Vokiečių „Auto Motor und Sport“ teigimu, „
McLaren“ komandos darbuotojai, pasinaudoję turimu galingu simuliatoriumi, nustatė, jog pagal 2009 m. taisykles paruošti „Formulės-1“ bolidai bus palankesni lenkimams.
Žurnalo atstovams pavyko pasikalbėti su „Sidabrinių strėlių“ bandytojais Pedro de la Rosa ir Gary Paffettu, ir šie užtikrino, jog dirbdami simuliatoriuje buvo priblokšti dėl pasikeitusios bolidų aerodinamikos atsiradusių lenkimo galimybių.
Bene labiausiai šiuolaikinėje „Formulėje-1“ lenkimams trukdo tai, kad bolida negali sklandžiai važiuoti vienas paskui kitą. Priekyje važiuojančio bolido aerodinamika taip išblaško oro srautus, jog iš paskos sekantis automobilis ne tik praranda prispaudžiamąją jėgą, tačiau ir tampa nestabilus.
„Auto Motor und Sport“ pakalbintas „
Toro Rosso“ pilotas Sebastianas Vettelis atskleidė, jog jam sunkiausia važiuoti paskui „Toyota“ bolidus.
„Ypač sunku su „Toyota“. Važiuodamas iš paskos, turi laikytis ne mažesnio nei sekundė tarpo“, - pažymėjo jis.
Priminsime, jog nuo 2009 m. bus uždrausta „Formulės-1“ bolidus dengti mažyčiais sparneliais bei įvairiomis kitomis kėbulo ataugomis, o taip pat kis automobilių matmenys bei bus leista naudoti „slick“ tipo padangas be protektoriaus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).