Vengrijoje į avariją pateko vienas iš „Renault“ komandos vilkikų (28)

Vengrijoje į avariją pateko vienas iš „Renault“ komandos vilkikų
logo Liepos 29 d. 20:29, Ana Maria Mercado

Važiuodamas iš Vokietijos į Vengriją, kur vyks kitos F-1 lenktynės, į avariją pateko vienas iš „Renault“ komandos vilkikų.

Pranešama, kad vilkiko vairuotojas buvo išgabentas į ligoninę, bet anot komandos, rimtų sužalojimų nepatyrė.

Incidentas įvyko M1 greitkelyje, netoli Dėro miesto Vengrijoje. Komanda atsisakė komentuoti ar vilkikas vežė bolidus, ar jų variklius.

„Galime patvirtinti, kad „Renault“ komandos vilkikas pateko į avariją M1 greitkelyje Vengrijoje, netoli Dėro miesto. Vairuotojas, kuris laikėsi kelių eismo taisyklių, buvo ištrauktas iš vilkiko. Jis yra sąmoningas ir rimtų traumų nepatyrė“, - teigiama komandos pranešime.

„Vairuotojas buvo išgabentas į artimiausią ligoninę detalesnei apžiūrai. Jokia kita transporto priemonė avarijos metu nebuvo apgadinta.“

Komentarai (28)


Accadia
| Rugpjūčio 01 d. 15:14
A85
| Liepos 31 d. 10:38

Aš sutinku su tavo logika. Bet matydamas koks šis sportas yra, aš nieko neatmesčiau. Jeigu tik gali cheatint ir nebūsi pagautas arba rizika menka, tai ir cheatini. Buvo kažkur dokumentika, bet neradau vakar, kur rodė apie visą šitą F1 logistiką fūrom, tai ten viskas gana įtemptai sudėliota. Gali būti, kad ir necheatina, ir viską švariai daro, ką aš žinau, tik sakau, kad realiam pasauly visko būna ir neturint konkrečių įrodymų, maikę plėšytis, kad Vakaruose taip tikrai nedaro, naivu yra.

Gal šitas video? The Insane Logistics of Formula 1, youtu.be/v=6OLVFa8YRfM
Accadia
| Liepos 31 d. 17:34
Black_Death
| Liepos 31 d. 11:11
ddt
| Liepos 30 d. 18:05

Opa. Prie ko cia padanga salikelej? O gal yra kokie istatymai, kurie sako, kad sprogus padangai vilkikas negali tiesiog nulekti i pakele?

Taip. Gali. Pagal gamintojus vilkiku, autobusu padangos yra kokybiskesnes ir sprogija reciau, nei lengvuju auto padangos. Cia truputeli niurzgu, nes savo akim maciau, kai pries mane vaziuojanciai masinai nuplysusi ir pasokusi padanga vos nepataike i keleivio priekini stikla 🤐 o taip atsitinka del to kad vairuotojams profesionalams nuimti ratlanki be padangos lengviau 🤬
A85
| Liepos 31 d. 10:38
ddt
| Liepos 31 d. 07:19

A85 > pirmas dalykas, kai matai fūrą važiuojančią 100+, pasiimk GPS. Bet prie progos dar ir nufilmuok, norėčiau pamatyt. Kaip gerokai per 100kkm išmaišiusiam po Europos kelius, labai norisi tai pamatyti, nes taip konkrečiai ir ryškiai esu matęs tik VIENĄ, važiuojančią 95 km/h pagal GPS su rumuniškais numeriais, ir tai - Belgijoj :) Antras dalykas - nugriobink į pakelę >10(?) liamų verto krovinio pažeisdamas darbo laiko ribojimus, su techniškai modifikuotu tachografu ir automobiliu, sukompromituok ateinančias lenktynes.. Seriously? Aš galvojau ir vis dar galvoju, kad tu daug labiau pažengęs, nei kai kurie šituose komentaruose aktyviai sėdintys dienos šviesos nematę nepilnavertai :) Nieko jie neapeidinėja. Jei reikia greičiau - perka lėktuvą. Užkrauna fūrą ant traukinio (hello 99,99 proc lietuvių net nėra girdėję apie tokį stipriai ir seniai vystomą dalyką Europoje), ir pan.

Aš sutinku su tavo logika. Bet matydamas koks šis sportas yra, aš nieko neatmesčiau. Jeigu tik gali cheatint ir nebūsi pagautas arba rizika menka, tai ir cheatini. Buvo kažkur dokumentika, bet neradau vakar, kur rodė apie visą šitą F1 logistiką fūrom, tai ten viskas gana įtemptai sudėliota. Gali būti, kad ir necheatina, ir viską švariai daro, ką aš žinau, tik sakau, kad realiam pasauly visko būna ir neturint konkrečių įrodymų, maikę plėšytis, kad Vakaruose taip tikrai nedaro, naivu yra.
ddt
| Liepos 31 d. 07:19
A85 > pirmas dalykas, kai matai fūrą važiuojančią 100+, pasiimk GPS. Bet prie progos dar ir nufilmuok, norėčiau pamatyt. Kaip gerokai per 100kkm išmaišiusiam po Europos kelius, labai norisi tai pamatyti, nes taip konkrečiai ir ryškiai esu matęs tik VIENĄ, važiuojančią 95 km/h pagal GPS su rumuniškais numeriais, ir tai - Belgijoj :) Antras dalykas - nugriobink į pakelę >10(?) liamų verto krovinio pažeisdamas darbo laiko ribojimus, su techniškai modifikuotu tachografu ir automobiliu, sukompromituok ateinančias lenktynes.. Seriously? Aš galvojau ir vis dar galvoju, kad tu daug labiau pažengęs, nei kai kurie šituose komentaruose aktyviai sėdintys dienos šviesos nematę nepilnavertai :) Nieko jie neapeidinėja. Jei reikia greičiau - perka lėktuvą. Užkrauna fūrą ant traukinio (hello 99,99 proc lietuvių net nėra girdėję apie tokį stipriai ir seniai vystomą dalyką Europoje), ir pan.
A85
| Liepos 31 d. 00:44
ddt
| Liepos 30 d. 23:56

Tai va. Kur tie 90+? Nuo Ararato kalno? Kad Renault ką nors chimyčintų su sunkvežimių ribotuvais, greičiais, tachografais ar pan, totaliai netikiu. Koks tikslas taip rizikuot, ypač žinant, kad jei ne paprasto patikrinimo, tai eismo įvykio atveju tikrai bus iškratytas pagal pilną programą? O tuo labiau, kai veži tokį brangų krovinį, ir draudimas tikrai nebus lengva ranka linkęs atseginėti piniginę. Čia labiau homo post-sovieticum sritis, kad tik per parą iš Lietuvos į Turkiją nuvažiuotų.

Pamirštat tamsta esminę F1 taisyklę, jeigu radai kaip apeiti taisykles – apeik. Negi gamyklinė Renault neras būdų kaip savo pačių tachografą apeit/pareguliuot kad greičiau viską suvežtų? Laikas yra pranašumas šitam sporte. Greičiau suveši, greičiau surinksi, vėliau išvažiuot reikės ir etc. Kas galima Jupiteriui, negalima jaučiui ;) Kai kurios fūros ir Vilniaus-Kaunas važiuoja irgi ne tai, kad 90+ bet labiau 100+ važiuoja. Ir nebūtinai su LT numeriais ;) Nekalbu apie šią konkrečiai avariją, tiesiog apie patį principą, kad jei gali apeiti taisykles – apeik.
ddt
| Liepos 30 d. 23:56
Rokas1
| Liepos 30 d. 20:58

Gamykliškai EU vilkikuose 90 kmh, kompanijos kartais iki 85kmh sumažina, o ties kokia riba tas ribotuvas nustatytas (ir ar apskritai jis veikia) būtent šiam vilkike, žino tik tos kompanijos darbuotojai.
Nėra už ką.

Tai va. Kur tie 90+? Nuo Ararato kalno? Kad Renault ką nors chimyčintų su sunkvežimių ribotuvais, greičiais, tachografais ar pan, totaliai netikiu. Koks tikslas taip rizikuot, ypač žinant, kad jei ne paprasto patikrinimo, tai eismo įvykio atveju tikrai bus iškratytas pagal pilną programą? O tuo labiau, kai veži tokį brangų krovinį, ir draudimas tikrai nebus lengva ranka linkęs atseginėti piniginę. Čia labiau homo post-sovieticum sritis, kad tik per parą iš Lietuvos į Turkiją nuvažiuotų.
maxpower
| Liepos 30 d. 21:06
Rokas1
| Liepos 30 d. 20:58

Gamykliškai EU vilkikuose 90 kmh, kompanijos kartais iki 85kmh sumažina, o ties kokia riba tas ribotuvas nustatytas (ir ar apskritai jis veikia) būtent šiam vilkike, žino tik tos kompanijos darbuotojai.
Nėra už ką.

Rokas1
| Liepos 30 d. 20:58
ddt
| Liepos 30 d. 20:43

Įdomu. Kalbant apie "90+" greitį, primink visiems, prie kokio greičio vilkikuose įsijungia ribotuvas. Dėkui :)

Gamykliškai EU vilkikuose 90 kmh, kompanijos kartais iki 85kmh sumažina, o ties kokia riba tas ribotuvas nustatytas (ir ar apskritai jis veikia) būtent šiam vilkike, žino tik tos kompanijos darbuotojai.
Nėra už ką.
ddt
| Liepos 30 d. 20:43
Rokas1
| Liepos 30 d. 18:18

Kai 3 metrai už vairuojamosios ašies 20 tonų juda 90+ kmh greičiu, kur tas svoris pasisuka ten ir eina inercija visa, nesvarbu į kurią pusę prieš tai vyko judėjimas. Be to, gal iki tos vietos kur nuvažiavo buvo 50m stabdymo žymės, tik jų foto nesimato, juk negali to žinot. Neverta spekuliuot tokiais klausimais iš viso, nes čia būrimas iš kavos tirščių

Įdomu. Kalbant apie "90+" greitį, primink visiems, prie kokio greičio vilkikuose įsijungia ribotuvas. Dėkui :)
×