Trečiąją dieną Jereze greičiausias – N. Rosbergas (26)

Trečiąją dieną Jereze greičiausias – N. Rosbergas
logo 2012 Vasario 09 d. 18:30, Mercedes
Trečiąją „Formulės-1“ technikos bandymų dieną Jereze, Ispanijoje, greičiausias buvo pernykštį „Mercedes“ bolidą vairavęs Nico Rosbergas. Geriausią rezultatą tarp naujausiais automobiliais važiavusių pasiekė Romainas Grosjeanas iš „Lotus“.
Šiandien į treniruotes įsijungė pirmąsias dvi dienas ilsėjęsi „Red Bull“ ir „Ferrari“ komandų lyderiai, atitinkamai Sebastianas Vettelis ir Fernando Alonso, bei „McLaren“ atstovas Lewisas Hamiltonas. Geriausiai iš šio trejeto pasirodė „Formulės-1“ čempionas, nors iki pietų greičiau važiavo britų pilotas.
F. Alonso, tuo tarpu, praleido didžiąją dalį rytinės bandymų pusės, nes ilgai stovėjo dėl naujojo bolido „Ferrari F2012“ hidraulikos sistemos gedimo. Po pietų jis stengėsi atsigriebti, tačiau iš viso nuvažiavo tik 67 ratus – daugiau tik už vos 48 įveikusį Sergio Perezą iš „Sauber“, kuriam kovą pakišo tepalo padavimo sutrikimas.
Net 125 ratus šiandien nuvažiavo pirmą kartą naująjį „Williams“ savo rankose išmėginęs Bruno Senna. Tiesa, brazilas greičiu pranoko tik „Caterham“ atstovą Giedo van der Garde, kol kas įvardinamą kaip atsarginį, tačiau, kalbama, galintį tapti ir pagrindinės sudėties lenktynininku.
Treniruotėse šiandien rato įveikimo laiko nepasiekė „Force India“ komandos atstovai. To priežastis - praėjus vos valandai nuo bandymų pradžios Jules Bianchi padaryta avarija. Ekipai nepavyko pataisyti bolido dėl atsarginių dalių trūkumo. Jei šias bus spėta atgabenti rytojui, prie vairo sės Nico Hulkenbergas.
Penktadienis – paskutinė bandymų Jereze diena.
[table]
Vt|Lenktynininkas|Bolidas|Laikas|Ratai
---:|---|---|---:|---:
1|Nico Rosbergas |Mercedes 2011 |1:17:613|118
2|Romainas Grosjeanas |Lotus–Renault |1:18.419|117
3|Sebastianas Vettelis|Red Bull–Renault |1:19.297|96
4|Lewisas Hamiltonas |McLaren–Mercedes |1:19.464|80
5|Jeanas–Ericas Vergne|Toro Rosso–Ferrari|1:19.734|79
6|Sergio Perezas |Sauber–Ferrari |1:19.770|48
7|Fernando Alonso |Ferrari |1:20.412|67
8|Bruno Senna |Williams–Renault |1:21.293|125
9|Giedo van der Garde |Caterham–Renault |1:23.324|74
[/table]

Komentarai (26)


Jjulius
| 2012 Vasario 10 d. 08:05
Ramzes, kaip tu taip gali isduoti savo ruseli? Gi lotusas kaip muse is barsciu isdrebe Vitalika, nes tas saibu pakankamai nesukrapste, o tau komanda megstamiausia.. Nuvylei mane :(
evbi
| 2012 Vasario 10 d. 03:06
Ramzes>>>
Kokio š... tu "susišovęs"? :) Keista, kai pagal testų rezultatus darai dar keistesnes išvadas :)
Ramzes
| 2012 Vasario 10 d. 02:58
Naujokas Romka apdejo seni daugiau nei sekunde, bjauri finai, fuuuuu kaip jis praejo alkotesta?
Ramzes
| 2012 Vasario 10 d. 02:55
R. Grosjean malachius ir talentingas labai, sirgsiu uz ji ir aisku uz Lotus nes si komanda 35% remiama Renault, lauksiu naujo Renault atejimo i formule ateitije, kol kas Lotus mano miegstamiausia komanda, siemet jie pasirose labai gerai. Aisku dar sirgsiu uz MaRussia (Mother Russia) ir Petrova, kuris yra geriausias lenktininkas man, per visa F1 istorija.
danguje
| 2012 Vasario 10 d. 00:43
a9> Ir as pritarsiu Mirkai, pamastymai idomus, taciau negalime pamirsti daug svarbiu faktoriu, tokiu kaip, naujos Pirreli padangos, ismetimo sistemos apribojimai ir Lotus bolido pajegumas. Pirmiausia naujos Pirreli padangos keiciasi savo savybemis, bus naujos, pries sezono pradzia lyg ir girdejome pamastymu, kad jos labiau tiks Ferrari bolidui, visos komandos kol kas pratinasi prie ju. Siais metais uzdrausta ismetimo sistema naudoja Rosbergas, jo laikas siandien greiciausias, net ir tai turetu prideti papildomo laiko rato iveikimo tempui bei sunku speti ka Lotus paruose siam sezonui, kadangi is pirmu bandymu nesuzinome ties kuria kryptimi inzinieriai dirba. Prisimenant praeitus metus,Rubensas pirmuosius bandymus baige pirmasis, taciau per visa sezona Williams surinko tik 5 taskus. Tik galime pastebeti, jog kuo toliau sie nuo 2009 metu pasikeitusiu taisykliu, nauju formu bolidai kiekvienais metais skrieja vis greiciau. Beje, idomu kokius laikus siais metais matysime Melburne? Kelis metus is eiles Vettelis gerino Melburno kvalikaciju rekordu laikus.
MIRKA
| 2012 Vasario 09 d. 21:25
a9> visai idomus pamastymas, man patiko.
SlavikuS
| 2012 Vasario 09 d. 20:57
HTCi>>> ko tu jam aiskini jis vistiek nesupras :DDD uztad linksma jo marazmus paskaityt :DDD man sian visa diena jo komentai nuotaika skaidrino :D
HTCi
| 2012 Vasario 09 d. 20:40
BigBuns- Dar karta galima pakartot, 2011m bolidai kur kas greitesni nei bus siemetiniai nes su kiekvienais metais bolidai leteja. Taip kad niekas cia nk netrauke jokiu 2sec, tiesiog bolidas greiciausias.
T-Ervis
| 2012 Vasario 09 d. 20:16
red_speed >> Matau nepavargsti...mažiuko šunelio sindromas tave krečia.Jeigu neįkasi tai nors aplosi.
red_speed
| 2012 Vasario 09 d. 20:02
cia ferru fanams is insiderio tweeto (jei kas dar neskaite) --- "Ferrari has now tested a large amount of aerodynamic parts, some 'long' among which a new floor" ---
"The parts were tested one by one for individual assessment to avoid the 'interference' from other data in making" ---
"There were problems in the balance of the car going from understeer to oversteer, Alonso drove with his usual mastery" ---
"Finally got all the pieces together and the car regained his balance, unfortunately a red flag prevented to test some more" ---
"Reliability problems in the new module to hydraulic prevented expected returns, we could not do the 'stress' suspensions" ---
"The results seem encouraging, the new floor provided an immediate improvement in performance, despite the diffuser was unsuita***" ---
"The software modifications also were an improvement, but not enough. Tomorrow there will be further changes in this area" ---
"Responses to changes in car parts and setup have been immediate, as yesterday, which is a good indication"
×

F-1.lt pulsas