Išnagrinėję FIA techninio delegato Jo Bauerio kreipimąsi, San Paulo GP etapo teisėjai sprendimą atidėjo iki šeštadienio ryto vietos laiku ir leido besiginčyjančioms pusėms pateikti papildomus įrodymus.
Pagal „Auto Motor und Sport“ informaciją, penktadienį dieną, likus valandai iki kvalifikacijos, „Red Bull“ technikos direktorius Adrianas Newey su vyr. inžinieriumi Paulu Monaghanu atėjo į FIA biurą San Paule su krūva popierių ir fotografijų, bet visai kitu klausimu. Jiems nerimą kėlė nejudantis elementas ant „Mercedes“ bolido galinio sparno, kuris, „Red Bull“ duomenimis, turi neleistiną lankstumą ir keičia padėtį važiuojant didesniu nei 260km/h greičiu, o tai didina DRS sistemos efektyvumą. Bent jau taip atrodė iš TV transliacijos ir dėl to „Red Bull“ kreipėsi į FIA išaiškinimo, ar toks techninis sprendimas yra legalus.
„Jie daro lygiai tą patį, kuo mus kaltino prieš lenktynes šiais metais Baku“, - situaciją pakomentavo „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris. Prieš kvalifikacijos pradžią „Mercedes“ žinojo apie „Red Bull“ atstovų vizitą į FIA, bet nesiėmė nieko keisti, neabejodami tuo, kad jų bolidas yra legalus, o „Red Bull“ nepateikė oficialaus protesto.
Bet jau po kvalifikacijos FIA techninė tarnyba tradicinio patikrinimo metu „pole“ laimėtojo bolide aptiko kitą pažeidimą – nedidelį nukrypimą nuo maksimalaus atstumo tarp DRS elementų atidarytoje padėtyje, kuris pagal reglamentą negali būti didesnis nei 85 mm. J. Baueris šią informaciją perdavė svarstyti teisėjams, o pastarieji iškvietė „Mercedes“ atstovus pasiaiškinti.
Po kvalifikacijos Maxas Verstappenas praktiškai rankų pagalba įvertino galinio sparno lankstumą ant savo automobilio, o po to – ant Hamiltono, tai taip pat sukėlė daug klausimų...
Tyrimas užtruko gana ilgai, iš pradžių FIA išleido standartinį dokumentą, pripažindami, kad kiti Hamiltono bolido elementai atitinka reglamentą, o po kelių valandų svarstymo sprendimą atidėjo iki šeštadienio. Hamiltono automobilio galinis sparnas buvo nuimtas, užantspauduotas ir šiuo metu yra saugomas federacijos garaže. Šiandien ši istorija turės tęsinį...
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 29 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
Pilotas: | Lewisas Hamiltonas | 2024 sezono taškai: | 313 |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 39 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |