„Bridgestone“ atidžiai tiria, kodėl Turkijos GP lenktynių metu sprogo trečioje vietoje važiavusio „McLaren“ lenktynininko Lewiso Hamiltono bolido priekinė dešinė padanga.
Japonų kompanijos specialistų teigimu, padanga sprogo ant jos sienų susikaupus gumos masės gabalams. Tvirtinama, kad L. Hamiltonui stabdant prieš devintąjį posūkį, vienas tokių gabalų tapo labai kietas ir, paveiktas papildomos kol kas nepaaiškintos jėgos, sukėlė padangos plyšimą.
„Bridgestone“ toliau aiškinasi, kas buvo tos papildomos jėgos priežastimi. Viena iš versijų – prieš sprogstant padangai L. Hamiltonas bolidu užvažiavo ant trasos krašto. Kiti lenktynininkai varžybų metu taip pat patyrė panašių problemų dėl gumos masės kaupimosi gabalais ant padangų paviršiaus, tačiau padanga sprogo tik L. Hamiltonui.
Vokiečių „Sport Bild“ iškėlė kitą įvykių versiją – esą prie komandos draugo nesėkmės netiesiogiai prisidėjo
Fernando Alonso. Tvirtinama, kad ispanas su kolega nebesidalija bolido nustatymais, todėl pastarojo bolidas buvo sureguliuotas pernelyg agresyviai, kas esą ir tapo per didelės padangą veikusios jėgos priežastimi.
„Bridgestone“ atmetė galimybę, kad L. Hamiltono bolido padangos sprogimą galėjo sukelti nuolaužos ar kitas aštrus išorės objektas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).