WEC. Le Mane antrus metus iš eilės triumfavo „Toyota“, buvę F-1 pilotai tapo čempionais (37)

WEC. Le Mane antrus metus iš eilės triumfavo „Toyota“, buvę F-1 pilotai tapo čempionais
logo Birželio 16 d. 18:16, Toyota Gazoo Racing

Antrus metus iš eilės La Mane vykusiose 24 val. trukmės lenktynėse triumfavo „Toyota“ komanda. O jos sportininkai, buvę F-1 pilotai, Kazuki Nakajima, Sebastienas Buemi ir Fernando Alonso tapo WEC čempionais.

Iki finišo likus kiek daugiau nei valandai atrodė, jog pergalę garsiosiose lenktynėse iškovos kita japonų komandos trijulė: Jose Maria Lopezas, Mike‘as Conway ir Kamui Kobayashi. Bet kai prakiuro viena iš padangų, J. M. Lopezui teko lėtai grįžti iki komandos garažo. Pakeitus padangas ir grįžus į trasą, J. M. Lopezas jau buvo nukritęs į antrą vietą ir nuo komandos draugo atsilikinėjo 50 sek. Argentiniečiui pavyko vėliau atsilikimą sumažinti iki 16 sek.

Pirmieji finišo liniją kirtę K. Nakajima, F. Alonso ir S. Buemi taip pat tapo WEC čempionais. S. Buemi tai antrasis titulas. Pirmą kartą šveicaras WEC čempionu tapo 2014 m.

Jau penktoje lenktynių valandoje lyderių ratu aplenkti buvo „SMP Racing“ pilotai. Pirmą kartą Le Mano lenktynėse startavęs Stoffelis Vandoorne‘as kartu su Mikhailu Aleshinu ir Vitalijumi Petrovu, finišavo trečioje vietoje, nuo nugalėtojų atsilikę šešiais ratais.

„SMP Racing“ komanda galėjo iškovoti ir ketvirtą vietą, bet „Porsche“ posūkyje avariją patyrė Egoras Orudzhevas.

Be minėtų „Toyota“ ir „SMP Racing“ komandų, LMP1 klasėje finišą pasiekė tik „Rebellion“ sportininkai, užėmę ketvirtą ir penktą vietas.

LMP2 klasėje dominavo ir pergalę Le Mane iškovoję WEC čempionais tapo „Signatech“ komandos lenktynininkai Nicolas Lapierre, Pierre‘as Thiriet ir Andre Negrao.

Pastaroji trijulė pasinaudojo tuo, jog lenktynėse su techninėmis problemomis susidūrė „G-Drive“ ekipa ir jos pilotai Romanas Rusinovas, Jeanas-Ericas Vergne‘as ir Jobas van Uitertas. Pastarieji vienu metu turėjo trijų minučių persvarą, bet susidūrus su techninėmis problemomis, prarado 20 min.

GTE Pro klasėje pergalę Le Mane po penkių metų pertraukos iškovojo „AF Corse“ komandos pilotai Jamesas Calado, Alessandro Pieras Guidi ir Danielis Serra. „Ferrari“ automobilį pilotavę sportininkai pasinaudojo tuo, jog šiemet Le Mane sėkmė nusisuko nuo dėl pergalės kurį laiką kovojusios „Corvette“ komandos ir jos atstovų.

Antroji ir trečioji vietos atiteko „Porsche“ automobiliais važiavusiems Gianmaria Bruni, Fredericui Makowiecki, Richardui Lietzui, Nickui Tandy, Earlui Bamberiui ir Patrickui Pilet.

Paskutinę valandą atkakli kova dėl pirmosios vietos vyko GTE Am klasėje. „Ford“ automobilį pilotavę Benas Keatingas, Jeroenas Bleekemolenas ir Felipe Fraga varžyboms artėjant prie pabaigos turėjo 36 sek. persvarą prieš varžovus. Bet po to, kai B. Keatingui už prasuktus ratus techninio aptarnavimo zonoje buvo skirta bauda, persvara prieš varžovus sumažėjo iki 5 sek. Vis dėlto minėtai trijulei pavyko už savęs išlaikyti „Porsche“ automobiliu važiavusius Jorgą Bergmeisterį, Egidio Perfettį, Patricką Lindsey ir nugalėti savo klasėje.

Rezultatai

Komentarai (37)


Senas_Kareivis
| Birželio 18 d. 14:15
deivec
| Birželio 17 d. 17:53

nezinau...man WEC situacija LMP1 baisesne uz situacija tarp F1 ir F1.5
O kad gamintojai pabego...taigi Formule E ant bangos...ka ten tie hibridai :D

Pasidomėk kada buvo pirmieji Hibridai - aj jo, pakankamai senai
Senas_Kareivis
| Birželio 18 d. 14:12
A85
| Birželio 17 d. 11:20

Na, OK, šešios. Bet esmės nekeičia tai - su hibridu važiuoja vieninteliai Toyota. FIA dar ir paskelbus buvo, kad jei nehibridai turės pranašumą prieš hibridus, tai anie bus apriboti kažkokiu tai būdu, konkrečiai nenurodant kokiu. Tai FIA grynai stumia hibridus WEC, o kai tais hibridais lenktyniauja tik viena komanda, nu, tai kamon, apie kokį čia sportinį principą eina kalba. Hollow victory ir tiek. Be abejo, istorijos knygose liks tik nugalėtojai ir jų rezultatas, bet nereikia čia užsirišt akių ir pasakot, kad visi vienodus šansus turi. Neturi. Pagal taisykles. Ne pagal pajėgumą, o būtent pagal WEC taisykles, kur gali laimėt tik hibridas LMP1 kategorijoj. Va, ir viskas.

O dėl FA pergalės, tai man nei šilta, nei šalta. Laimėjo, tai lai laimi.

Tavo atveju tas pats vyksta visuose sportuose, net ir komandiniuose. Legionierių skaičiaus ribojimas, tos šalies piliečių kvota ir t.t. Ribojimai yra beveik visur.
Klepsidra
| Birželio 18 d. 09:39
Stinger
| Birželio 18 d. 08:24

Jūs kaip makakos su Klepsidra parakinėjat viens kitam subinaites ? :)

Savo patirtimi daliniesi eilini karta?
Stinger
| Birželio 18 d. 08:24
egiduxx
| Birželio 18 d. 08:11

Tai išgelbėjo ar ne? Subūrė veteliukas kaip zadejo aplink save komanda pergalems imti? :)

Jūs kaip makakos su Klepsidra parakinėjat viens kitam subinaites ? :)
egiduxx
| Birželio 18 d. 08:11
Stinger
| Birželio 18 d. 06:33

Nebeejakuliuok su tais gelbėtojais ;)

Tai išgelbėjo ar ne? Subūrė veteliukas kaip zadejo aplink save komanda pergalems imti? :)
Stinger
| Birželio 18 d. 06:33
Klepsidra
| Birželio 17 d. 15:31

Geriau nasarna pergale nei buti gelbetoju, bureju ir islekus pirmaujant is trasos po to numerelius pituose prie bolidu tampyti.

Nebeejakuliuok su tais gelbėtojais ;)
Stinger
| Birželio 18 d. 06:33
A85
| Birželio 17 d. 21:00

Klepsidra > Aš sutinku dėl techninio sporto, didelių biudžetų ir t.t., viskas tas tiesa, bet ar tu skaitai ką aš sakau – Toyota VIENINTELIAI hibridai ir kiti neturi šansų net teoriškai pasivyt. Čia yra duota card blanche Toyotai įsirašyt į istorijai, kaip Le Mans ir WEC nugalėtojai, bet jų vietoj man ausys kaistų dėl tokių „pasiekimų“, nes jiem reikėjo tiesiog nesufailint.

Dakaras sąlyginai pigus sportas, jeigu lietuviai sugeba jame varžytis, investicijos irgi ne per didžiausios, plius reglamentas ten gana stabilus metai iš metų. Sutinku, kad užjautę taisyklėse pranašumą gamintojai stengiasi ją išnaudot, kaip Peugeot bagiai, pvz., o BMW iš viso eina abiem frontais su Mini. Bet laimėjo šiemet senas geras Toyota tankas, kur, žinoma, labai daug lėmė ir pilotas. Tai nežinau ar labai vykęs palyginimas.

Ai, žodžiu, manęs niekas neįtikins, kad Toyota pasiekė kažką tokio labai ypatingo šiemet. Taip, nesant realios konkurencijos pagamino bolidą, kuris negedo, o šoferiai jo nesudaužė, tai irgi pasiekimas pats savaime, bet lenktyniaut tik su kitu savo pačios komandos ekipažu, nu, kažkaip, nieko blatno.

Atmerk akis, realiai Toyota pasiekė kažką tokio WEC ir Leman nes ten Alfonsas baranką sukiojo!
A85
| Birželio 17 d. 21:00
Klepsidra > Aš sutinku dėl techninio sporto, didelių biudžetų ir t.t., viskas tas tiesa, bet ar tu skaitai ką aš sakau – Toyota VIENINTELIAI hibridai ir kiti neturi šansų net teoriškai pasivyt. Čia yra duota card blanche Toyotai įsirašyt į istorijai, kaip Le Mans ir WEC nugalėtojai, bet jų vietoj man ausys kaistų dėl tokių „pasiekimų“, nes jiem reikėjo tiesiog nesufailint.

Dakaras sąlyginai pigus sportas, jeigu lietuviai sugeba jame varžytis, investicijos irgi ne per didžiausios, plius reglamentas ten gana stabilus metai iš metų. Sutinku, kad užjautę taisyklėse pranašumą gamintojai stengiasi ją išnaudot, kaip Peugeot bagiai, pvz., o BMW iš viso eina abiem frontais su Mini. Bet laimėjo šiemet senas geras Toyota tankas, kur, žinoma, labai daug lėmė ir pilotas. Tai nežinau ar labai vykęs palyginimas.

Ai, žodžiu, manęs niekas neįtikins, kad Toyota pasiekė kažką tokio labai ypatingo šiemet. Taip, nesant realios konkurencijos pagamino bolidą, kuris negedo, o šoferiai jo nesudaužė, tai irgi pasiekimas pats savaime, bet lenktyniaut tik su kitu savo pačios komandos ekipažu, nu, kažkaip, nieko blatno.
Arnius
| Birželio 17 d. 20:31
Meslo kruva tas le manas su formule e ir tiek
Klepsidra
| Birželio 17 d. 18:39
deivec
| Birželio 17 d. 17:53

nezinau...man WEC situacija LMP1 baisesne uz situacija tarp F1 ir F1.5
O kad gamintojai pabego...taigi Formule E ant bangos...ka ten tie hibridai :D

Metinis WEC LMP1 biudzetas nera kosminis - 25-30mln lyginant su 15-20mln FE, bet FE turi savu pliusu - kaip antai lenktynes miestuose ir pan, plius trendy ekologija
×

F-1.lt pulsas