Vertas paskaityti F1 2002 ir GP4 palyginamasis review

2002 Birželio 28 d. 02:17

http://www.simbin.com/forum/index.php?act=ST&f=20&t=3976 Nezinau ar tiesa, nes neturiu dar GP4. Ka mano tie kas jau abu turi? Ar tiesa raso?

2002 Birželio 28 d. 15:39

perskaiciau, supratau. jei tureciau vaira (tiksliau galimybe po darbo prisijungti ji prie darbinio kompo:)), tuomet gal net susigundyciau f12002 privalumais, kuriu kaip suprantu apstu. BET. as naudojuos klaviatura, o su ja f12002 zaisti tiesiog neimanoma. Aciu uz tavo pastangas atversti netikelius i tiesos kelia, bet klaviaturistu yra 90% ir jie nori lenktyniauti, todel teks pasilikti su GPx serija.

2002 Birželio 28 d. 20:05

nesakau, kad tie kur su klaviatura yra netikeliai, tiesiog nepilnaverciai zmones :) ne juokauju. Kiekvienam pagal galimybes ir norus, o apie ta palyginima postinau, kad suzinociau ar tikrai GP4 toks nekoks

2002 Birželio 29 d. 11:15

Zmoniu nuomones yra ivairios ir geriausia paciam pabandyti ir atsirinkti kas labiau patinka. As pvz. pazaidziau F12002 keleta dienu , gal net nepilna savaite ir gana neblogai ishsiaishkinau kas ten kur ir kaip.Poto ta pati padariau su GP4 (ne pirmas ratas, bet visas pereitas sezonas) Ir galiu pasakyti kad GP4 arciau tikroves (jei tai svarbiausia).Aishku jei ta tikrove dzin ir svarbu navarotu kiekis arba 2002 sezonas, tada -F12k2.

Bet man asmenishkai F12002 nelabai patinka nes yra nemazai tikroves neatitikimu, kurie aishkiai pastebimi.GP4 daug detaliau ir tikrovishkiau viskas padaryta

2002 Birželio 29 d. 15:08

bet perskaicius ta review tai susidaro ispudis kad F1 2002 yra svelniai tariant "siek tiek" arciau realybes.

2002 Birželio 30 d. 21:31

Y> kas GP4 arciau tikroves: slapio oro efektai, trasos isdestymas, siek tiek AI ir dar bolidau pazeidimu modelis. Bet daugiau nieko ar as kazka praleidau!

2002 Birželio 30 d. 22:13

F1 2002 tikrai yra arčiau realybės (nors to šiaip niekas iš tikro negali patvirtinti, nes niekas iš mūsų šiaip nėra pilotavęs F-1 bolido). Fizika F1 2002 yra tiesiog puiki. Y pasakys, koks čia puikumas, kai bolidas patoviai slysta kaip ant ledo. Bet taip ir turi būti. Formulė realybėje pastoviai kenčia nuo oversteer/understeer ir slysta tai priekiniai, tai galiniai ratai. Posūkio įveikimas tai ne tik ratų pasukimas, bet ir įgudimas valdyti slystantį bolidą. Trasos, tiesa, realesnės GP4. Taip pat ir AI bei pažeidimai bolido. Visgi, svarbiausia yra fizika, ir būtent dėl to aš renkuosi F1 2002. BTW, klaviatūristams F1 200x serija jau pasidarė prieinama su F1 2002, čia gerokai patobulintas valdymo modelis klaviatūrai. Svarbu gerai susiderinti ir viskas bus OK.

2002 Birželio 30 d. 22:16

Kitas svarbus dalykas - grafika - taip pat, mano nuomone, yra geresnė F1 2002. Be to, šiai nereikia tokio galingo kompiuterio kaip GP4. Garsai EA kūrinio taip pat puikūs, tik aišku nervina save galimybės nebuvimas ir ilgokai užsikrovinėjančios trasos. BTW, GP4 toliau serga kvaliomis ligomis: AI šiek tiek kvailai startuoja, nėra stop/go, launch control įgyvendinta netikroviškai.

2002 Birželio 30 d. 23:17

Dar GP4 gerai kad yra marsalai ir tas ekranas pries akis. Blogai, kad negalima paciam vaziuoti pit-lane. Baisokas asfaltas - beveik jokiu spalvu pasikeitimu. O del garso tai juokingas tas race enginner kur daznai paveluotai pasako apie ivykius trasoje ir apskritai maziau kalba negu F1 2002 kiek teko zaist. Trasos man greitai uzsikraun. O siaip visiskai sutinku su tavim jaudriau. Dar neteko vaziuot Brazilijoj (pas drauga zaidziau) ar tikrai ten trasa labai lygi, be jokiu "bump`u"?

2002 Birželio 30 d. 23:59

Daimyo> tu maziau kreipk demesio i ta aprasyma nes ten 100valandu ciuvas pazaide su F12k2 ir 10val su GP4...

jaudriau> tau teko vaziuoti su kartingais? arba bent jau ziureti kaip kiti vaziuoja gyvai ir as turiu omeny profai vaziuoja.Jie taip staigiai ir greitai ieidineja i posukius kad kartais atrodo jog taip negali buti.Ir jie yra be sparnu! O zinai toki bajeri kad F1 sparnai generuoja apie 2 tonu svori varant ~250.Mclarenai net padare testa- sudare 250 km/h vaziavimo salygas ir su formule prasineshe aukshtyn kojom (lubomis) ir nenukrito ant zemes.....Taip kad F1 fizika yra tikrai yspudinga ir ta fizika kuri yra F12002 TIKRAI nera arciau tikroves.Ji yra per daug jautri ir maziausia klaida reishkia ishlekima ish trasos (cia as kalbu apie tai kai visos pagalbos atjungtos) O GP4 oversteer/understeer kuo puikiausiai jauciasi tik reikia zaisti su vairu o ne klava.Ir kas man patiko GP4, kad tu gali sestis ir vaziuoti ir tavo nedideles klaideles trasoje atsilieps tik neteisinga trajektorija ir prarastomis keliomis sekundes dalimis, tuo tarpu F12k2 maziausia klaida ir tu jau ishleki ish trasos- tai NERA tikrove.

Anyway kas ka nori tas ta zaidzia :) Tik as siulau daugiau zaisti negu kalbet

2002 Liepos 01 d. 01:05

Y> F1 tai ne kartingas. F1 dalyvauja geriausi pasaulio pilotai, ir net jie daro klaidas. Europoj toks geras draiveris MS su tokiu puikiu F2002 apsisuko trasoj. Tai tik irodo kad F1 klaidu neatleidzia, net su tokiom pagalbom kaip TC. As sugebu pravaziuot lenktynes neislekdamas is trasos, o jei tu nesugebi, tai tik reiskia, kad F1 2002 tau per sunkus, todel tau labiau patinka GP4, nes ten nereikia vaziuot susikoncentravus kaip tikroj F1.

2002 Liepos 01 d. 01:27

Y> su kartingais važiuoti teko, bet tikrai man net nekiltų liežuvis jų lyginti su F-1 :) Pasiimk bet kurį on board įrašą iš F-1 bolido ir pamatysi, kaip posūkiuose slidinėja tai bolido priekis, tai galas - tai F-1 dalis. F-1 sparnai tikrai gali generuoti didele prispaudziamaja galia, bet tam jie turi buti pastatyti laaaabai dideliu kampu :) Pilnai tikiu, kad taip galima prilipdyti bolida prie lubu, taciau kartoju, sparnu atakos kampas turi buti labai didelis. Kitas aspektas: atjungdamas visas pagalbas tu dar labiau nutolsti nuo realybės :) Traction control turi palikti bent jau low lygyje, kad pajustum bent dalelę to, ką jaučia tikri pilotai :) BTW, aš žaidžiu vairu. GP4 tiesiog yra pernelyg lengvas žaidimas, ir tai tau patinka. Pilnai suprantu, nes ir man 100% lenktynes labiau patiktų važiuoti GP4 :) Pripažįstu, F1 2002 sunkoka nedaryti klaidų, tačiau ilgiau pavažiavus tikrai įmanoma neišlėkinėti iš trasos visų lenktynių metu. Tiesiog tu daugelį metų žaidei GPx seriją ir tau nerealiai sunku įsikirsti į realiai kitokią fiziką, kitokį bolido jautrumą. Pamėgink įvairius reguliavimus, pamėgink praleisti daugiau laiko su šiuo žaidimu :) Man, pvz, su F1RC prireikė nepilno mėnesio, kol aš pripratau prie to žaido fizikos ir t.t. Anyway, kaip jau minėjau, abu žaidimai dar gali tobulėti toli toli.. :)

2002 Liepos 01 d. 10:35

Cha jus ka zmones juk F-1 slysta blyn ir vos ten pats M.S. arba J.P.M. suvaldo visi ten susikaupia ji vos valdo nax o del Gp4 tai tikrai per legvas :) o va f-1 2002 valdymas tai tikrai panasesnis tu blyn su katingu pabandyk atn didelio greicio slysti tai ir suzinosi kad f-1 2002 yra daug geriau juk be to f-1 2002 lekia ant daug didesnio greicio nei katingas :) uztat ir lengviau suvaldyt kartinga

2002 Liepos 01 d. 11:26

>jaudrius
Pritariu 100% ash pats vazineju su vairu, ir F12K2 daug sunkiau vairuoti, bet kai pravaziuoji 100 ratu vina trasa, ir igiji igudziu, pradedi jausto bolida ir neslidineji, po to apvaziavau lenktynese 40 ratu ir neishskridau nei karto, nu nebent menkuchiai slystelejimai.

P.S. Paskui kai nulipau nuo vairo ilgai skaudejo pechius ir rankas :))

Turiu dar klausimeli, kas zaide inete su USA? nezinau kaip jums bet man pasirode kad ish ju vairuotojai kaip ish manes balerina :)

2002 Liepos 01 d. 13:17

jaudrius> as Gpx serija pradejau zaisti visai nesenai (santykinai) o iki tol kaliau visus kitus geimus a.k.a F1SM, MGPRS2, F12k, F12kCS, F1RC,F12k1 ir F12k2 ir legendini GPL (kuris turbut pats tikrovishkiausias). Beje gal tu neishspaudi ish GP4 visko? Nes as kai varau ant galimybiu ribos tai pastoviai dirbu su vairu ir jei tik persistengiu ishkarto matau kaip priekis po truputi slysta laukan (understeer).Ypac kai varai kvalifa ir zaidi priesh ACE lygi.Beje as zaidziu su vaizdu virsh galvos , ir su traction on.Esme tame jog su F1 tu maximaliai vaziuodamas patirsi tas klaidas, ishslydima ir darba su vairu ir GP4 tas pac- varai maximaliai ir "dirbi" su vairu. Tuo tarpu F12k2 tu gali vaziuoti ir negreitai (santykinai), 10sec leciau i rata ir vistiek turi vaziuoti atsargiai ir menkiausia klaidele- tu jau leki lauk.Tai yra perdaug.Aishku galima priprasti ir F12k2 butu visai malonus geimas pazaisti BET jame yra tokios grubios klaidos kai kur (trasos, ju ishvaizda ir pavirshius, bei AI) del kuriu manes nelabai traukia prie jo.Jei tik atsirastu koks nors patch'as or smth, kuris tuos dalykus sutvarkytu- kita kalba.

Beje jaudriau tu pazaisk GP4 (800x600, medium detail, efektai off ir vaizdas virsh galvos, su vairu) ilgiau, nu pilna sezona pereik ant ace arba pro lygio ir pastebesi tokius dalykus, kokiu ish pirmo zvilgsnio nematei.

Tiesiog as F12002 pazaidziau savaite (!) non stop, poto atsisedau ant GP4 ir po puses savaites jau man maloniau zaisti su GP4

2002 Liepos 02 d. 23:15

vienzo tokia situacija: buvau f1-200x prieshininkas, o GPx dantis pravalges (net baisu pagalvot kiek laiko praleista bezhaidzhant ;)) ), bet paskaites shitus straipsniukius + reviewus, parsisiunchiau f12002 demushke, ir lyginau su jau turimu GP4.
Na tai tokie ispudzhiai:

Grafika - f12002 labiau patiko, bet shiaip daug mazh vienoda - skonio reikalas tikriausiai.
F12002 runinau ant 600x800 su visais detailais ir t.t., GP4 - 640x480, su medium detailais ;((

Trasu konfiguracija - kadangi f12002 buvo demo, tai galejau lyginti tik Melburna - nezhinau. Patikesim tuo, kad GP4 turi tikslesnes trasas.

Gameplay:
Fizikinis GP4 modelis ypatingu naujoviu manau nepateike. Idomi detale - kuomet ziuri replay'ju tai kuomet bolidas slysta galu, slysta ir priekiniai ratai :)) - t.y. bolidas sukasi grazhiai apie savo ashi, nors turetu slysti tik galiniai ratai. Na shiaip dar shiokiu tokiu bugu pasitaike - pvz: nusimushiau rata, gryzhau i boksus, kuriuose naujo neuzhdejo, vel isvazhiavau (dar vis be rato), bet bolidas elgesi taip lygtai ratas butu ;))
F12002 fizikinis modelis padare laaabaaaiii dideli ispudi ;0 Bet i detales nesileisiu.
Dabar svarbiausia - jeigu nenaudoti vairo, tai man asmeniskai su f12002 nepavyko normaliai pravazhiuoti nei rato. galbut tai konfiguravimo problemos, bet sorry - neturiu jokio noro kalibruoti keyboarda, kai yra vairas ;) - GP4 shituo atzhvilgiu yra lengviau sukalbamas.
O del vairo... zhymiai geriau patiko f12002 nei gp4 valdymas su vairu. Jau ash nekalbu apie FFB, kur GP4 padare didzhiausia pravala ;( - GP4 yra blogiausias FFB supportas, koki tik teko man sutikti(beje jis lygiai taip pat paveldetas ish GP3). Totaliai SUX.

RESUME - Rytoj ishinstalinu GP4 ir aktyviai ieshkau pilnos f12002 versijos. vat.

P.S.
Mano kukli PC duomenys:
P4 1700Mhz, 256RDRAM, Creative GeForce 2 GTS 64MB, Thrustmaster Ferrari FFB Wheel

Nemushkit jei nesutinkat su mano nuomone.

P.S.2. Gal kas turit ColinMcRae 2.0 1.09 versijos no-cd crack'a, nes be shitos versijos nesuenablina FFB, o kai supatchini prasho - "insert CD" ;(((

2002 Liepos 03 d. 00:04

Gidzia> o kodel tu nenori didesnes rezoliucijos uzsideti?Kad ir ant abieju geimu....

FFB ishviso nera geras, net ir su MOMO vairu ant F1.Dar niekas gero nesukure.Ralis- drugoje delo, bet F1 reikia zaisti su non FF.FFB ant GP4 sux beabejio, jis ten apskritai idetas tik tam kad butu idetas.

Y.

P.S.Beje F12002 Replay net neziurek, susigadinsi visa nuotaika :)

P.P.S Dar neskubek ishinstalinti GP4, dar visko gali buti..

2002 Liepos 03 d. 08:12

Y> Nori tikek nori ne, bet ash buvau uzhsidejes didesne rezoliucija. Ish karto kai susiinstalinau - uzhsidejau full detailus, 1024x768 - ir likau priblokshtas.. ;(( Toliau maszhinau - ir ka? Ogi su full detailais net ant 640x480 lenktyniu nepavazhiuosi. Shvelniai pasakius apmaudu ;(
O f12002 runnninau ant 800x600 tam kad butu daug mazh vienodos salygos testavimui.
O del FFB - sih dalies tu gal ir teisus, tachiau f12002 kaip sakiau labai patiko - jauchiasi kai stabdai, kada ratai slysta ir pan. Gal kiek per stipri variklio vibracija. Bet svarbiausiai tie efektai yra padaromi LAIKU, o GP4 kazhkodel juos paveluoja ar kas - nerealiai atrodo.
P.S.
GP4 CD turiu - taip kad jei kas nors atsitiks - galesiu ish naujo suinstalint.

2002 Liepos 03 d. 08:14

Beje dar tokie testavimo pastebejimai:
Trasa GP4 uzhsikrauna per mazhdaug 10s, o F12002 per mazhdaug 25.
Per testavimo laika GP4 nuluzho 2 kartus. VO TEP. Shiaip beje visas testa bvo sukamas po WinXP.

2002 Liepos 03 d. 08:45

Beje keletas idomiu filmuku:

http://www.multiplayer.it/files/download.php3?id=9883&site=0&go=ftp://212.177.107.155/drivingitalia/f1racer/Gp4vsRealF1.zip

http://www.multiplayer.it/files/download.php3?id=9895&site=0&go=ftp://212.177.107.155/drivingitalia/f1racer/GP4RealF1-Monaco.zip

Chia palyginta hotlapai kazhkokio bichiuko ir tikro lenktynininko. Antrojo dar pats neparsitempiau, o pimajame viskas vyksta australijoj + KR.
Ispudzhiai - GP4 trasa LAAABAAIII autentishka, be priekaishtu galima sakyti. Tachiau - jei zhiuresit - atkreipkit demesi kiek dirba ir slidineja KR, o kai ramiai vazhiuoja GP4 ;(( Ir padaro daug mazh toki pati laika.

2002 Liepos 03 d. 08:59

Jau partempiau ir antra - tas pats - trasa OK, bet GP4 vazhiuoja atsiputes, jokiu kontravimu, padaro geresni lap'a negu RB man atrodo > 0.5s

2002 Liepos 03 d. 13:45

Gidzia> GP4 yra toks geimas kuri reikia tinkamai susireguliuoti.Tada bus ok.Jei tik netaip su settingais prireguliuosi- ishkarto efektas bus visai kitoks.Siaip as ant PIII 900 ir GF2 Pro zaidziu race su 800x600 ir medium detail.Aishku kai kuriuose vietose truputi pristabdo bet seip eina norma (PO apie 100 prie 24fps'u) Su tavo kompu turetu buti norma zaisti full race prie tokiu nustatymu.Ir vairavimas ten shiek tiek veluoja BET jeigu nueini advanced config. vairo ir sensitivity sumazini iki kokiu 3-5% tada sumazeja dead zone ir vairas daug staigesnis pasidaro (cia su vaizdu virsh galvos).Aishku galetu buti Dead Zone reguliavimas ir daugiau settingu vairui tada butu pasaka.Daba siek tiek yra lag'as bet kai apsipranti, visa kita- norma.

Beje del kontravimu, tu paziurek kaip MS vaziuoja in real ir kaip Villnevas in real.MS irgi beveik nedirba su vairu (race rezimu) , tuo tarpu Villnevas pastoviai sukioja i visas puses.Taip kad su geru bolidu tikroveje ne visi slidineja irgi.Priklauso nuo vaziavimo stiliaus.As asmenishkai GP4 vaziuodamas ant kiekvieno posukio vaira sukiojio.IR dar vienas dalykas- tas vairas kuris paciame GP4 matosi, jis NESISUKA zymiai, tuo tarpu tas vairas kur ant tavo stalo- daug labiau sukiojasi. (O juk pastarasis turi sukiotis o ne tas kur bolide :)

Tai tiek pastebejimu, kuo toliau tuo daugiau atradimu ;)

2002 Liepos 03 d. 17:24

Y> OK kuo toliau tuo daugiau atradimu ;)) Kaip tau shitas mano atradimas? - isivaizduok kad vazhiuoji be vieno priekinio rato. Vazhiuoji greita, ir pradedi stabdyti. GPx'e stabdymas vyksta labai paprastai - tu sustoji, gal tik kiek per ilgesni atstuma. f12002 stabdymas vyksta kiek kitaip - nuspaudus stabdzius bolidas apsisuka. Kazin kuris variantas tikresnis?
Kitas mano atradimas f12002 - greichio pojutis - tas lygus GP4 asfaltas ish principo visishkai neduoda vizualios informacijos apie greiti. Nebent zhole, sieneles ir pan. dalykai sako kad tu leki ant 300Km. Shiaip idomu ar senesnes F1200x versijos turejo tokia savybe - kuomet pirma ir vieninteli karta bandzhiau f1200x mano kompas buvo stipriai per silpnas - todel teko jungti lauk visas texturas, todel to nepastebejau.

2002 Liepos 03 d. 17:30

O del konfiguracijos tu teisus - reikia pasedeti, pazhaisti, priprasti. Tik esme, kad ash nebeturiu nei laiko, nei noro (del laiko trukumo ;( ) ta daryti. Taip sakant praejo tie laikai kai dar su GP2 prazhaizdavau po 6-8val per para ;))
Ash nesakau kad GP4 yra blogiau negu f12002, paprashchiausiai F12002 maloniai nustebino ;) Nes shiaip net jeigu GP4 pakankamai turi bugu, tachiau galima sakyti jis supportina labai galinga fiatura - t.y. visus add-onsus, su kuriais galima labai pakeisti zhaidima.

2002 Liepos 03 d. 20:50

Gidzia> nu ka gryshtam prie realybes? ;) Pameni Kaip 98 metais Schumacheris ivaziavo i Coulthardo gala? Tada jis pamete priekini sparna ir priekini deshini rata ir su trimis ratais! atvaziavo iki pitu kuo puikiausiai IR visa tai buvo per lietu, slidu lietu.Todel jei ant 3 ratu tai nemanau kad butinai turi apsisukti, kad ir stabdymo metu...

Beje tie video kur postinai aukshciau, labai gerai parodo netik trasu detaluma bet ir fizikines savybes, nes tokiu pat momentu, tokia pat trajektorija tokiais pat greiciais ivaziuoja i kiekviena posuki GP4 ir RealF1 (aishku yra nedideliu paklaidu bet tai priklauso nuo draiveriu abiejiu)

Taigi GP4 tikrai yra arciau tikroves BET niekas nesako kad maloniausia zaisti tai kas yra labai tikrovishka, juk QuakeII ar StarCraft nera tikrove bet labai populiarus geimai...Todel as irgi pastebejau ta momenta kad pazaisti For Fun, ypac pirmasias dienas F12002 tikrai smagu, bet jei rimtai uzsiimti geimu, tada - GP4.

Y


P.S. Pabandyk ijungti viska max ant GP4, visus detail, efects, rezoliucija aukshciausia ir tt, aishku stabdys bet vaizdelis bus grazus.Taigi ateityje, turint greitus kompus cia gali buti kazkas idomaus.Ir greicio efektas bus daug didesnis kai kompas pavesh 50+fps ir PO maziau 80 su grazia grafika....

P.P.S As tikiuosi pagalba (F8) tau vairuojant su vairu tai ishjungta?:)

2002 Liepos 03 d. 21:48

Gidzia> F1 2002 irgi galima visko parsisiust.

Y> kaip gali sprest apie tai kuris geimas arciau tikroves is to video, jei tokio pat su F1 2002 nera? Na ir kas kad ta pacia trajektorija ir greiciu gali ivaziuot i posukius (juk ta pati gali padaryt kiekvienam F1 simuliatoriuj (o GP4 ne simuliatorius o zaidimas)).Del triju ratu tai F12k2 nebutinai turi apsisukti jei su jais vaziuoji. Nesuprantu kaip tu gali sakyti kad GP4 arciau tikroves, nesuprantu.

2002 Liepos 03 d. 21:57

Daimyo> man nereikia pamatyti video kad suprasti kas yra arciau tikroves...as ta jau supratau pazaides abudu geimus.Cia gal kitiems bus aishkiau.O jei tu to nepastebi tai cia jau tavo reikalas.Ir beje tokio pat vaizdelio betkuriame kitame F1 simuliatoriuje tu nepamatysi, vat cia ir esme.

Jei nori tu gali pats pravaziuoti rata su F12002, perziureti replay ir palyginti su situo video ir pats pamatysi kas tikrovishkiau.

2002 Liepos 03 d. 22:11

as to filmo net nesu mates, tiesiog is pricipo sakau. esme ta kad GP4 50% darbo uz tave atlieka zaidimas kalbant apie bolido valdyma, o F1 2002 tu turi pilna bolido kontrole. Tuo jis ir realesnis uz GP4!!!

2002 Liepos 03 d. 22:34

Daimyo jei tu net nematei filmo tai apie ka mes cia shnekam tada? Tu geriau paziurek ji ir nereiks tada sakyti "jog as nesuprantu kaip gali GP4 buti tikrovishkas"

Beje kodel 50% darbo uz mane atlieka GP4? Nu shito niekaip nesuprantu.Tu gal kalbi apie ta pagalba kuri visada ijungta ant klaviaturos? Tada taip, GP4 padeda BET zaidziant su vairiu JOKIU pagelbu nera.T.y. tu jas pilnai gali atjungti.Ir ishslysti ish trasos kiekviena karta kai persistengi ir turi dirbti su vairu pastoviai jei nori pravaziuoti greitai.

Rasai tik tam kad parasyti, o rimtu argumentu taip ir nepateiki

2002 Liepos 03 d. 22:37

Gidzia dar del to video> tu paskaityk readme.txt dazniau ir suprasi kas ir kaip ;) Monake GP4 vaziavo leciau negu RB bet ciuvas pagreitino replay 7% tam kad susilyginti su RB.Nes matesi kad RB vaziuoja greitai (dirba su vairu), o GP4 vaziuoja leciau (maziau dirba su vairu) ir aishku jo laikas blogesns.

Beto jis ten su klava lygtais vare ar kazkas tokio

2002 Liepos 04 d. 00:33

Nezinau as pas drauga su vairu zaidziau gal ir buvo ta pagalba ijungta. Ryt ir pats gausiu tai tada galesiu tvirtai pasakyt. Video su KR as turiu (ne ta kur abu lyginami bet vien tik real KR) ir tikrai maziau reikia su vairu dirbti.

2002 Liepos 04 d. 09:32

gal sakau reiketu sita toipika padalinti i dvi klases: analog ir digital.. :) nes niekaip negalesiu zaisti f12002, kol neturiu vairo, tai kam man tie palyginimai.

2002 Liepos 04 d. 11:59

Daimyo tas video uzima 10mb (nelabai jau daug net ir su modemu) ir ten tikrai ispudingas vaizdelis, visi pastatai, uzrasai, tiltai viskas geime taip kaip tikroveje...fantastishkas palyginimas.Vienitelis skirtumas Albert Parke tai kerbs'ai ne melyni o raudoni pas GP4 (bet cia turbut del 2001/2002 metu skirtumo or smth) Bet siaip vaizdelis geras kaip matai priesh akis o ne ish atminties lygini.

2002 Liepos 04 d. 12:30

chebra chebra, kompakta galima uzh 10lt gauti, o turintiems gera interneta ir uzh dyka atsisiusti, kokios problemos? nusipirkit/atsisiuskit abudu zhaidimus ir zhaiskit! =]

2002 Liepos 04 d. 12:40

Edonkey abudu geimus galima rasti, as ish ten juos parsitempiau per pora dienu

2002 Liepos 04 d. 15:26

Y> Nenorechiau su tavim sutikti - MS Belgijoj apvazhiavo su numushtu ratu - taip ir nieko chia stebuklingo. Ash F12002 irgi apvazhiavau be didesniu problemu. Ash kalbu apie tokia situacija, kai isibegejus uzhminamas stabdis. Ir paliekamas tokioj pozicijoj. GP4 labai gerai ta suvaldo - ir kazhkokiu pokychiu apart ilgesnio stabdymo kelio ir ratu blokavimosi nepastebejau. O vat F12002 bolidas pasvyra i prieki (tuo kampu kur truksta rato) ir po keliu akimirku tampi keleiviu ;)
PAnashi situacija ir vazhiuojant be priekiniu sparno - pabandzhiau ishvazhiuoti is S'o i tiesiaja be priekinio sparno normaliu rezhimu - posukio pabaigoj sedejau prie sieneles. GP4 taip NIEKADA nebuvo atsitike.

2002 Liepos 04 d. 15:29

Shiaip kas yra Edonkey? www.edonkey.com???
Ten nifiga nieko neradau - madeformusic visokiu s meto ir tiek ;(((

2002 Liepos 04 d. 15:31

[url]http://www.edonkey2000.com[/url]

2002 Liepos 04 d. 16:21

So so, pabandziau gp4. Ainana kaip negerai. Galvojau, kad mano kompas geras, o pasirodo tai tik laideliu sulytuotu mistiniu budu rinkinys. Nezinau, iskastravo man taip rods gera geima. Procesorius apkrautas kaip ponis nesantis nusipenejusi janki. Kokie bus pasiulymai, kaip man grafika dabar tvarkytis?.. PIII 900, 256Mb, ATI Rage Pro 32Mb. Jauciu, kad per ziema silpnai padirbejau ir visos komandos mane aplenke:)) Nejuokinga kazkaip. Ar yra padarytas kokia utilitke hotlapu failams perziureti, noreciau savo procesoriaus apkrovima patikrinti:)

2002 Liepos 04 d. 18:43

Oho F1 2002 pirmauja pries GP4 apklausoj keturiais procentais!