BMW pareiškė nepasitenkinimą dėl „egzotinių“ metalų naudojimo variklių konstrukcijoje.
Mario Theissenas, BMW autosporto direktorius, nori, kad būtų uždrausta naudoti naujus metalo lydinius.
Jo pageidavimai susieti su „
Ferrari”, kurie konstruoja iš esmės skirtingą variklį 2003-ųjų sezonui.
Jis pasakė: „Jei jūs norite sumažinti kainas, mes turime atsižvelgti į duomenų išvadas. Šiuo metu mes turime apribojimą ypatingai tvirtoms medžiagoms. Bet tai nebūtinai apriboja kainas, nes jei tiekėjai tobulina medžiagas iki aukščiausios leistinos ribos, tai yra taip pat brangu kaip naudoti berilį.
"Svarstoma problema jau turi pavyzdį. „
McLaren“ naudojo labai brangų berilio metalą savo „Illmor Mercedes“ varikliuose iki tol, kol berilis buvo prieštaringai uždraustas prieš 2001-ųjų metų sezono startą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).