„Williams“ nori pradėti naudoti KERS (11)

„Williams“ nori pradėti naudoti KERS
logo 2009 Kovo 30 d. 20:48, LAT Photographic
Williams“ komandos technikos direktoriaus Samo Michaelo nuomone, Australijos GP lenktynėse buvo galima įsitikinti Kinetinės energijos regeneracijos sistemos (KERS) teikiama nauda.
Vienas ekipos vadovų neslėpė, jog norėtų, kad šis įtaisas kuo greičiau atsirastų FW30 bolide. Manoma, kad naujovė turėjo įtakos puikiam „Ferrari“ lenktynininkų Felipe Massos ir Kimi Raikkoneno startui, o taip pat ir „McLaren“ piloto Lewiso Hamiltono žygiui rikiuote aukštyn.
„Tai labai vertingas įrankis lenkimų skatinimui ir mes norime kuo greičiau jį turėti savo bolide“, - pareiškė S. Michaelas.
Kada „Williams“ pradės naudoti KERS sistemą, kol kas nėra aišku. Ekipa pasuko visiškai kitu keliu nei likusios komandos – ji energijai išsaugoti naudoja ne baterijas, o mechaninį smagratį.
Tiesa, lenktynininkas Nico Rosbergas anksčiau buvo prasitaręs, jog įtaisas bus pradėtas naudoti ne anksčiau septintojo šių metų „Formulės-1“ čempionato etapo, Turkijos GP varžybų, rengiamų birželio pradžioje.
„Williams“ pilotai praėjusį savaitgalį Australijoje išties stebino greičiu – jie dominavo treniruotėse, neblogai važiavo ir kvalifikacijoje bei lenktynėse. Vis dėlto, ekipa neskuba atitrūkti nuo žemės. Melburne jiems sekėsi ir pernai, tačiau Malaizijoje jie atsidūrė vidutiniokų gretose.
„Būtų per daug neapdairu pernelyg pasitikėti savimi, tai neatitinka mūsų charakterio“, - pažymėjo S. Michaelas.
Pabaigai, ekipos technikos direktorius patikino, jog dėl N. Rosbergo nesėkmingo pasirodymo Australijos GP lenktynių pabaigoje, kai pilotas per 10 ratų prarado net šešias pozicijas, kaltas ne pats lenktynininkas, o komanda.
„Tai buvo komandos sprendimas“, - sakė S. Michaelas.
„Nusprendėme paspausti, mėgindami pasivyti Rubensą (Barrichello, „Brawn“ - red. past.), kas iš pradžių mums ir pavyko, tačiau dėl to per daug nukentėjo padangos“, - pridūrė jis.

Komentarai (11)
brembo
| 03/31 20:28 Atsakyti
kiek prisimenu, tai honda k0rė trečio tipo KERS sistemą ir pasak komentatorių ji ir yra pati veiksmingiausia ir tuo pačiu lengviausia (apie 25 kg)
Perro
| 03/31 12:48 Atsakyti
Na Williams Australijoje buvo greiti ir be KERS. Siaip lentynese tai tikrai nesimate, kad KERS padetu Ferariams, nebent starte. Hamiltonas tai visai sekmingai naudojo. Bet kuriuo atveju KERS efektyvumas gali nemazai skirtis, o tai atitinkamai duoti nauda, arba ne.
Off
| 03/31 09:37 Atsakyti
pamenat per lenktynes komentatoriai minejo dar ir trecia, tipo pacia efektyviausia KERS sistemos panaudojima...idomu kas nors ta minti jau bando ten igyvendint ar nelabai :D
o kai visi KERS tures, tai cia bus tik piloto sugebejimuose ji gudriau naudot, nes milzinisko skirtumo vistiek nebus
Remsas
| 03/30 23:43 Atsakyti
Mano manymu si sistema duoda pranasuma tik pries tas komandas kurios sios sistemos neturi. Kai visi jas isidiegs, tikriausiai nebebus ji tokia jau ir naudinga... :)
relaxxx
| 03/30 23:34 Atsakyti
SB >> Na gal ir taip. Bet apie savo kėtinimus kurti KERS su smagračiu jie pranešė žymiai anksčiau, negu buvo paskelbtos 2010 ''protų'' sugalvotos taisyklės. Bet dabar manau, jog neprašovė su šituo dalyku ir jei taisyklės nesikeis tikėtina, kad kuo toliau, tuo gaus didesnį pranašumą iš šitos sistemos.
ndL
| 03/30 22:23 Atsakyti
esme ta kad cia ta kers yra nesamone. cia tas pats kas vieni naudoja padangas, o kiti ant disku vaziuotu
SB
| 03/30 21:54 Atsakyti
relaxxx>>>O jei jie eis i ta 30mln euru (gal svaru, nepamenu) zona? Sunku pasakyti, sita komanda, manau, turi savu sumetimu.
HAKKINENAS
| 03/30 21:44 Atsakyti
bus ne standartizuotas, o privaloma naudoti. todel ekipoms nera svarbu kokia kers naudoti
relaxxx
| 03/30 21:26 Atsakyti
Nesuprantu vieno, kam jie pasirinko sudėtinga KERS kūrima kūrį aišku galima labiau tobulinti ir kiek girdėjau naudos biški duoda daugiau nes lengvesnis, tačiau juk KERS 2010 bus standartizuotas.
darune1
| 03/30 21:03 Atsakyti
na tai nauda yra - bet kubica ir be kers vaziavo gerai... visgi KERS su balancu sukita labai
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas