Vokietijos GP: Sekmadienio spaudos konferencija

Vokietijos GP: Sekmadienio spaudos konferencija
logo 2003 Rugpjūčio 04 d. 00:08, F-1.lt
Pateikiame po Vokietijos GP lenktynių vykusios spaudos konferencijos nuotrupas.
Klausimas (K) Juanai, atrodė, kad tau šiandien buvo puiki diena.
JPM: Taip. Aš manau, man sekėsi tikrai gerai, visas
savaitgalis buvo geras, pradedant penktadieniu. Ralfas buvo prieš mane penktadienį, bet mes pasirinkome kitokias padangas ir tai atsimokėjo likusio savaitgalio metu. Mes dirbome daugiau nei vakar ir šiandien bolidas buvo fantastiškas visą dieną. Mes puikiai startavome ir teliko tęsti tai, ką pradėjome. Aš nežinau, kas atsitiko Ralfui starto metu, jis galbūt netgi susilietė su kažkuo, bet nuo tada aš spaudžiau ir buvau nustebintas, kad negalėjau atsiplėšti pirmuose ratuose, bet išlaikiau savo tempą ir atitrūkau nuo varžovų. Taigi, aš sugebėjau išspausti truputį daugiau iš savo bolido ir parodyti geresnį rato įveikimo laiką.
K: Ar viskas buvo tvarkoj su bolido mechanika?
JPM: Kažkas buvo atsitikę maždaug 15-ame rate, kuriame aš praradau truputį greičio, bet tai nebuvo labai svarbu, nes tęsėsi visą dieną ir netgi tada, mūsų tempas buvo pakankamas, kad atsiplėščiau.
K: Jarno čia dabar nėra; akivaizdu, kad šiandien buvo ypatingai karšta diena, kaip jautėtės jūs?
JPM: Man nebuvo blogai. Fiziškai jaučiausi gana gerai visą dieną. Mano lenktynės labai skyrėsi nuo Jarno. Aš tik turėjau išlaikyti tempą ir nepadaryti klaidos, tuo tarpu Jarno buvo spaudžiamas visas lenktynes.
K: Jūs naudojote trijų sustojimų taktiką, jūsų artimiausi varžovai – dviejų; ar jūs nustebintas tuo, kaip viskas baigėsi?
JPM: Taip ir ne. Aš manau, mano atžvilgiu trys sustojimai buvo geriausias pasirinkimas. Aš aplenkiau antros vietos laimėtoją maždaug minute, vadinasi, tai suveikė.
K: Deividai, puikus darbas startavus iš dešimtos pozicijos. Visų pirma, ar Jūs matėte bent ką nors iš pirmojo posūkio incidento?
DC: Daugiausia aš mačiau dideliame ekrane. Incidentas buvo pakartotas tuo metu, kai mes važiavome už saugos automobilio. Iš to, ką mačiau, man atrodė, kad Kimi buvo išorinėje pusėje ir keli bolidai važiavo šalia, kovodami dėl pozicijos. Jie tikriausiai nematė vienas kito ir tai sukėlė avariją.
K: Jūs užėmėte šeštąją poziciją po incidento starto metu, tada sugebėjote aplenkti Alonso antrojoje lenktynių dalyje ir sekti paskui Michaelį ir Trulli; papasakokite, kas vyko toliau.
DC: Aš negalėjau važiuoti greitai lenktynių viduryje, nes kai sustojau boksuose, mano bolidas buvo labai gerai subalansuotas ir aš tikėjausi būti labai stiprus visą popietę. Bet po sustojimo boksuose aš turėjau bolido valdymo problemų maždaug 10 ratų. Tas pats atsitiko ir trečioje lenktynių dalyje, todėl man buvo sunku išlaikyti tempą. Bandydamas lenkti Jarno, aš truputį persistengiau stabdydamas, bet sugebėjau jį aplenkti kitame posūkyje.
K: Kur Jūs buvote greitesnis už Michaelį vėlesnėje lenktynių fazėje?
DC: Tai buvo gana netikėta, todėl, kad trasos sąlygos buvo nepastovios. Mano stabdžiai buvo geresni staigiuose posūkiuose ir daug geresni 8-ame posūkyje. Jis buvo daug greitesnis stadiono komplekse ir todėl man buvo sunku būti arti jo rato pradžioje ir tuo būdu aplenkti jį staigiuose posūkiuose. Aš maniau, kad man užtruks daug ilgiau priartėti taip, kad galėčiau jį aplenkti.
K: Jūs turėjote problemų dėl bolido paruošimo lenktynėms, taip pat daug spaudimo iš išorės. Apibūdinkite, kaip jūs jaučiatės dabar, po lenktynių.
DC: Akivaizdu, kad man malonu vėl užlipti ant podiumo, ant kurio aš nebuvau nuo Melburno. Man tai sunkus sezonas, kadangi turiu problemų kvalifikacijoje. Mano tempas lenktynėse visada buvo geras ir tai yra raktas į ateities sėkmę.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553