Tech
IP: bfb2e24 | 10/28 12:36 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
10/28 12:24

Del AMG cia pagrindinis klausimas kiek jie isvis suinteresuoti keist Botta :) Su Verstapenu ten viskas aisku, Ferrari irgi turejo savu aplinkybiu keist Kimi. Mersus atvirksciai kolkas visiskai tenkina Bottas, net jeigu tarp jo ir GR butu lygybes zenklas kam gadint chemistry komandoje?

tai taip, chemistry yra vienasc dalykas. bet kitas dalykas, dabar yra didele rizika, kad Russelas lieka be vietos F1. tai jeigu jis butu toks talentas, tai manau Bottas butu negaves sutarties. o dabar gal liks be vietos kitiems metams. o kaip zinia, tokie retai gryzta i F1. jis dabar grynai tokioj Wehrleino ir Ocono situacijoj. o Ocona realiai tik Renault isgelbejo, jau net nebe Mercedes :) mano nuomone yra tokie, jei jis butu tikrai geras, jau butu AMG kitais metais. o dabar panasu isvis arba liks be vietos, arba toliau kankinsis Williamse su miglota ateitim.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 10/28 12:24 Atsakyti
Tech
10/28 11:27

negali zinot, kaip Norisas vaziuotu su Williams :) gal geriau, gal blogiau. tame ir yra pointas, kad viena yra jau su kuo lygint, ir jis atrodo tikrai soldiziai, budamas tik antram savo sezone https://f1bytes.com/2020-h2h-nor-v-sai/
aisku, gal jam labiau pasiseke su komanda, kuria jis atstovauja, bet cia ir yra toks daug sekmes siame reikale. o pretesinejami kontraktai su Bottu, duoda uzuomina, kad AMG duomenimis Russelas nera geriau nei Bottas. matai kaip pvz greitai Versttapenas arba Leclercas perejo i pagrindines komandas? reikia tiketis, kad Russelas gaus sansa parodyt ko yra vertas kitoj komandoj ir prie normalaus kolegos, nes dabar tai cia tuscios kalbos apie ji, kol kas.

Del AMG cia pagrindinis klausimas kiek jie isvis suinteresuoti keist Botta :) Su Verstapenu ten viskas aisku, Ferrari irgi turejo savu aplinkybiu keist Kimi. Mersus atvirksciai kolkas visiskai tenkina Bottas, net jeigu tarp jo ir GR butu lygybes zenklas kam gadint chemistry komandoje?
Tech
IP: bfb2e24 | 10/28 11:27 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
10/28 10:56

Tai apie GR komandos draugus kalbos nera, vienas setupu siaubas i rata po 1.sek atsilikinejo (sezono pabaigoj 0.5) kitas toks pat grybas kaip Strollas jei ne didesnis. GR beda pats bolidas, nors lenktynese, daznai vaziuoja aplenkes bent viena haasa ir kartais koki Giovanassi tai ko dar is jo norima?
Pritariu kad GR iki siol kate maise, mano vienintele nuostaba, kodel Norissas taip aukstai vertinamas, o GR jau nurasomas po biski, nors realiai jie dabar vienam lygyje, tik vienam reik Williamsa vairuot o kitam McL va ir visas marker'is tarp ju :)

negali zinot, kaip Norisas vaziuotu su Williams :) gal geriau, gal blogiau. tame ir yra pointas, kad viena yra jau su kuo lygint, ir jis atrodo tikrai soldiziai, budamas tik antram savo sezone https://f1bytes.com/2020-h2h-nor-v-sai/
aisku, gal jam labiau pasiseke su komanda, kuria jis atstovauja, bet cia ir yra toks daug sekmes siame reikale. o pretesinejami kontraktai su Bottu, duoda uzuomina, kad AMG duomenimis Russelas nera geriau nei Bottas. matai kaip pvz greitai Versttapenas arba Leclercas perejo i pagrindines komandas? reikia tiketis, kad Russelas gaus sansa parodyt ko yra vertas kitoj komandoj ir prie normalaus kolegos, nes dabar tai cia tuscios kalbos apie ji, kol kas.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 10/28 10:56 Atsakyti
Tech
10/28 10:26

Sainzas savu laiku prie Verstapeno , tiek ir prie to Hulkenbergo tikrai neatrode prastai, nors ir pralaimejo abiems. bet tikrai ne vieni vartai. pernai turejo tikrai gera sezona. aisku, mano akimis tai jis toks stiprus vidutiniokas, panasiai gal kaip Bottas, tokioj kategorijoj. bet Russellas vis dar yras kate maise, nes jo kolegos buvo 1 po ilgos pertraukos gryzes neigalus Kubica ( kuris beja taskais laimejo :)) ) ir dabar tevelio vaikelis, uz pinigelius atvaziaves pasivazinet :) bet negana to, ir pries tuos du silpnus tik Q laimi, bet tasku per 2 metus visiska baranka. kaip galima ji kazkaip ivertinti.
tai koks merkeris geresnis, Sainzas ,kuris jau ne su 1 normaliu pilotu pasimataves, ar Kubicas su Latifi? :)

Tai apie GR komandos draugus kalbos nera, vienas setupu siaubas i rata po 1.sek atsilikinejo (sezono pabaigoj 0.5) kitas toks pat grybas kaip Strollas jei ne didesnis. GR beda pats bolidas, nors lenktynese, daznai vaziuoja aplenkes bent viena haasa ir kartais koki Giovanassi tai ko dar is jo norima?
Pritariu kad GR iki siol kate maise, mano vienintele nuostaba, kodel Norissas taip aukstai vertinamas, o GR jau nurasomas po biski, nors realiai jie dabar vienam lygyje, tik vienam reik Williamsa vairuot o kitam McL va ir visas marker'is tarp ju :)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 10/28 10:43 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/28 09:08

Oi, tos kepurės :D
Kas dėl Sainz, tai aš irgi nelabai jį aukštai vertinu. Ir labai panašiai manau, kodėl jį ėmė Ferrari. Bet nėra jis ir pakelės tulpas kažkoks. Sainz ir Norris vertės pasimatys, kai važiuos su naujais komandos draugais. Manau, kad Sainz bus a la Ferrari VB, pažiūrėsim kitam sezone kiek aš buvau teisus, kiek ne. Jeigu nuo pirmų lenktynių duos kovos CL – bus įdomu. Bet jei Ferrari politikuos ir dirbtinai sodins, tai kažin ar Sainz tylės. Žodžiu, daug klausimų, mažai atsakymų. Kitąmet bus matyt, kad buvo teisus, kas nelabai.

Sutinku, bet kad galutinai sudet taskus ant i del 2018 kartos, reiketu ir Russellui duot kazka bent is mid'o pavairuot, deja net jei Mercedesai ir paleistu ji, nelabai matau kur galima butu atsisest, nebent i Renukus salia ALO, nu arba visai fantastinis scenarijus jei Marko i RB salia Maxo pabandytu :)
Tech
IP: bfb2e24 | 10/28 10:26 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
10/28 00:32

Tai va butent, as ir nesuprantu kuom cia Sainzas toks geras marker'is? Aisku dabar sakys, vat ferrari paeme ir pan. Bet tai Ferrariui:
a) antro top piloto niekada nereikejo b) nelabai buvo is ko imt (jei Ricciardo bent kazkiek i punkta a priskirsim.)
Kad nuo Maxo gavo tai cia jokiu pretenziju, bet, kad ir pries Hulkenberga nieko neparode kuris jau senai kaip varske vazineja. Va taip ir gaunasi, kad Norisas talentas nes lyginamas su Sainzu, o va Russellas tai jau nieko neparodo. Nors kodel Russellas nepavaziuoja lenktynese gali but n+k faktoriu, gal tas kibiras throttlina po 5 ratu... As va galeciau duot prisikt kepure, ( xD ) kad jei Russellas savo laiku sestu i McL o Lando i Williams, Russelas geriau deliverintu :)
Juk Russellas jau daug kartu sedejes Mercedesuose ir testu laikai kalba patys uz save. Aisku testai ne rodiklis, nu bet Sainzas juolabiau :)

Sainzas savu laiku prie Verstapeno , tiek ir prie to Hulkenbergo tikrai neatrode prastai, nors ir pralaimejo abiems. bet tikrai ne vieni vartai. pernai turejo tikrai gera sezona. aisku, mano akimis tai jis toks stiprus vidutiniokas, panasiai gal kaip Bottas, tokioj kategorijoj. bet Russellas vis dar yras kate maise, nes jo kolegos buvo 1 po ilgos pertraukos gryzes neigalus Kubica ( kuris beja taskais laimejo :)) ) ir dabar tevelio vaikelis, uz pinigelius atvaziaves pasivazinet :) bet negana to, ir pries tuos du silpnus tik Q laimi, bet tasku per 2 metus visiska baranka. kaip galima ji kazkaip ivertinti.
tai koks merkeris geresnis, Sainzas ,kuris jau ne su 1 normaliu pilotu pasimataves, ar Kubicas su Latifi? :)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/28 09:08 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
10/28 00:32

Tai va butent, as ir nesuprantu kuom cia Sainzas toks geras marker'is? Aisku dabar sakys, vat ferrari paeme ir pan. Bet tai Ferrariui:
a) antro top piloto niekada nereikejo b) nelabai buvo is ko imt (jei Ricciardo bent kazkiek i punkta a priskirsim.)
Kad nuo Maxo gavo tai cia jokiu pretenziju, bet, kad ir pries Hulkenberga nieko neparode kuris jau senai kaip varske vazineja. Va taip ir gaunasi, kad Norisas talentas nes lyginamas su Sainzu, o va Russellas tai jau nieko neparodo. Nors kodel Russellas nepavaziuoja lenktynese gali but n+k faktoriu, gal tas kibiras throttlina po 5 ratu... As va galeciau duot prisikt kepure, ( xD ) kad jei Russellas savo laiku sestu i McL o Lando i Williams, Russelas geriau deliverintu :)
Juk Russellas jau daug kartu sedejes Mercedesuose ir testu laikai kalba patys uz save. Aisku testai ne rodiklis, nu bet Sainzas juolabiau :)

Oi, tos kepurės :D
Kas dėl Sainz, tai aš irgi nelabai jį aukštai vertinu. Ir labai panašiai manau, kodėl jį ėmė Ferrari. Bet nėra jis ir pakelės tulpas kažkoks. Sainz ir Norris vertės pasimatys, kai važiuos su naujais komandos draugais. Manau, kad Sainz bus a la Ferrari VB, pažiūrėsim kitam sezone kiek aš buvau teisus, kiek ne. Jeigu nuo pirmų lenktynių duos kovos CL – bus įdomu. Bet jei Ferrari politikuos ir dirbtinai sodins, tai kažin ar Sainz tylės. Žodžiu, daug klausimų, mažai atsakymų. Kitąmet bus matyt, kad buvo teisus, kas nelabai.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 10/28 00:32 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/28 00:09

Tai, kad Norris bent jau su Sainz kapojasi, ir šiaip kapojasi lenktynėse, drąsiai lenda, kai gali ir nedaro kažkokių žioplų klaidų. Ir jie yra labai panašaus lygio. Šiemet tik Sainz labiau nesiseka, o pernai Norris. Kas ir kaip pasimatys, kai ateis Ricciardo, man jis atrodo geresnis už Sainz, tad aiškiau matysis ir Norris praba. Jei Norris sugebės važiuot prie Ricciardo kaip prie Sainz, tai man jokių klausimų nekils. Jei kartosis Ocon situacija, na, matyt, kad 2018 F2 laida ne tokia jau ir gera buvo.

Tai va butent, as ir nesuprantu kuom cia Sainzas toks geras marker'is? Aisku dabar sakys, vat ferrari paeme ir pan. Bet tai Ferrariui:
a) antro top piloto niekada nereikejo b) nelabai buvo is ko imt (jei Ricciardo bent kazkiek i punkta a priskirsim.)
Kad nuo Maxo gavo tai cia jokiu pretenziju, bet, kad ir pries Hulkenberga nieko neparode kuris jau senai kaip varske vazineja. Va taip ir gaunasi, kad Norisas talentas nes lyginamas su Sainzu, o va Russellas tai jau nieko neparodo. Nors kodel Russellas nepavaziuoja lenktynese gali but n+k faktoriu, gal tas kibiras throttlina po 5 ratu... As va galeciau duot prisikt kepure, ( xD ) kad jei Russellas savo laiku sestu i McL o Lando i Williams, Russelas geriau deliverintu :)
Juk Russellas jau daug kartu sedejes Mercedesuose ir testu laikai kalba patys uz save. Aisku testai ne rodiklis, nu bet Sainzas juolabiau :)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/28 00:09 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
10/27 23:40

Lygtais Mercedes degtu noru Botta pakeist :)
idomu vienok. Russellas pervertintas, bet kotais nuo kokio Norriso lydomasi :) (ne tau taikau, siaip visur jis tarp sito saito komentatoriu minimas)

Tai, kad Norris bent jau su Sainz kapojasi, ir šiaip kapojasi lenktynėse, drąsiai lenda, kai gali ir nedaro kažkokių žioplų klaidų. Ir jie yra labai panašaus lygio. Šiemet tik Sainz labiau nesiseka, o pernai Norris. Kas ir kaip pasimatys, kai ateis Ricciardo, man jis atrodo geresnis už Sainz, tad aiškiau matysis ir Norris praba. Jei Norris sugebės važiuot prie Ricciardo kaip prie Sainz, tai man jokių klausimų nekils. Jei kartosis Ocon situacija, na, matyt, kad 2018 F2 laida ne tokia jau ir gera buvo.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 10/27 23:40 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/27 22:37

Jap. Kokios dramos su Russell? Manau, kad GR biškį pervertintas. Turi Q greitį bet lenktynėse kažkaip niekaip nesublizga. Tai vat ir tiek. Jei būtų geras lenktynėse jau sukiotų sidabrinę baranką. Bet nėra, ir nesukioja. Aš sofos ekspertas, tai, žinoma, kad galiu klysti, ir visada pripažinsiu klydęs. Bet kol kas nematau to čempioniško blizgesio, ar net stipraus 1.5 potencialo.

Lygtais Mercedes degtu noru Botta pakeist :)
idomu vienok. Russellas pervertintas, bet kotais nuo kokio Norriso lydomasi :) (ne tau taikau, siaip visur jis tarp sito saito komentatoriu minimas)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/27 22:37 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
10/27 22:03

Dramu su Rosbergu atsikando. Rimtai manai, kad Valteri geresnis/greitesnis uz Russela? :)))

Jap. Kokios dramos su Russell? Manau, kad GR biškį pervertintas. Turi Q greitį bet lenktynėse kažkaip niekaip nesublizga. Tai vat ir tiek. Jei būtų geras lenktynėse jau sukiotų sidabrinę baranką. Bet nėra, ir nesukioja. Aš sofos ekspertas, tai, žinoma, kad galiu klysti, ir visada pripažinsiu klydęs. Bet kol kas nematau to čempioniško blizgesio, ar net stipraus 1.5 potencialo.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 10/27 22:03 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/27 21:35

Ir vėl prabudo visi, kurie su mersais imtų čempus. Nei jūs imtumėt, nei ką. Duok dievuliau neužgestumėt išvažiuojant iš boksų ir pirmam posūky žvyre neįstrigtumėt.

Valtteri yra geras, bet tiesiog ne tos extra-top klasės. Jeigu Russell, Ocon, Wehrlein būtų bent ne prastesni nei Valtteri, tai jau seniai sėdėtų antroj sidabrinėj strėlėj. Toks vaizdas, kad Toto neturi telemetrijos visų savo kaimenės pilotų ir nežino ką sodint pas save. Aišku, kad turi. Aišku, kad sėdi skautai ir žiūri kas yra go ar no go. Emocijos gražu, bet jos neturi nieko bendro su realybe. Ką Ocon šiemet rodo Renault? Ogi apvalų nieko. Ką Russell rodo? Gerą greitį kvalifikacijoj. Ir viskas. Ką rodė Wehrlein? Kad yra princesė (ir ne aš taip jį pavadinau).

O, kad LH susirinks visus rekordus ir išeis pasiėmęs rekordinį titulą aš net neabejoju. Klausimas tik kada tai įvyks. Ar liks 2021? Ar liks 2022 su naujais bolidais? O velnias žino, ta situacija su Toto ir LH atrodo šiek tiek keista, ir ten tikrai vyksta dalykai, apie kuriuos, matyt, sužinosime ženkliai vėliau, arba nesužinosime visai.

Dramu su Rosbergu atsikando. Rimtai manai, kad Valteri geresnis/greitesnis uz Russela? :)))
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/27 21:35 Atsakyti
Ir vėl prabudo visi, kurie su mersais imtų čempus. Nei jūs imtumėt, nei ką. Duok dievuliau neužgestumėt išvažiuojant iš boksų ir pirmam posūky žvyre neįstrigtumėt.

Valtteri yra geras, bet tiesiog ne tos extra-top klasės. Jeigu Russell, Ocon, Wehrlein būtų bent ne prastesni nei Valtteri, tai jau seniai sėdėtų antroj sidabrinėj strėlėj. Toks vaizdas, kad Toto neturi telemetrijos visų savo kaimenės pilotų ir nežino ką sodint pas save. Aišku, kad turi. Aišku, kad sėdi skautai ir žiūri kas yra go ar no go. Emocijos gražu, bet jos neturi nieko bendro su realybe. Ką Ocon šiemet rodo Renault? Ogi apvalų nieko. Ką Russell rodo? Gerą greitį kvalifikacijoj. Ir viskas. Ką rodė Wehrlein? Kad yra princesė (ir ne aš taip jį pavadinau).

O, kad LH susirinks visus rekordus ir išeis pasiėmęs rekordinį titulą aš net neabejoju. Klausimas tik kada tai įvyks. Ar liks 2021? Ar liks 2022 su naujais bolidais? O velnias žino, ta situacija su Toto ir LH atrodo šiek tiek keista, ir ten tikrai vyksta dalykai, apie kuriuos, matyt, sužinosime ženkliai vėliau, arba nesužinosime visai.
Arunas Maizius
IP: 3647511 | 10/27 16:09 Atsakyti
V.V
10/27 15:52

Mes ir visi tiesa matom kad esi neadekvatus heiteris.

Tai kad SethFin teisybe kalba,net Kulthardas kazkada sake kad ham yra neivertintas,tai kazin ar bus,nes pergales jo be jokiu kovu,komandos draugelis nusodintas,o daugiau ir nera su kuo kovot.
V.V
IP: 323bb36 | 10/27 15:52 Atsakyti
SethFin
10/27 14:38

Lengva tas pergales imt kai komandos draugas eurus vokelyje gaunantis lelė Bottas o bolidas Brown GP lygio tai apie ką čia dar diskutuot tegul džiaugias auksinis berniukas šitom mažareikšmėm pergalėm o mes tiesa visi žinom.

Mes ir visi tiesa matom kad esi neadekvatus heiteris.
Tech
IP: bfb2e24 | 10/27 15:04 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
10/27 11:07

Nesigilinsiu kas kaip ką lengvai ar nelengvai laimėjo,bet tos kalbos "viskas dėl bolido" tai ekvivalentas man "kubilius kaltas".
Juk Messi ir Ronaldo yra geriausi planetos futbolininkai, ir laimi jie daug titulų? Bet be komandos, jie to nepadarytų. Tiek Barca, tiek Real'as visados būdavo stiprios komandos, kur tokie futbolininkai ir turėdavo pagrindą atvesti jas į titulus.
Tas pats ir čia. Kad laimėti, turi turėti greitą bolidą. Tada dadedi savo talentą, ir gauni rezultatą - pergales. Čia kiti svaigalai su savo "Latifi Merse atvažiuotų P3" tai net nesvaikit. Yra pilotai, kaip Maxas ar Charlis, kurie Merce įdomu kaip atrodytų šalia LH, bet to niekada nesužinosi :)
Skaičiai kalba patys už save LH atveju. Nėra ką diskutuoti. Neturėtų talento, nebūtų tokių skaičių, galų gale net MB nebūtų atsidūręs.

kadangi daug kas ziuri labai trumparegiskai ir neprisimena, nuo ko viskas prasidejo :) nesupranta, to jog stipriausios komandos stiprinasi stipriausiais sportininkais, del ko tampa dar stipresnes. ne isimtis ir Mercedes. Prisiviliojo Schumi,su juo napaejo, taip kaip buvo tiketasi. bet pats Rosbergas buvo stiprus, 3 x iveikes Miša, bet komandai reikejo DAR stipresnio, cempiono, bei tikro premium klases piloto, ji ir gavo. o dabar bukai tik matoma - va Mersas dominuoja ir bet kas uzdominuos. :) o kad imk uzsitarnauk vietac cia, ir paimk tas pergales ir titulus, va tada bus galima sneket kazka :)
pvz WDC 2017 ir 2018 ko gero dauguma kitu pilotu net nebutu iskovoje su tuometiniu AMG, nes juos butu pasiemes Fetelis. tad tikrai cia vaikiskos kalbos, kad bet kas butu su Mersu dominaves. :)
SethFin
IP: 16a6914 | 10/27 14:38 Atsakyti
Lengva tas pergales imt kai komandos draugas eurus vokelyje gaunantis lelė Bottas o bolidas Brown GP lygio tai apie ką čia dar diskutuot tegul džiaugias auksinis berniukas šitom mažareikšmėm pergalėm o mes tiesa visi žinom.
antiklepsius
IP: 355d588 | 10/27 14:15 Atsakyti
YZF
10/27 08:37

Viskas su juo buvo legalu. Nemalk sudo, as always.

pasikeis alwaysus nes mažumėle smirda nuo tavęs
mask
IP: e05dc96 | 10/27 13:55 Atsakyti
aisku pasieks. nes vairuojant Koenigsegg, pralost pries zaporoziecius, neimanoma
kast1f logo rėmėjas
IP: 380cdde | 10/27 11:07 Atsakyti
Nesigilinsiu kas kaip ką lengvai ar nelengvai laimėjo,bet tos kalbos "viskas dėl bolido" tai ekvivalentas man "kubilius kaltas".
Juk Messi ir Ronaldo yra geriausi planetos futbolininkai, ir laimi jie daug titulų? Bet be komandos, jie to nepadarytų. Tiek Barca, tiek Real'as visados būdavo stiprios komandos, kur tokie futbolininkai ir turėdavo pagrindą atvesti jas į titulus.
Tas pats ir čia. Kad laimėti, turi turėti greitą bolidą. Tada dadedi savo talentą, ir gauni rezultatą - pergales. Čia kiti svaigalai su savo "Latifi Merse atvažiuotų P3" tai net nesvaikit. Yra pilotai, kaip Maxas ar Charlis, kurie Merce įdomu kaip atrodytų šalia LH, bet to niekada nesužinosi :)
Skaičiai kalba patys už save LH atveju. Nėra ką diskutuoti. Neturėtų talento, nebūtų tokių skaičių, galų gale net MB nebūtų atsidūręs.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas