WEC. Le Mane triumfavo „Toyota“, F. Alonso nugalėjo debiutinėse lenktynėse (63)

WEC. Le Mane triumfavo „Toyota“, F. Alonso nugalėjo debiutinėse lenktynėse
logo Birželio 17 d. 16:48, Toyota Motorsport GmbH

„Toyota“ dominavo 24 val. trukmės lenktynėse Le Mane, o pirmą kartą jose startavęs Fernando Alonso džiaugėsi iškovota pergale.

Tai tik antras kartas, kai minėtose varžybose triumfavo automobilių gamintojas iš Japonijos. Pirmą kartą tai pavyko pasiekti „Mazda“ 1991 metais.

„Toyota“ LMP1 bolidą paskutinis pilotavęs Kazuki Nakajima finišo liniją kirto pirmas, dviem ratais aplenkęs antrąjį japonų ekipos bolidą pilotavusius sportininkus Kamui Kobayashį, Mike‘ą Conway ir Jose Marią Lopezą.

Skirtumas tarp dviejų „Toyota“ bolidų galėjo būti mažesnis, bet iki finišo likus mažiau nei 2 valandoms, kelis kartus buvo nubaustas K. Kobayashi. Viena iš baudų japonui buvo skirta už tai, jog sportininkas laiku nepasuko į techninio aptarnavimo zoną ir įveikė vienu ratu daugiau nei leidžia taisyklės. Bet net ir negavęs baudų japonas nebūtų galėjęs rimčiau pasipriešinti pirmoje vietoje finišavusiam K. Nakajimai. Su pastaruoju pergalės šampanu džiaugėsi dukart F-1 čempionas F. Alonso ir Sebastienas Buemi.

388 ratus įveikę nugalėtojai kontroliavo situaciją lenktynėse nuo 16-os lenktynių valandos. Du „Toyota“ bolidai taip ir nesulaukė rimtesnės konkurencijos iš varžovų. Geriausi iš jų buvo „Rebellion“. Pastarosios ekipos pilotai Mathiasas Beche, Thomas Laurentas ir Gustavo Menezesas nuo nugalėtojų atsiliko 12 ratų.

Nesėkmingai debiutinės lenktynės susiklostė Jensonui Buttonui. Britas, atstovavęs rusų „SMP Racing“ komandai, iš varžybų pasitraukė dėl variklio gedimo iki finišo likus mažiau nei valandai.

LMP2 klasėje triumfavo „G-Drive“ ir jos pilotai Jeanas-Ericas Vergne‘as, Romanas Rusinovas ir Andrea Pizzitola. Paskutinis bolidą pilotavęs J.-E. Vergne‘as antroje vietoje likusius „Signatech Alpine“ atstovus Nicolas Lapierre, Andre Negrao ir Pierre Thiriet aplenkė dviem ratais. „G-Drive“ komanda bendroje įskaitoje liko penkta, 19 ratų atsilikusi nuo nugalėtojų.

GTE Pro klasėje pirmos dvi vietos atiteko „Porsche“ komandai. Jos pilotai Kevinas Estre, Michaelas Christensenas ir Laurensas Vanthooras finišavo pirmi klasėje, o Richardas Lietzas, Gianmaria Bruni ir Fredericas Makowiecki liko antri. Tai pirmas kartas nuo 2013 m., kai „Porsche“ triumfavo GTE Pro klasėje.

GTE Am klasėje pirma vieta džiaugėsi taip pat „Porsche“ automobilį naudojusi „Dempsey-Proton“ komanda ir jos pilotai Mattas Campbellas, Christianas Reidas ir Julienas Andlaueris.

Komentarai (63)


Klepsidra
| Birželio 19 d. 15:33
Aisku, cia tik viena is statistikos daliu ir nebutinai atspindi realia situacija trasoje. bet still.
Klepsidra
| Birželio 19 d. 15:30
Average of top 50 fastest laps:
1. Alonso 3m20.259s
2. Buemi 3m20.802s
3. Lopez 3m20.838s
4. Nakajima 3m20.891s
5. Conway 3m20.964s
6. Kobayashi 3m21.202s
beglys
| Birželio 19 d. 12:50
Jep. Svarbiausia parėkti visiems.
Realiai čia ne F1 kur galima būtų lyginti greičiausius ratus. Nes kiekvienas pilotas važiuoja skirtingu paros metu ir prie skirtingų salygų.
Tas pats Nakajamis kuris kvalifikaciją pravažiavo geriausiu laiku, lenktynėse 3s letesnis buvo (greičiausias jo ratas), bei nusileido tam pačiam Alonso.
Taigi kas dar neįsisavino, tai nėra greičio lenktynės. Tai yra ištvermės lenktynės. Jei kas nors dar neįsivaizduoja, kas tai per lenktynės - nuvažiuokite į Palangą, kai rengiamos 1000 km lenktynės. Gal tada suprasite, kad ne greitis šiose lenktynėse yra lemtingas faktorius.

O šiaip visiems kuriems įdomi La Mano statistika:

https://assets.lemans.org/explorer/pdf/courses/2018/24-heures-du-mans/classification/race/24-heures-du-mans-2018-final-classification-summary.pdf

Tai yra statistika pateikima organizatorių.
Klepsidra
| Birželio 19 d. 12:24
Karaliux
| Birželio 19 d. 10:36

Niekas taip nevadina, tu pats pasakei "lopų lopas", bet tau turbūt šūdai užverda kai pats sau taip pasakai, ir tada gali eit mušdamasis į krutinę gint savo lenktynininko, tikras fanatikas :))

As tau pateikiau faktus (naujas fanatizmo bruozas), bet vistiek soki atgal? Taigi irodei, kad buvo leciausias - case closed. Istrauk dabar nauju sapnu, kad ant Alonso pavarytum. Ziuresim, kas bus, kai pasirodys average laptime ir panasios analizes
Sharingan
| Birželio 19 d. 10:38
Karaliux
| Birželio 19 d. 09:46

Čia viso savaitgalio geriausi laikai, ir jeigu tau vyruti nieko nesako, kad kiti lenktynėse nuvažiavo geresnius laikus, negu Alonso kvalifikacijoje, nu ta sorry. Jeigu ir tai nepatinka, gali lyginti su kitų kieno kvalifikacijos ratai buvo greitesni nei lenktynių, bet čia irgi ne į Alonso naudą. Eilinį kartą matome fanatikus, kurie kaip kaimo davatkos mato tiktai, ką nori matyti. Jums jokie akivaizdūs įrodymai netiks, visada susirasit kokių šūdinų atmazkių kurios visus čia juokina:))

Imi greičiausią ratą (3:15 trukmės) 24 val lenktynėse kaip greičio ir įvertinimo rodiklį? Stipru. Esmė tokiose lenktynėse greitis stinto metu, o ne fastest lap. Kas beje F1 irgi galioja - pasižiūrėk kad ir šiuos metus fastest lap lenktynėse išklotines, kad ir Monako https://www.f-1.lt/monako-gp-greiciausi-ratai-n36883 - tai kur jau tavo dievukas? Už Grožanų, Strolų ir Seriožų?
Karaliux
| Birželio 19 d. 10:36
Klepsidra
| Birželio 19 d. 10:26

Eina sau - pize - kaip cia Alonsas nepagerino laiko. Lopu lopas:
Nakajima's time remained untouched for the remaining one hour and 52 minutes, with the #7 Toyota falling short of the #8 car's benchmark lap by just 0.107s, although the leading car had several laps deleted for excessive fuel consumption late on.

Buemi then took over from Nakajima before Alonso completed his mandatory five laps in night-time conditions. Kokiu lopu reikia buti, kad lenktynese nesugebetum pagerinti kvalifikacijos laiko, jei jau kvalifikacijoje negalejai? Kaimo davatka, fanatikas, o ne lenktynininkas.

Niekas taip nevadina, tu pats pasakei "lopų lopas", bet tau turbūt šūdai užverda kai pats sau taip pasakai, ir tada gali eit mušdamasis į krutinę gint savo lenktynininko, tikras fanatikas :))
Klepsidra
| Birželio 19 d. 10:26
Eina sau - pize - kaip cia Alonsas nepagerino laiko. Lopu lopas:
Nakajima's time remained untouched for the remaining one hour and 52 minutes, with the #7 Toyota falling short of the #8 car's benchmark lap by just 0.107s, although the leading car had several laps deleted for excessive fuel consumption late on.

Buemi then took over from Nakajima before Alonso completed his mandatory five laps in night-time conditions. Kokiu lopu reikia buti, kad lenktynese nesugebetum pagerinti kvalifikacijos laiko, jei jau kvalifikacijoje negalejai? Kaimo davatka, fanatikas, o ne lenktynininkas.
Klepsidra
| Birželio 19 d. 10:23
Karaliux
| Birželio 19 d. 09:46

Čia viso savaitgalio geriausi laikai, ir jeigu tau vyruti nieko nesako, kad kiti lenktynėse nuvažiavo geresnius laikus, negu Alonso kvalifikacijoje, nu ta sorry. Jeigu ir tai nepatinka, gali lyginti su kitų kieno kvalifikacijos ratai buvo greitesni nei lenktynių, bet čia irgi ne į Alonso naudą. Eilinį kartą matome fanatikus, kurie kaip kaimo davatkos mato tiktai, ką nori matyti. Jums jokie akivaizdūs įrodymai netiks, visada susirasit kokių šūdinų atmazkių kurios visus čia juokina:))

Sako, kad ismanai nedaug, tik daug reki - Nakajima kvalifikacijoje pravaziavo greiciausia rata abu kartus, o like komandoje tik pravaziamo minimalu reikalaujama ratu skaiciu net nebandydami to laiko gerinti. Aisku, geriau yra sudinos atmazkes nei faktai
Karaliux
| Birželio 19 d. 09:46
Sharingan
| Birželio 19 d. 08:30

O tu mažuti matai kada fiksuoti laikai - kokiose sesijose? Pradėk lyginti F1 bandymų laikus dar

Čia viso savaitgalio geriausi laikai, ir jeigu tau vyruti nieko nesako, kad kiti lenktynėse nuvažiavo geresnius laikus, negu Alonso kvalifikacijoje, nu ta sorry. Jeigu ir tai nepatinka, gali lyginti su kitų kieno kvalifikacijos ratai buvo greitesni nei lenktynių, bet čia irgi ne į Alonso naudą. Eilinį kartą matome fanatikus, kurie kaip kaimo davatkos mato tiktai, ką nori matyti. Jums jokie akivaizdūs įrodymai netiks, visada susirasit kokių šūdinų atmazkių kurios visus čia juokina:))
Sharingan
| Birželio 19 d. 08:30
Karaliux
| Birželio 19 d. 07:57

mažuučiai negali patys nieko susirast, dlia osobo tupix http://prntscr.com/jwkct2 , gal galit pasakyt kiek sekundžių atsiliko su tokiu pat bolidu nuo komandos draugo, kažkaip neįžiūriu

O tu mažuti matai kada fiksuoti laikai - kokiose sesijose? Pradėk lyginti F1 bandymų laikus dar
×

F-1.lt pulsas