Trečią bandymų dieną geriausiai užbaigė D. Kvyatas (22)

Trečią bandymų dieną geriausiai užbaigė D. Kvyatas
logo Vasario 20 d. 19:00, Red Bull Content Pool

Trečią F-1 bandymų dieną Barselonos trasoje, Ispanijoje, geriausiai užbaigė „Toro Rosso“ pilotas Daniilas Kvyatas. Rusas geriausią rezultatą, 1 min. 17,704 sek., užfiksavo iki važiavimų pabaigos likus mažiau nei 15 min.

Pirmoje dienos pusėje greičiausias buvo „Alfa Romeo“ atstovas Kimi Raikkonenas ir atrodė, kad šiandien suomio rezultato niekas nepagerins. Bet D. Kvyatas važiavimų pabaigoje išvažiavo į trasą su bolidu, ant kurio buvo sumontuotos C5 mišinio padangos, ir aplenkė K. Raikkoneną 0,058 sek.

Važiavimų pabaigoje į trečią vietą pakilo „Renault“ pilotas Danielis Ricciardo, geriausią savo rezultatą užfiksavęs naudodamas C4 mišinio padangas.

Tiek Sebastianas Vettelis, tiek Maxas Verstappenas savo geriausius rezultatus užfiksavo pirmoje dienos pusėje. Abu sportininkai po pietų bandė įveikti ilgesnes distancijas ir geriausių rato įveikimo laikų nesivaikė. S. Vettelis važiavimus baigė ketvirtas, o M. Verstappenas - penktas.

„Haas“ sportininkas Romainas Grosjeanas šiandien dėl įvairių priežasčių trasoje buvo sustojęs tris kartus. Paskutinį kartą prancūzo bolidas sustojo trasoje iki važiavimų pabaigos likus vos kelioms minutėms.

„Mercedes“ pilotai Valtteri Bottas ir Lewisas Hamiltonas toliau ramiai įveikinėjo ilgas distancijas. Minėti sportininkai iki šiol nė karto nepanaudojo C4 mišinio padangų.

Pirmą kartą „Williams“ bolidą išbandęs čempionato naujokas George‘as Russellas liko paskutinis. Britas galėjo užfiksuoti geresnį rezultatą, bet įveikdamas savo greičiausią ratą paskutiniame posūkyje išlėkė už trasos ribų.

Vt. Lenktynininkas Komanda Laikas Ratai
1 Daniilas Kvyatas Toro Rosso 1:17.704 137
2 Kimi Raikkonenas Alfa Romeo +0.058 138
3 Danielis Ricciardo Renault +0.460 80
4 Sebastianas Vettelis Ferrari +0.646 134
5 Maxas Verstappenas Red Bull +1.083 104
6 Nico Hulkenbergas Renault +1.096 63
7 Romainas Grosjeanas Haas +1.485 69
8 Pietro Fittipaldi Haas +1.545 48
9 Carlosas Sainzas McLaren +1.650 90
10 Sergio Perezas Racing Point +2.398 67
11 Valtteri Bottas Mercedes +2.989 88
12 Lewisas Hamiltonas Mercedes +3.114 94
13 George'as Russellas Williams +7.921 23

Komentarai (22)


Norge
| Vasario 21 d. 13:32
Tech
| Vasario 21 d. 11:49

pagal ideja, Mersai siandien turetu siekt tiek pravaziuot ir greiciui. siaip stebuklu cia nelabai reiktu tiketis, kad Melburne 0,5 s gaus nuo Ferrari :) sakykim praranda greicio pries Ferrari del tos hidraulines pakabos, bet kiek pamenu, anksciau Mersas naudodavo panasaus tipo hidrauline pakabos elementus, bet siemet jau nebe?

del melburno, zinok, neatmesciau kad ir puse sekundes skirtumas gali buti i viena ar i kita puse. visgi sez pradzia. o siaip pritarciau Pit Crew - dar daug kintamuju susides, kuriu dabar isvis nezinom - darbas su padangom, visoki perkaitimai ir t.t. Bet smalsu tai ziauriai :)
kart
| Vasario 21 d. 12:37
Tech
| Vasario 21 d. 11:49

pagal ideja, Mersai siandien turetu siekt tiek pravaziuot ir greiciui. siaip stebuklu cia nelabai reiktu tiketis, kad Melburne 0,5 s gaus nuo Ferrari :) sakykim praranda greicio pries Ferrari del tos hidraulines pakabos, bet kiek pamenu, anksciau Mersas naudodavo panasaus tipo hidrauline pakabos elementus, bet siemet jau nebe?

Hamis jau dabar pravaziavo greitesnius ratus. Del hidraulikos, tai taip, pas juos jau seniai hidraulika, dėl kurios karts nuo karto turėdavo problemų. Kuo skiriasi tos vaziuokles nemanau, kad kažkas tiksliai pasakys.
Pit Crew
| Vasario 21 d. 12:17
Tech
| Vasario 21 d. 11:49

pagal ideja, Mersai siandien turetu siekt tiek pravaziuot ir greiciui. siaip stebuklu cia nelabai reiktu tiketis, kad Melburne 0,5 s gaus nuo Ferrari :) sakykim praranda greicio pries Ferrari del tos hidraulines pakabos, bet kiek pamenu, anksciau Mersas naudodavo panasaus tipo hidrauline pakabos elementus, bet siemet jau nebe?

O viską pamatysime tik lenktynių dienos pabaigoje... Padangos, kaip dirbs padangos.
Tech
| Vasario 21 d. 11:49
Norge
| Vasario 21 d. 10:13

dekui, idomi santrauka. manau binoto teisus, mersai moka (ir turi tam neribotus resursus) greit vytis

pagal ideja, Mersai siandien turetu siekt tiek pravaziuot ir greiciui. siaip stebuklu cia nelabai reiktu tiketis, kad Melburne 0,5 s gaus nuo Ferrari :) sakykim praranda greicio pries Ferrari del tos hidraulines pakabos, bet kiek pamenu, anksciau Mersas naudodavo panasaus tipo hidrauline pakabos elementus, bet siemet jau nebe?
Norge
| Vasario 21 d. 10:13
kart
| Vasario 20 d. 22:40

[Autosport] Kvyat says he didn't have to go "balls out" or turn the engine up to put Toro Rosso-Honda on top of today's (3rd day) F1 test times.

[soymotor] Horner: "El motor Honda es un cohete" (translated--> Horner: "The Honda engine is a rocket")

[AMuS] Mattia Binotto warns his Ferrari team and fans (regarding Mercedes being behind): "Mercedes is good at solving problems. If they're behind, they'll catch up quickly."

[AMuS] Mercedes‘s gap to Ferrari (Ferrari being ahead) is currently difficult to estimate. In any case, 0.5s but possibly even more. Mercedes engineer: "It's hard to read the lap times because everyone seems to be driving a different program this year."

[AMuS] Mercedes‘s engineers also say that the gap to Ferrari is bigger in one lap than in the longrun. At the moment Ferrari wins everywhere against the Mercedes. On the straights and in corners.

[AMuS] But even on the straight Ferrari is ahead of the Mercedes. Whether this down due to the lower air resistance or a more powerful engine still needs to be analyzed. It is said that over the winter, Ferrari significantly improved their engine.

[AMuS] At Mercedes all their hopes are now focused on the big aerodynamic package, which should be introduced next week. Mercedes expects Ferrari to introduce their 2nd step of development next week too

[AMuS] Helmut Marko also promises: "The car you see here, will not be the one driving at Melbourne."

Mersai oficialiai pripažino, kad atsilieka visur, tiek tiesiosiose, tiek posukiuose. Klausimas kiek cia blefo, bet faktas, kad Newey jau pakuojasi lagaminus ir issiustas "namo" kuo geriau paruosti aero atnaujinima.

dekui, idomi santrauka. manau binoto teisus, mersai moka (ir turi tam neribotus resursus) greit vytis
kart
| Vasario 20 d. 22:40
[Autosport] Kvyat says he didn't have to go "balls out" or turn the engine up to put Toro Rosso-Honda on top of today's (3rd day) F1 test times.

[soymotor] Horner: "El motor Honda es un cohete" (translated--> Horner: "The Honda engine is a rocket")

[AMuS] Mattia Binotto warns his Ferrari team and fans (regarding Mercedes being behind): "Mercedes is good at solving problems. If they're behind, they'll catch up quickly."

[AMuS] Mercedes‘s gap to Ferrari (Ferrari being ahead) is currently difficult to estimate. In any case, 0.5s but possibly even more. Mercedes engineer: "It's hard to read the lap times because everyone seems to be driving a different program this year."

[AMuS] Mercedes‘s engineers also say that the gap to Ferrari is bigger in one lap than in the longrun. At the moment Ferrari wins everywhere against the Mercedes. On the straights and in corners.

[AMuS] But even on the straight Ferrari is ahead of the Mercedes. Whether this down due to the lower air resistance or a more powerful engine still needs to be analyzed. It is said that over the winter, Ferrari significantly improved their engine.

[AMuS] At Mercedes all their hopes are now focused on the big aerodynamic package, which should be introduced next week. Mercedes expects Ferrari to introduce their 2nd step of development next week too

[AMuS] Helmut Marko also promises: "The car you see here, will not be the one driving at Melbourne."

Mersai oficialiai pripažino, kad atsilieka visur, tiek tiesiosiose, tiek posukiuose. Klausimas kiek cia blefo, bet faktas, kad Newey jau pakuojasi lagaminus ir issiustas "namo" kuo geriau paruosti aero atnaujinima.
Klepsidra
| Vasario 20 d. 21:49
“I am pretty convinced Honda are turning the wick on the TR car while they run reliability over race pace on the RBR cars. Tanabe did say yesterday that the two cars have minor differences in engine spec.”
darkstar
| Vasario 20 d. 21:48
Torpedo is back
draiveris
| Vasario 20 d. 21:47
kart
| Vasario 20 d. 21:30

Jo, kazkur skaiciau, kad Totto suko galva del priekinio Ferrari ir Sauber sparno koncepto, kuris generuoja maziau prispaudziamos jegos, bet pasirodo paslaptis gali buti ta, kad Ferrari sekmingai idiege gale hidrauline vaziuokle su kuria jau pernai butu atlose visa ta Mersu igyta pranasuma antroje sezono dalyje.

Apžvalgininkai kalbėjo, jog Totto politikuoja. Visada sutirština spalvas pastatydamas savo komandą į tokią vietą, kad atrodytų pažeidžiama. Vėliau giriasi, kaip komanda sunkiai dirbo, kaip sukūrė kažką neįtikėtino :)
Norge
| Vasario 20 d. 21:44
Klepsidra
| Vasario 20 d. 21:24

ekspertai greit nustate, kad Mercedes viska praranda del RB ir Ferrari tipo galines pakabos neturejimo ir patare Totto ja daryti. aisku, tokie spejimai po triju dienu apie pajeguma nebutinai yra tiesa - pernai visi aiskino, kad Red Bull lenke Ferrari, o Mercedes buvo nemazai priekyje. jau Melburne gavosi vos ne atvirksciai.

taiklus pastebejimas
×

F-1.lt pulsas