„Toyota Supra“ yra legendinis sportinis automobilis, naudojamas įvairiose profesionalių lenktynėse, ypač Japonijoje. Sustabdžiusi gamybą 2002 m., „Toyota“ 2019 m. atgaivino „Supra“ ir kasmet atnaujino pradinę versiją. Nuo pat jos prisikėlimo gerbėjai ragina grąžinti vieną pagrindinę funkciją: mechaninę pavarų dėžę. Gerbėjai, apgailestaujantys dėl šios funkcijos nebuvimo, dabar gali džiaugtis, nes „Toyota“ ką tik pristatė naują „Supra“ modelį tik su mechanine pavarų dėže.
„Toyota“ oficialioje „Twitter“ paskyroje pasidalijo nuotrauka su trimis pedalais bei grotažymėmis #Supra ir #Manual. 2022 m. „Supra“ turi du variklius su 2,0 litrų keturių cilindrų turbokompresoriumi arba 3,0 litrų turbokompresoriumi, kuris traukia 3000 svarų žvėrį į priekį su aštuonių greičių automatine pavarų dėže. Visgi neatskleidžiamos jokios smulkmenos apie naujosios „Supra“ prieinamumą ar variklio konfigūracijas.
Did you think we were done? ? Stay tuned... #Supra #Manual #LetsGoPlaces pic.twitter.com/kmIhnpRJdg
— Toyota USA (@Toyota) April 15, 2022
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |