Vokietijos GP etapo likimas priklauso nuo „Mercedes“ (4)

Vokietijos GP etapo likimas priklauso nuo „Mercedes“
logo Gegužės 15 d. 15:09, Daimler

Tolesnis Vokietijos GP „Formulės-1“ etapo likimas priklauso nuo pagrindinio rėmėjo klausimo: jeigu „Mercedes“ atsisakys pratęsti dabar galiojančia sutartį, teks ieškoti kitos kompanijos, kuri sau prisiimtų nemenką finansinį krūvį.

Šiais metais vokiečių etapo pagrindiniu rėmėju dar lieka Štutgarto koncernas, tačiau didelė tikimybė, jog jau 2020 metais situacija gali iš esmės pasikeisti.

„Yra numatyta opcija 2020 metams, tačiau ne mūsų valdžioje ja pasinaudoti ar ne, - pareiškė Hockenheimo autodromo marketingo direktorius Jornas Teske. -  Šiuo momentu mums nežinoma, ar „Mercedes“ išnaudos papildomą sutarties sąlygą ar ne. Manau, kad „Liberty Media“ principinis momentas ir yra tas, ar „Mercedes“ panorės pratęsti rėmimo sutartį“.

Jorno Teske žodžiais, autodromo kontrakte su FOM nėra būtinos sąlygos apie pagrindinį rėmėją, tačiau lenktynės yra ekonomiškai pateisinamos tik tuomet, jei egzistuoja papildoma finansinė parama.

Jei „Mercedes“ atsisakytų pratęsti rėmimo sutartį, būtų būtina surasti kokią nors alternatyvą. Ar pasiliks šios lenktynės F-1 kalendoriuje dar metams, ar ne – priklausys dar ir nuo to, ar „Liberty Media“ pavyktų susitarti su naujais partneriais, kurie būtų suinteresuoti Vokietijos GP etapo rėmimu.

Vokiečių etapas – vienas iš penkių, kartu su ispaniškuoju, britų, italų ir meksikiečių, kuriems kol kas nėra garantuota vieta kitų metų pasaulio čempionato kalendoriuje, kadangi organizatorių sutartys su FOM baigiasi šiais metais. Kartu oficialiai jau patvirtinta, kad 2020 metais debiutuose lenktynės Vietname, o taip pat į „Formulę-1“ po 35 metų pertraukos sugrįžta Olandijos GP.

Hockenheime puikiai supranta, kad dėl šios priežasties kažkurios iš tradicinių lenktynių bus išbrauktos iš kalendoriaus.

„Sklando daug įvairiausių gandų. Gali būti, kad dvi iš penkių trasų yra arti susitarimo ar jau juos pasirašė ir tai, matyt, yra Silverstounas bei Monza“, - pridėjo J. Teske.

Komentarai (4)


Klepsidra
| Gegužės 16 d. 13:13
ddt
| Gegužės 15 d. 21:32

Bet jei kas nors praaudituotu etapo organizavimo kastus, nemanai kad surastu tonas pinigu, vaikstanciu pro sali arba ne ten kur reikia? ;) Man ir Lietuvoj teko susidurt su atvejais, kada prasyta ir galutine projekto kaina skyresi 5x mazejimo pusen (cia kai idejine puse galu gale nusvere goduma). Nemanau kad MB nori serti kazkiekno neuzkemsamas gerkles ir jiems kyla teisingi klausimai, todel organizatoriams ir kyla noras pradeti ne ispustu kastu perziura, o tiesiog groti ant sazines per ziniasklaida.

gal labiau reiketu sakyti, kad Mercedes is marketingo puses nemato prasmes moketi uz ta etapa, nes jis neatnesa grazos
ddt
| Gegužės 15 d. 21:32
deivec
| Gegužės 15 d. 20:30

nerealus verslo planas, darai rengini, jis bus "pa nuliam" jeigu rems kazkas is idejos :D:D
BE tikrai bravo, prasukti toki bizniuka, kad kiti kauptu nuostolius, o kiti krautusi turtus :D:D:D

Bet jei kas nors praaudituotu etapo organizavimo kastus, nemanai kad surastu tonas pinigu, vaikstanciu pro sali arba ne ten kur reikia? ;) Man ir Lietuvoj teko susidurt su atvejais, kada prasyta ir galutine projekto kaina skyresi 5x mazejimo pusen (cia kai idejine puse galu gale nusvere goduma). Nemanau kad MB nori serti kazkiekno neuzkemsamas gerkles ir jiems kyla teisingi klausimai, todel organizatoriams ir kyla noras pradeti ne ispustu kastu perziura, o tiesiog groti ant sazines per ziniasklaida.
deivec
| Gegužės 15 d. 20:30
nerealus verslo planas, darai rengini, jis bus "pa nuliam" jeigu rems kazkas is idejos :D:D
BE tikrai bravo, prasukti toki bizniuka, kad kiti kauptu nuostolius, o kiti krautusi turtus :D:D:D
ddt
| Gegužės 15 d. 20:09
O Nurburgring? Kazka praleidau?
×