Tęsiasi ginčai dėl galinių sparnų

Tęsiasi ginčai dėl galinių sparnų
logo 2006 Kovo 17 d. 18:34, Ferrari
Nesutarimai dėl bolidų galinių sparnų lankstumo toliau vyrauja „Formulėje-1“. Viena pusė teigia esą patenkinti reikalavimais, o kiti norėtų griežtesnių taisyklių.
Visų neaiškumų pradžia tapo „Ferrari“ bolido sparno kritika. Nors Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) delegatas įvertino šią aerodinamikos detalę, kaip pilnai atitinkančią taisykles, varžovai vis tiek nebuvo patenkinti, teigdami, jog visgi sparnas nėra toks, koks turėtų būti.
„Ferrari“ technikos direktorius Rossas Brawnas mano, jog jo ekipos automobilio sparnas tiksliai atitinka taisykles ir nėra jokio reikalo jas griežtinti.
„Jis (sparnas – red.past.) yra pakankamai tiksliai pagamintas. Ant jo yra kraunami svoriai ir matuojamas išlinkimas. Tai užtektinai tikslus procesas. Mes visi turime taisyklių sąrašą pagal kurį dirbame. Komandos turi išgauti visą įmanomą naudą taisyklių ribose. Taip buvo nuo tada, kai atėjau į „Formulę-1“. Kiekviena komanda, kuri nori būti konkurencinga, dirba su tokiu požiūriu. Viskas“, - pareiškė italų ekipos specialistas.
Tuo tarpu „Honda“ technikos direktorius Geoffas Willisas tikina, jog dabartiniai FIA patikrinimai neužtikrina, jog komandos nesinaudoja sparnų lankstumu greičiui didinti.
„Šis reikalas su lankstumu yra nelengvas, nes be abejo visos inžinerijos struktūros yra lanksčios. Lieka klausimas ar galima tuo pasinaudojus padidinti savo greitį. FIA jau kelis kartus patvirtino, kad ne. Sunku nuspręsti, kaip tai tikrinti ir ar tai saugu daryti „Parc Ferme“. Ant galinių sparnų uždedami didžiuliai svoriai, dėl to nėra itin protinga tai daryti tarp žmonių, nes apkrovimui nukritus, galima ką nors sužeisti“, - teigė jis.
Paaiškėjus, jog „Ferrari“ sparnas išlaikė FIA bandymus, šiandien techninis delegatas apsilankė pas „Renault“ ir „Honda“ komandas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983