Visi saito lankytojai lygus, bet vieni lygesni uz kitus?

2003 Birželio 06 d. 11:29

Toks klausimas: Ar sitam "saite" galioja VIENODOS teises visiems? Jeigu koks nors senbuvis raso taip uz ka kitas gali buti ir laikinai pasalintas, taciau negauna net ispejimo. gal galima butu isgirsti kriterijus kuriais vadovaujantis spaudomasi ispejimais?

2003 Birželio 06 d. 11:39

Zinai, bicas tu nelabai sveikas esi, jeigu tokias temas tau rupi kurti. Nu pats pagalvok. Jau vien rasydamas tokia tema gaisini kitus. O labiausiai - moderatorius, kurie priversti tavo mintis siukslinas be jokios prasmes skaityti. Tai viena. Antra pvz zodziai "sudas" ir "fekalijos" nors ir turi ta pacia reiksme, bet siek tiek kitokia prasme. Va uz tai - uz ta skirtuma ir skiriamos nuobaudos.

2003 Birželio 06 d. 11:44

Viskas aisku. Taip maloniai isdestyta, o kas svarbiausia matosi ypatingai sveiko, jauno zmogeliuko. Man dziugu, kad tu apsikuopes ir nesiukslinas, kad tau mintys normalios sukasi. Su kuo ir sveikinam.
Deja nesupratau kur ten tas skirtumas, nes buvo gerb. Kekses pamineta tik "sudai" ir "fekalijos" tokiais zodziais normalus zmones nekomentuoja, todel as ne apie tai.

2003 Birželio 06 d. 12:01

Pasiskaityk dar karta ka parasei. Dar knisi sakni.

2003 Birželio 06 d. 12:10

turbut per senas ir ligotas esu suprasti tavo kiaulisku patarliu parafrazes.

2003 Birželio 06 d. 12:13

Ohoho tema... gal baigsit, ka?

2003 Birželio 06 d. 12:22

Ko cia riejates. va taip ir gausit banus.
JMPauver > cia jau daug apie tai diskutuota, bet matai, zmoniu issilavinimo lygis skiriasi ir visi savaip kultura supranta. Vieniems atrodo gana nesikeikti, o kitiems dar griezciau reikia. Siame puslapyje adminai stengiasi suvaldyti minia. Pvz as yspejimu gaves uz tai, kad nesusilaikau, kai chebra seiliojasi del Sumio. Adminai kartais mano replikose yziuri yzeidimu kitu lankytoju adresu ir tada mane baudzia. Gal ir gerai, nes visi cia nori diskutuoti. Nors kai kuriuos is karto banint reiketu.
kaip pvz tu mani Alfoncaj? :ar15:

2003 Birželio 06 d. 12:26

JMP>>Esi neteisus. Paziurek i tikrus senbuvius t.y Jarno, mafaz ir kitus ir pamatysi, kad jie geltonuoja kaip ir visi kiti.

2003 Birželio 06 d. 13:16

JPM> banus gauna visi vienodai ir už vienodus prasižengimus, tik kartais gal adminai kokio komentaro neperskaito, juk nesukontroliuosi visų.
o tavo atžvilgiu tai iš viso nėra ko rėkti, nes dažnai parodai savo intelekto lygį:D, beje aš irgi;)

Dėkui adminams už obijektyvų darbą, nors dauguma jų serga už JPM ir karkartėmis nuolaidžiauja jų fanams, bet aš būdams jų vietoje, daryčiau taip bat, o gal net būčiau šališkes:D

2003 Birželio 06 d. 13:21

Westas>>Nu ne visi adminai uz JPM.. Tas tai for sure..

2003 Birželio 06 d. 14:38

Didesniuose susiburimuose ,kai vyresniuju nedaug ,jaunimas jauchiasi laisvai-bematant isisiauteja jaunyste ir ishryshkeja nuomoniu bei pazhiuru skirtumai.Na ir prasideda ginshai .Ish pradzhiu ramiai destomi logishkai pagristi argumentai.Tolyn vis labyn stengiamasi vienam per kita ryshkinti bei stiprinti savo pozhiuri ,zhutbut laimeti.Ir ka gi - karshtuoliai kelia balsa,stengiasi kitus perrekti...Kad ju tariamoji ar tikroji tiesa laimetu ,griebiasi paskutinio,deja,nekulturingo ginklo:nukreipia visus savo samprotavimus jau ne i ginchu objekta,bet i pashnekova.Kliuva jo neishsilavinimo stoka ,nelogishkas protavimas,net ir charakterio ipatybes...
Deja, ne tik jauni,bet ir pagyvene kilus gin*** ,ne visada geba mandagiai ,kulturingai ,ramiai destyti savo mintis,pazhiuras,nereikshdami pashnekovui nepalankiu jausmu.
Jeigu vis delto pashnekovas uzhsispyres laikosi savo nuomones,geriausia ramiai ,mandagiai jam pareikshti ,kad nuomoniu skirtumas -NE KLIUTIS TAIKIAI BENDRAUTI !

2003 Birželio 06 d. 14:38

o tu man 1_neprotingas!!!! :aargh3:

2003 Birželio 06 d. 14:44

Alien Nation>>>Neblogas rašinėlis:D

2003 Birželio 06 d. 15:00

wisu teises a lugio:p

2003 Birželio 06 d. 15:04

Alien Nation & all gang>> as ne apie nuomoniu skirtuma ir vaikiskas sapaliones. As apie tai, kad adminai dedami ispejimus vadovaujasi, kazkokiom subjektyviom savo morales nuostatom. Tokie ispejimai ispejimo vardan, ar tam, kad vaikiskai pasizaisti savo valdzia (kuri siuo atveju yra labai juokinga) ir "nubausti" nepatinkancia nuomone. Apeliavimas i demokratija, kai saito "valdzia" neturi principinio supratimo, apie tokius dalykus yra bevaisis. As daznai matau isejima uz "ka nors", o iskart po juo seka komentaras, kuriame ir "piedrai" ir "gaidziai", todel nereikia sneketi, kad nespeja. O net jeigu ir is tikruju nespeja - kas trukdo daugiau moderatoriu susirasti, kurie tokiais darbais uzsiimtu?

2003 Birželio 06 d. 15:09

Kazin kurie cia lankytojai temos autoriui pasirode lygesni?

2003 Birželio 06 d. 15:27

JMPower>>>"Opiat' dvaciat pet'"Dar vienas iš dangaus iškrito,tokių temų tu tiek gali rasti pasinaudodamas paieška,kad ilgai skaitysi,radau tau vieną pvz.http://www.f-1.lt/diskusijos-tema.php?id=1922&page=1 ,

2003 Birželio 06 d. 15:51

as pavyzdziui nei vieno ispejimo dar negaves, nera ko varyt ant kitu, o reikia savo nuomone destyt intelektualiai :)

2003 Birželio 06 d. 16:02

vbendokas>> visiskai sutinku. dabar paaiskink visiems neintelektualams kaip tai reikia daryti.

2003 Birželio 06 d. 16:20

JMPower>> sito neismoksi, jei teveliai neisauklejo...

2003 Birželio 06 d. 16:43

JMPower> pritariu as tau zmogau kad nevisi lygus deja :( bet ka padarysi valdzia visur yra ir taip dazniausiai buna kad jis ne visiems patinka :D ir cia nieko nepakeisi nebent pats ateisi iki valdzios :D

Siaip esu nukentejes tik viena karta bet ka jau padarysi dabar per daug nesiskundziu ;) ir tikrai zn kad kai kuriu vartotoju nervai ***** ****** ...

2003 Birželio 06 d. 18:54

JiMioPoweri> tamsta visai be reikalo čia apsimetinėjate nežinia už ką nuskriaustu intelektualu. Tai, kad jums iš principo spjauti į aplinkinius, jų darbą ir pastangas, parodo jau vien šios žinutės kūrimas: ponui kelios minutės nuosavo laiko pasirodė brangesnės už tas daugybę valandų, kurias adminai jau sugaišo panašiems puslapio prašalaičiams aiškindami ir taip aiškius dalykus. Ir tamstos laimė, kad adminai daugiau nebereaguoja į jūsų stiliaus "fleimą"- kitaip vien už tokį požiūrį į aplinkinius galėtumėt užsitarnauti "laikiną" pašalinimą.

2003 Birželio 06 d. 19:43

Nereikia sakyt nesamoniu, offensive turinio, keiktis ir viskas butu labai gerai. Ash nuo pradzhios neturiu nei vieno ispejimo, nes moku valdyti save, o ne rekt, varyt ant visu ir nesamones malt.

2003 Birželio 06 d. 20:15

Banus/ispejimus gauna visi vienodai, neatsizvelgiant ar jis senbuvis/naujokas, ar jis Schumio fanas ar antifanas..

2003 Birželio 06 d. 20:18

http://www.f-1.lt/diskusijos-tema.php?id=1190&f=
panašu kad ne visi vienodai gauna banus ar įspėjimus ;)

2003 Birželio 06 d. 20:49

geras linkas :)

2003 Birželio 06 d. 23:31

Kas nors dar tikite visuotinės lygybės idėja? :D

2003 Birželio 07 d. 00:33

j> Nesistebiu, kad negavo bano, vien paziurint i jo nicka :D

2003 Birželio 07 d. 01:01

Banus is musu neGERB.ADMINU gali gauti tik(!)MS negerbejai,kurie nelabai korektiskai pakalba apie Raudona spalva(net keiktis nebutina),kurie neliaupsina MS iki Dangaus(o gal ir dar toliau),kurie nenori matyti vien makaronu(su raudonu padazu),o taip pat VISI,kurie dar iki siol nesuprato,jog MS yra"dievas,pats pats geriausias is geriausiu,pats pats...na ir t.t.ir pan.AMEN!

2003 Birželio 07 d. 11:21

VAsheta ash tada buvau ant Lietuviu politiku supykes ("labai jau nediskriminuoja rusu"), kiek nesusivaldzhiau ;)(Visu shaliu proletariatai junkites:)!

2003 Birželio 09 d. 08:38

Na kiek cia sedziu tai pastebejau, kad kartais Adminai tikrai duoda ispejimus del nezymiu prasizengimu, taciau kitu zymiai rimtesniu nepastebi. Nemanau, kad cia gali buti visi lygus. Jei ne kojja islipo is lovos ar ne tokioje nuotaikoje esti zmogeliukas tai gali skirti ispejima ir del smulkesnes prazangos, o gali jei yra nuotaika, kad ir nekreipia demesio.
Any way Peace

2003 Birželio 10 d. 09:09

Reziume: juokinga. Kita karta nerekit, kad cia ne Delfis ir ne M1 "chatas". Niekuo ne kitoks - skirtumas tik tas, kad cia renkasi f1 "fanai".

2003 Birželio 10 d. 09:22

Jo, JMP, juokingas tamsta esate.. Bet ne ta prasme juokingas, o daugiau graudziai juokingas.

Niekada negerbiau ir nesiruosiu gerbti tokiu veikeju, kurie negerbia mano kolegu ir mano darbo.
Kas liecia ispejimus ar bandus - deja, bet mes nevisada turime laiko sedeti ir skaityti dideles dalies nesamoniu, is kuriu po to atrinkineti kuriuos ispeti, o kuriuos - ne.
Tai atima daug laiko, o brangiau uz laika nera nieko.
Taip kad chill out.

Viskas klostosi taip, kaip turi buti.

Ir, kaip buvo pasakyta kazkokiame rusiskame filme: "Ne nravitsa - uhodi..."

2003 Birželio 10 d. 09:29

AF1> as jau uzmirsau beveik viska bet pripazink kad daznai daug kas priklauso nuo JUSU t.y. adminu nuotaikos,kaip Andrejus sake kartais uz smuluku prasizengima gali gaut kortele, o kartais ir uz salia issakyta "stambu" nusizengima nieko nebuna .... tai va tik tiek pastebejimu, ispejimai reikalingas dalykas, tik kad jis nevisiskai kartais buna pagristai duodami tai jau cia kitas atvejis....

Relax everyone and keep in peace!

2003 Birželio 10 d. 09:57

s2003> teisingai, nes pagal taisykles jau puse lankytoju turetu buti isbaninti...
Be to - pabandyk pasiskaityti visus komentarus, visus iki vieno, visas disuksijas ir t.t. Nevisada ir pastebi ta nusizengima.

O kas liecia kazkokios ekipos fanu protegavima tai cia nonsensas, kokio dar negirdejau :)

2003 Birželio 16 d. 11:02

Viskas cia ciki su sitais ispejimais...
Pvz jordanu fanai su mielu noru noretu gauti geltona kortele, o sumaherio fanai noretu raudonos :)

2003 Birželio 16 d. 13:53

AF1> juokingas kodel? todel, kad noriu teisingo tinklapio, kuris butu kuriamas tikru profesionalu, kuriame galima butu ne tik komentuoti "kazkokias" naujienas, kur "jus ir kolegos" butu tikri savo amato zinovai ir didziausias ju privalumas butu arogancijos stoka? kur galima butu surasti zmoniu mananciu, jog TV ir vienas tinklapis yra per mazai, kad suprasti tai, kas dedasi siame sporte, kur zmones nemanano, jog vazinejimas kartais ir galimybe pasakyti "cia mano saitas. informacinis tinklapis f-1!" yra auksciausias pasiekimas. Kazkada cia buvo pardavinejama ir reklama. Tipo. Viena is daugelio priezasciu, kodel niekam ji neidomi yra ir jusu tamstos poziuris, ka labai gerai parodo paskutinis komentaras. Svarbiausia, kad dar nesiunciate tamsta kur nors toliau, bet balansas ant padorumo ribos akivaizdus.

2003 Birželio 16 d. 14:22

JMPower>>>Kaip šauksi taip atsilieps;)

2003 Birželio 16 d. 14:41

JMPower>>Jus man kazko primenat toki labai aktyvu kariautoja uz teisybe AlBana, kuris pradzioj irgi iki numirimo dauze i krutine irodinedamas savo tiesa. Paskui kaip nebutu keista ramiai patapo pakantesniu ir suprato adminu juoda darba, kad net reporteriu tapo!!! ir dabar negailestingai pliekia tokius kaip tu.. taip kad pagalvok kaip ten kas..

2003 Birželio 16 d. 14:54

Reporteriu? Negailestingai pliekia? Uz ka? uztai, kad lankosi sitame tinklapyje? gal cia koks uzdaras ratelis? o gal nuomones reiksti negalima? Beje juoda darba as suprantu skirtingai nei jus p. beni, todel "juodo darbo" as cia nematau isvis. O gal jus man galetumete pasakyti, ka jie taip "juodai" dirba?

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983