Tęsiasi debatai dėl jėgos agregatų tobulinimo moratoriumo

Tęsiasi debatai dėl jėgos agregatų tobulinimo moratoriumo
logo Sausio 15 d. 10:36, Red Bull Content Pool / Getty Images

Diskusija dėl variklių modernizacijos įšaldymo atsinaujino ir joje pasiekta kai kurios pažangos, o tai galėtų reikšti, jog bus pasirašytas susitarimas, kuris leistų „Red Bull“ bei „AlphaTauri“ komandoms naudoti „Honda“ jėgaines ir po 2021 metų.

Japonų automobilių kompanijos vadovybė priėmė sprendimą pasitraukti iš „Formulės-1“ programos po šio sezono, o optimaliausiu variantu „Red Bull“ lieka siūlymas jiems savarankiškai eksploatuoti „Honda“ jėgos agregatus, nes dabartiniai motoristai yra pasirengę suteikti visą būtiną techninę informaciją ir palaikymą.

„Red Bull“ konsultanto Helmuto Marko žodžiais, derybos su „Honda“ vyksta sėkmingai, bet egzistuoja dar viena, kur kas rimtesnė problema: sėkmingam tokio projekto realizavimui reikalingas kitų jėgos agregatų gamintojų sutikimas. Skirtingai nei „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Renault“, „Red Bull“ kompanija neturi galimybės išvystyti jėgainių modernizacijos proceso.

Pagal dabar galiojančias taisykles, variklių gamintojams yra leidžiama modernizuoti jėgaines nuo 2021 m. pabaigos iki 2022 m. pabaigos, o tai „Mercedes“, „Ferrari“ bei „Renault“ motoristams galėtų duoti pranašumą prieš „Red Bull“, nes tiek Milton Keyneso, tiek Faenzos komandos naudos „senas“ „Honda“ jėgaines.

Idealiu atveju derybos dėl jėgos agregatų modernizavimo proceso įšaldymo turėjo užsibaigti dar praėjusiais metais, tačiau jos iki šiol tęsiamos. Britų „The Race“ rašo, kad šią savaitę diskusijos atsinaujino ir kai kurių jų dalyvių nuomone, pasiekti susitarimą visai įmanoma.

Bet procesas užsitęsė visų pirma dėl to, kad derybų procesas yra gana sunkus. Varžovai gali palaikyti „Red Bull“ pageidavimą ir sutikti su kai kuriais kompromisais, tačiau yra keletas klausimų, dėl kurių gamintojų pozicijos yra kardinaliai priešingos. Bet yra vilčių, jog kompromisinis sprendimas gali būti priimtas artimiausiu metu.

„Red Bull“ jau gavo visas reikiamas garantijas iš aukščiausios „Honda“ koncerno vadovybės ir dabar beliko susitarti su kitais jėgos agregatų gamintojais. Japonų kompanija yra pasirengusi „Red Bull“ perduoti ir savąją bazę Milton Keynese, kuri yra šalia „Red Bull Technologies“ centro. Negana to, nemaža dalis „Honda“ variklių padalinio darbuotojų yra pasiruošę pereiti dirbti į „Red Bull“ nuo šių metų pabaigos.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos