Teismas pagarsino D. Ricciardo kontrakto su „Renault“ detales (35)

Teismas pagarsino D. Ricciardo kontrakto su „Renault“ detales
logo Rugsėjo 18 d. 11:32, Renault Sport

Prieš kelis mėnesius buvo skelbta, kad buvęs Danielio Ricciardo vadybininkas kreipėsi į teismą, kaltindamas australų pilotą tuo, kad jis nesumokėjo komisinių pinigų.

Dabar Londono teisme prasidėjo klausymai šioje byloje ir jų metu paaiškėjo kai kurios D. Ricciardo kontrakto su „Renault“ komanda detalės, patvirtinančios, kodėl Danielis buvo itin materialiai suinteresuotas pereiti į prancūzų automobilių gamintojo gamyklinę komandą.

Štai keletas tik sausų skaičių: fiksuota bendra kontrakto suma – 55 mln. JAV dolerių. Suprantama, jog be to, komanda apmoka visas lenktynininko išlaidas, susijusias su dalyvavimo pasaulio čempionate, tame tarpe fizioterapeuto bei kitų medicinos specialistų paslaugas, o taip pat suteikia jam lengvąjį automobilį ir kompensuoja jo eksploatacijos bei aptarnavimo išlaidas – visa tai kainuoja daugiau kaip 600 tūkst. dolerių.

Priklausomai nuo rezultatų, pasibaigus sezonui, lenktynininkui išmokama 10 mln. dolerių kaip premija, be to, jam garantuojama 1 mln. dolerių premija už kiekvieną pergalę GP etape. Jei Ricciardo pavyktų ją iškovoti prie „Renault“ bolido vairo, jam atiduotų tą lenktyninę mašiną (nors be variklio ir pavarų dėžės) – ši dovana yra vertinama 2 mln. dolerių.

Buvęs piloto vadybininkas Glennas Beavis reikalauja išmokėti jam 10 mln. svarų sterlingų, tvirtindamas, jog būtent jis sudarė tokį kontraktą su „Renault“, užsiėmė jo ruošimu ir apskritai tai buvo jo idėja. Tuo tarpu D. Ricciardo advokatai viską neigia, juo labiau, kad pirmasis apie perėjimo į „Renault“ komandą naudą prakalbo Danielio tėvas.

Teismo svarstymai gali užsitęsti ir kieno pusę užims teisėjas ar bus surastas koks nors kompromisas, kol kas nėra aišku. Bet yra žinoma „Renault“ pozicija, kuri visą šį reikalą laiko privačiu D. Ricciardo ir buvusio jo vadybininko reikalu, todėl susilaiko nuo bet kokių komentarų.

Komentarai (35)


Misiulis
| Rugsėjo 19 d. 12:53
Anyway, smagu ir ricciardo, kad gauna saves vertu pinigu, dabar liko tik Verstapenas smarkokai pinigais neivertintas, bet bullia niekad nemokejo daug pinigu savo pilotams
talianas
| Rugsėjo 19 d. 12:24
mariusis
| Rugsėjo 19 d. 12:12

O tu nusamdyk tą Newey, kai jam gerai RBR. Bandė juk ten. Matom kaip pavyko.

Žinoma, čia mano spėjimas, bet manau Newey niekas nemoka 50 mln. Ir be jo yra gerų specialistų Mercedes ir Ferrari komandose. Už tokius pinigus iš inžinerijos specialistų galima nusamdyti daugelį genijų. Šiaip gaila, kad specialistų atlyginimai neviešinami.
mariusis
| Rugsėjo 19 d. 12:12
talianas
| Rugsėjo 19 d. 11:52

Čia nėra tik Ricciardo, yra visa komanda. O komandai ženkliai trūksta lėšų, kad prilygtų top komandom. Už tokius pinigus nusamdytų Newey ir po dviejų metų puodiumus imtų su Hulkenbergu. O dabar su Ricciardu ima 7-tas 8-tas vietas. Akivaizdu, kad Renault komandos resursai ir sistema skirstoma visokių direktorių ir vadybininkų, o ne inžinierių. Matant tokią sistemą, komandai jokių šansų kilti aukštyn.

O tu nusamdyk tą Newey, kai jam gerai RBR. Bandė juk ten. Matom kaip pavyko.
talianas
| Rugsėjo 19 d. 11:52
Čia nėra tik Ricciardo, yra visa komanda. O komandai ženkliai trūksta lėšų, kad prilygtų top komandom. Už tokius pinigus nusamdytų Newey ir po dviejų metų puodiumus imtų su Hulkenbergu. O dabar su Ricciardu ima 7-tas 8-tas vietas. Akivaizdu, kad Renault komandos resursai ir sistema skirstoma visokių direktorių ir vadybininkų, o ne inžinierių. Matant tokią sistemą, komandai jokių šansų kilti aukštyn.
YZF
| Rugsėjo 19 d. 11:30
Rokas1
| Rugsėjo 18 d. 16:24

Oh, nu tada nėra kažko beprotiško. Pergalių vis vien nebus, metų gale bonusų irgi daug negaus ir vis dėl to samdytas kaip komandos lyderis

Nu cia kaip paziuresi, po 2.3 milijono per menesi gal visai neblogai? 76.000 per diena.
Misiulis
| Rugsėjo 18 d. 23:31
Siaip visad su tais vadybininkais ir klientais buna taip: atiduoti 10proc ar 20proc, kai kalbam apie 1k ar 10k eur - negaila. Kai ateina kalbos apie 10mln - tada pamirstami visi susitarimai. Reikejo tiesiog nusimatyt susitarime maksimalias lubas vadybininkui, bet vel, vadybininkas pasiekes savo lubas nebebus suinteresuotas kelti klientui atlygio.
Misiulis
| Rugsėjo 18 d. 23:28
F666
| Rugsėjo 18 d. 16:31

Siap tai oho.tik 8M maziau uz fetka

Tai va, jei pasiima agentas po 5mln uz metus, jau 13mln maziau uz fetka, nes fetka neturi vadybos, pats tvarkosi. Nebent atejus i ferrari ks pasikeite. Su redbull be vadybos dirbo
Ezo
| Rugsėjo 18 d. 20:10
Fresto
| Rugsėjo 18 d. 18:00

O supranti kad vadybininkas taip pat dirba ir už tą darbą gauna savo atlyginimą? RIC pasamdė šitą asmenį būtent tam kad jis dirbtų savo darbą ir jis ji atliko, tačiau kaip netikėta kad jis nori pinigų kuriuos užsidirbo pagal kontrakta

Nei vienas nezinom koks vis del to kontraktas. Tikiu kad ji pasamde butent tam kad ir deretusi, ir tikiu kad gauavo uz tai sutarta alga, net jei apetitas pradeda kilt bevalgant, prasideda va tokios istorijos :)
Ezo
| Rugsėjo 18 d. 20:08
ddt
| Rugsėjo 18 d. 18:16

pardavejas gauna komisinius ne uz sportininko rezultatus, nebent sutartyje parasyta kitaip. Butent, uz tai kad gerai pasiderejai. Bet butu labia jau rizikinga tokioj situacijoj susieti komisinius su rezultatais. Deal'a sudealinai - viskas, pinigai, ir - sekantis.

Nu aisku svarbu koks susitarimas, ar nuo rezultatu priklauso ar siaip, samdau sau vadybininka, moki jam alga or tikiesi kad jis atliks savo darba. Bet matainjei jau atliko geriau nei buvo tiketasi, nagai pradeda augt i savo puse:)
Tech
| Rugsėjo 18 d. 18:53
F666
| Rugsėjo 18 d. 16:31

Siap tai oho.tik 8M maziau uz fetka

Kodel Oho? Normaliai gauna, budamas vienas geriausiu pilotu rinkoj. Kad grabas netraukia, tai cia ne jo problemos. :) Mclaren Alonsui isvis kosmosa mokejo, o sugesdavo kas antras lenktynes.
×