Teigiami Imolos trasos pasikeitimai

Teigiami Imolos trasos pasikeitimai
logo 2006 Balandžio 20 d. 20:57, .
„Formulės-1“ pilotai Fernando Alonso ir Davidas Coulthardas pagyrė pasikeitimus Imolos trasoje, kurioje šį savaitgalį vyks San Marino GP lenktynės.
Organizatoriai pakeitė Variante Alta posūkį. Sužemino jo kraštus ir pakeitė profilį, dėl ko viražas tapo staigesnis ir lėtesnis. Tai reiškia, kad pilotai nebevažiuos pro S formos posūkį, tarsi tiesiąja, kaip tai darydavo anksčiau.
„Manau dabar jis kiek lėtesnis. Anksčiau tai buvo tiesi trajektorija, o dabar turime du atskirus posūkius. Manau bus geriau. Prieš tai buvo kiek pavojinga, užvažiavęs ant trasos krašto galėjai tikrąja to žodžio prasme skristi, taigi šįmet bus saugu ir panašu į paskutinįjį posūkį, kuris yra malonus vairuoti“, - kalbėjo „Renault“ lenktynininkas F.Alonso
D.Coulthardas taip pat pakomentavo pasikeitimus.
„Pasikeitė tik viršutinis S formos posūkis. O paskutinysis liko toks, kaip ir pernai. Jie perdarė posūkį ant kalno. Buvo pašalintas didžiulis metalinis bordiūras, taigi jie ten atkartojo paskutinįjį trasos posūkį ir padarė jį staigesnį su žolės danga išorėje“, - pasakojo „Red Bull“ sportininkas.
„Įdomu, „Formulėje-1“ visada yra trasa, bordiūras ir žolė. Taisyklės sako, kad trasos ribas žymi baltos linijos, taigi jų niekada negalima kirsti. Tačiau visi tai darome ir užvažiuojame ant bordiūrų“, - iškėlė klausimą škotas.
Šis pasikeitimas Imoloje nebuvo nei pirmas, nei paskutinis. Po 1994 metų tragedijų daugelis posūkių buvo gerokai pakeisti, o ateityje planuojama vietoje Variante Bassa ir Traguardo palikti ilgąją tiesiąją, kuri besitęstų nuo dvigubo Rivazza posūkio. Ten būtų statoma ir nauja technikos aptarnavimo zona.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794