Prieš kelias dienas paskelbus 2021-ųų metų kalendoriaus projektą, vėlyvą pirmadienio vakarą buvo pranešta apie tai, kad balandžio 25 dieną turėjusios vykti lenktynės Vietname - išbraukiamos iš ambicingo, rekordinio, 23 lenktynes jungiančio projekto.
Tokį FIA sprendimą paskatino Hanojaus miesto tarybos pirmininko (atsakingo už lenktynių organizavimą) Nguyeno Duco Chungo suėmimas dėl pareikštų kaltinimų korupcija, susijusių su „dokumentų, saugančių valstybės paslaptis, pasisavinimu“.
F-1 pasaulyje sklinda kalbos, kad atsiradusią laisvą vietą norėtų užimti Italija (Imolos trasa), Turkija (Stambulo trasa) ir Portugalija (Portimao trasa).
Dar vienas klausimas, kurį turi išspręsti FIA paskelbusi kalendorių - lenktynės Brazilijoje, kurios numatytos rengti San Paulo, o ne kaip anksčiau skelbta - Rio de Žaneiro trasoje. Šiuo metu tai ne galutinis sprendimas planuojamo kalendoriaus dėlionėje.
Šiemet baigiasi sutartis su San Paulo Interlagos trasa, kur lenktynės buvo rengiamos nuo 1990 metų, o F-1 jau buvo susitarusi dėl lenktynių naujoje trasoje, kuri dar tik bus įrengta Deodoro rajone Rio de Žaneire.
Vis dėlto, Rio trasai yra reikalingas aplinkosaugos leidimas, nes trasos įrengimo darbų metų reikėtų iškirsti dalį miško ploto. Toks leidimas nebuvo suteiktas, o pats planuojamos trasos projektas apgaubtas diskusijų ir painiavos. Šešiskart F-1 čempionas L. Hamiltonas buvo vienas tų, prieštaraujančių tokios lenktynių trasos įrengimui.
Dėl nežinioje besiblaškančio projekto ateities ir prieštarų F-1 viduje, F-1 vadovybė planuoja sugrįžti į San Paulą - bent jau 2021 metų sezonui ir, galbūt, artimiausiai ateičiai. Tiesa, sugrįžimas į Interlagos trasą kelia tam tikrų sunkumų, nes nuosavybes teises į F-1 turinti „Liberty Media“ atsisako bendradarbiauti su autodromo savininku, kuris yra artimas buvusiam F-1 vadovui Bernie Ecclestone'ui.
F-1 atstovas, paprašytas pakomentuoti situaciją, vėlų pirmadienio vakarą sakė: „2021-ųjų kalendorius bus paskelbtas antradienį ir mes neketiname pateikti jokių komentarų prieš jo paskelbimą. Prieš pristatymą visuomenėje, kalendorius turi būti patvirtintas FIA Pasaulio motorinio sporto taryboje.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |