T. Wolffas: turime apsispręsti, ar reikės ką nors keisti

T. Wolffas: turime apsispręsti, ar reikės ką nors keisti
logo 2019 Vasario 25 d. 13:13, Daimler

Pirmoji bandymų savaitė Barselonoje parodė, kad „Mercedes“ atsilieka nuo „Ferrari“ ir, gali būti, net ir nuo „Red Bull“. Ir nors pasaulio čempionų komanda tikina, kad darbas ties greičiu į jų planus kol kas neįėjo, ne visi yra linkę patikėti tuo, jog „Mercedes“ slepia savo bolido tikrąsias galimybes. Todėl F-1 verslo klube jau atsirado nauja versija: Braklyje apsiskaičiavo, kurdami naująją W10.

Ekspertai iš karto atkreipė dėmesį, kad kurdami naujos aerodinamikos elementus, atitinkančius naują 2019 metų Techninį reglamentą, „Mercedes“ laikėsi visai kitokios koncepcijos, ne tokios, kokios buvo laikomasi Maranelle. Naujas „Ferrari“ priekinis sparnas leidžia kur kas efektyviau nukreipti oro srautus nuo išorinės priekinių ratų pusės. Po to oro srautas keliauja išilgai mašinos korpuso ir juda link galinės bolido dalies, palaipsniui greitėdamas ir tai duoda papildomą prispaudžiamąja galią.

Tačiau ši koncepcija efektyviai veikia tik su sąlyga, kad mašina turi pakankamai didelį nuolydžio kampą, t.y. išilginį bolido korpuso posvyrį trasos paviršiaus atžvilgiu. „Mercedes“ W10 šis kampas yra kur kas mažesnis nei „Ferrari“ ir „Red Bull“.

Vokiečių leidinys „Auto Bild“ rašo, „Mercedes“ dabar teturi tik su tolimesnius taktinius žingsnius: arba užsiimti intensyvia dabartinės mašinos modernizacija, tęsiant darbus su tokiu priekiniu sparnu, kokį mes matėme per bandymus, arba radikaliai keisti mašinos aerodinamikos koncepciją.

„Ferrari“ užduoda toną ir mes visi orientuojamės į juos, - turėjo pripažinti „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas. – Todėl mums teks išanalizuoti jų koncepciją ir priimti sprendimą, ar mes laikysimės savojo požiūrio, ar reikia ką nors pakeisti. Bet geriau palaukti antrosios bandymų serijos, tai bus svarbus momentas, nes mes turėsime naujus aerodinaminius sprendimus“.

Bet kokiu atveju, priimti sprendimą bus sudėtinga. Net tokiai komandai kaip „Mercedes“, kuri turi milžiniškus resursus, prireiktų trijų mėnesių, kad būtų galima visiškai perdaryti važiuoklę. Nesunku paskaičiuoti, kad nauja versija geriausiu atveju būtų paruoša tik Ispanijos GP etapui.

Be to, iš istorijos yra žinoma, kiek visa tai brangiai kainuoja: 2008 metų pradžioje per žiemos bandymus paaiškėjo, kad „BMW-Sauber“ ryškiai nusileidžia varžovų technikai. Nauja važiuoklė šiai komandai, kur tuomet priklausė Bavarijos koncernui, atsėjo 10 mln. Šveicarijos frankų.

Beje, kai dėl „Mercedes“, tai tai – kol kas tik versijos ir visai įmanoma,  kad tokių radikalių permainų čempionų ekipai neprireiks.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983