„Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas mano, kad padidėjęs DRS sistemos efektyvumas šiemet turės daugiau įtakos lenkimų skaičiui nei pakitęs priekinis sparnas.
Siekiant padidinti lenkimų skaičių lenktynėse, šiemet įsigaliojo naujos aerodinamikos taisyklės. Dėl jų pakito ne tik priekinis ir galinis sparnai bet ir padidėjo DRS sistemos efektyvumas.
„Bandymų metu važiavau paskui varžovą gal tik vieną ratą. Ir tai buvo vienas, o ne keli bolidai. Pajaučiau, jog situacija tapo geresnė. Dabar galima lengviau sekti varžovui iš paskos. Bet vis dar galima pajausti tą prarastą prispaudžiamąją jėgą. Nors priekinis sparnas dabar yra paprastesnis, važiuodami paskui kitą bolidą vis dar prarandame gana daug prispaudžiamosios jėgos“, - pasakojo V. Bottas.
„Tačiau situacija dabar yra geresnė. Sekant varžovui iš paskos galima lengviau nuspėti bolido veiksmus. O tai yra gerai.“
„Mano nuomone, efektas labiau yra jaučiamas naudojant DRS sistemą. Tad jei tavo tempas yra geras, aplenkti bus tikrai lengviau. Tad judama teisinga kryptimi.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |