Toto Wolffas pripažino, kad „Mercedes“ komandai iki šiol nepavyksta suprasti priežasčių, kodėl svyruoja jų mašina važiuojant dideliu greičiu. Šis nemalonus reiškinys buvo matomas ir kvalifikacijoje Silverstoune, o tai neleido Lewisui Hamiltonui ir George'ui Russellui pakovoti dėl pačių aukščiausių rezultatų.
„Iki paskutinių ratų kvalifikacija klostėsi normaliai. Aš maniau, kad mūsų bolidas yra pakankamai geras kovoti dėl antros ar trečios pozicijos, - komentavo „Mercedes“ komandos vadovas. - Bet mums nepavyko ir rezultatas, galima sakyti, nuvylė, nes tikėjausi, kad mes būsime greitesni.
Supratome, kad tai yra ta trasa, kuri mums tinka labiau, nes ji yra palyginus lygi ir apskritai mašinos elgesys tai patvirtino, tik pagal kvalifikacijos rezultatus to nematyti. Bet mūsų sportininkai iki šiol jaučia, kad automobilis yra per daug kietas ir labai linkęs šokinėti.
Šio reiškinio priežastys mums iki šiol lieka paslaptimi, nors mes jau surinkome labai didelį kiekį informacijos ir ateityje tai leis su viskuo išaiškinti, bet kol kas nesame tame lygyje, kokiame norime būti.
Russello mašinoje su pirmu padangų komplektu visai nebuvo svyravimo, o po 20 minučių su antru komplektu jis atsirado. Mes kol kas nebandėme išsiaiškinti, gal būt tai susiję su svorio centru, o gal dar kas nors ten galėjo turėti įtakos? Gal tai nežemiškos kilmės priežastys?
Mums kol kas nepavyksta surasti šio reiškinio dėsningumų. Svyravimo intensyvumas skiriasi skirtingose sesijose, o taip pat priklauso nuo kiekvieno padangų komplekto. Ir mes negalime pasakyti, kaip tai veikia mašinos reguliavimas, vėjas, oro temperatūra ir sąlygos trasoje apskritai“.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |