus viena svarbiausių temų.

FIA jau pradėjo diskusijas su automobilių gamintojais dėl naujo variklio formato, kuris būtų naudojamas po 2020 m.

2014 m., kai buvo pradėti naudoti naujo formato motorai, daugelis liko nepatenkinti jų skleidžiamu garsu. Kai kurie net siūlė grįžti prie V8 variklio formato.

Siūlymas grįžti prie seniau naudotų technologijų T. Wolffo nežavi. Bet austras sutinka, kad variklio garsas yra labai svarbi tema.

„Visi mato, kad bolidai važiuoja greitai, bet variklių skleidžiamas garsas yra labai svarbus. Girdėdami jį galime geriau įvertinti galią ir greitį“, - kalbėjo T. Wolffas.

„Galbūt naudodami dabartinius variklius mes pamiršome pasirūpinti garsu. Nesakau, kad jis yra prastas. Bet ruošdami naujas taisykles, garso kokybė turėtų būti viena svarbiausių temų. Tai labai svarbu.“

T. Wolffas sutinka, kad turėti nepriklausomą variklių gamintoją sportui būtų naudinga. Bet austras abejoja tokio gamintojo sėkme.

„Dabar turime keturis rimtus gamintojus, kurie tiekia savo variklius F-1 komandoms. Komandos gali rinktis iš ko nori pirkti motorus: geriausios sportinių automobilių gamintojos „Ferrari“, gerų automobilių gamintojų „Honda“, „Renault“ ir turbūt aukščiausios kokybės prekinio ženklo - „Mercedes“. Tokios situacijos sporte nebuvo daugelį metų. Būtų puiku, jei sukurtume tokią formulę, kuri leistų nepriklausomam gamintojui įžengti į F-1.“

„Ar toks gamintojas galėtų sėkmingai konkuruoti su tais, kurie per kelerius metus į sukurtas technologijas investavo milijardus? Nemanau. Bet jei naują formulę sukursime gana anksti, tokiu atveju nepriklausomas gamintojas turės galimybę įvertinti koncepciją ir su rėmėjais ar investuotojais galės gana sėkmingai įžengti į šį sportą.“

„Esu įsitikinęs visu 110 proc., kad F-1 turi būti technologijų formule. Aštuonių cilindrų formulė nėra ta, kurią turėtume naudoti ateityje. Taip F-1 prarastų savo DNR. Šiame sporte turi būti naudojami galingiausi ir greičiausi varikliai.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983