„Toro Rosso“ iššūkis – savarankiškas bolido kūrimas

„Toro Rosso“ iššūkis – savarankiškas bolido kūrimas
logo 2009 Lapkričio 10 d. 08:57, Getty Images
Iki šiol motininės „Red Bull“ komandos sukurtus bolidus naudojusi „Toro Rosso“ ekipa automobilį kitų metų „Formulės-1“ čempionatui ruošia savarankiškai.
Šių metų „Toro Rosso“ bolidas STR4 buvo beveik identiškas „Red Bull RB5“, automobiliai iš esmės skyrėsi tik juose montuojamais varikliais (atitinkamai „Ferrari“ ir „Renault“) bei vėluojamais dukterinei komandai patobulinimais.
„Turime patys sukurti bolidą, turime patys jį pagaminti, be to, pagerinti infrastruktūrą. Tam prireiks laiko“, - iššūkį pripažino „Toro Rosso“ komandos vadovas Franzas Tostas.
„Turime palaukti ir pažiūrėti. Man belieka tikėtis, kad kūrėjų patirtis bus pakankamai gera ir jie gerai atliks savo darbą“, - kalbėjo austras.
„Geriausioms komandoms taip pat ne visada pavyksta paruošti fantastišką bolidą. Tikiuosi, kad mes, būdami maža ekipa, darbą atliksime gerai ir į trasą atsivešime tokį bolidą, kuriuo nuo pat pradžių galėsime kovoti dėl gerų pozicijų.“
F. Tostas pažymėjo, kad „Toro Rosso“ išlaikė kelis bolidų kūrimo specialistus dar nuo tų laikų, kai komanda buvo žinoma „Minardi“ vardu.
„Laimei, mes visuomet išlaikėme kelis kūrėjus, todėl mums nereikėjo visko pradėti nuo nulio“, - sakė specialistas.
„Vis dėlto, nėra lengva priimti tinkamus žmones, turinčius įgūdžių ir galinčius dirbti kartu. Turime pasižiūrėti, kaip viskas klostysis žiemą. Kol kas, kiek matau, jie dirba gerai. Tačiau tuo galėsime įsitikinti, kai bolidas išvažiuos į trasą ir mes pamatysime ratų įveikimo laikus.“
2010 m. sezonui skirtas „Toro Rosso“ bolidas bus kuriamas šių metų technikos pagrindu, tačiau daug panašumų tarp šių automobilių, F. Tosto teigimu, neturėtų būti dėl kitais metais įsigaliosiančių ženklių taisyklių pakeitimų.
„Dėl taisyklių esame priversti kurti visiškai naują bolidą, nes, kaip jau žinote, kitais metais lenktynių metu nebus galima pilti kuro“, - pabrėžė komandos vadovas.
„Tai reiškia, kad degalų bakas bus daug didesnis, todėl keisis visa bolido kūrimo filosofija. Keisis ratų bazė, svorio paskirstymas ir dėl to esame priversti kurti visiškai naują bolidą.“
„Iš finansinės pusės būtų gerai, jei jie sugebėtų panaudoti kai kurias (esamo bolido – red. past.) dalis. Pajėgumo prasme (šių metų – red. past.) bolidas atrodo gana greitas. Deja, kiek šiuo metu žinau, panaudoti galėsime ne tiek jau daug dalių“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983