WRC. „M-Sport“ nutraukė sutartį su C. Breenu (18)

WRC. „M-Sport“ nutraukė sutartį su C. Breenu
logo Lapkričio 17 d. 13:49, Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Šiandien buvo oficialiai paskelbta, kad abipusiu susitarimu „M-Sport“ nutraukė dar metus turėjusią galioti sutartį su Craigu Breenu.

Airio pirmas pilnas WRC sezonas nebuvo toks, kokio jis tikėjosi. Monte Karlo ralyje iškovota prizinė vieta buvo puiki naujos partnerystės pradžia. Bet penkios avarijos paskutiniuose septyniuose raliuose, tik viena iš priežasčių, dėl kurių abi pusės nusprendė pasukti skirtingais keliais anksčiau laiko.

Manoma, kad C. Breenas sugrįš į „Hyundai“ ir kitais metais prisijungs prie Thierry Neuville‘io, Esapekkos Lappi ir Dani Sordo.

C. Breenas neslepia apmaudo, jog jam anksčiau laiko teko pasitraukti iš „M-Sport“ komandos.

„Noriu labai padėkoti „M-Sport“ ir visai komandai už viską, ką jie dėl manęs padarė šiais metais. Tai buvo svarbus sezonas, nes tai buvo pirmas kartas, kai startavau visuose etapuose, o užbaigti šį sezoną su „Puma“ automobiliu buvo fantastiška“, - sakė C. Breenas.

„Šioje, nors ir trumpoje, kelionėje buvo daug smagių akimirkų ir juoko. „M-Sport“ yra tikra šeima, tad bus liūdna ją palikti. Man tai buvo puiki patirtis, bet galiausiai atėjo laikas judėti toliau. Linkiu komandai visokeriopos sėkmės kitame sezone.“

„M-Sport“ vykdantysis direktorius Malcolmas Wilsonas teigė, kad komanda šiemet iš C. Breeno pasigedo pastovumo.

„Noriu padėkoti Craigui už jo metus komandoje“, - sakė M. Wilsonas.

„Jis pasiekė gerų rezultatų, iškovojo dvi prizines vietas ir laimėjo etapus ant įvairių dangų, bet, deja, nebuvo tokio pastovumo, kad galėtų vesti komandą toliau į priekį ir kitais metais.“

„Noriu tik sėkmės tiems, kurie tobulėjo kartu su mumis, o Craigas buvo puikus to pavyzdys. Debiutavęs WRC su „Fiesta Sporting Trophy“ automobiliu, jis iškovojo FIA WRC akademijos ir S2000 čempionų titulus, o po to debiutavo galingiausioje klasėje - ir visa tai už „Fiesta“ vairo.“

„Didžiuojuosi, kad „M-Sport“ prisidėjo prie to, kad jis tapo tokiu lenktynininku, koks yra šiandien. Tikėjomės, kad jis iškovos savo pirmąją pergalę WRC būtent su „Ford“. Deja, to padaryti nepavyko, tačiau linkiu jam visokeriopos sėkmės ateityje.“



Komentarai (18)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
ddt
IP: ca1c225 | 11/23 18:50 Atsakyti
Skirtumas
11/23 07:35

Parašiau ilgą atsakymą apie viską, bet kažkodėl ne išsaugojo jo... skaityti daugiau

Kai žmogus turi savo kietą nuomonę, tai yra OK, kai bandoma interpretuoti kitų nuomones - čia diskusijos požymis, bet kitų žodžius bukuoju būdu radikaliai iškraipyti, juolab kai kiti juos gali rasti tik keliais postais žemiau ir lengvai tuo įsitikinti - čia jau ta problema, kurią turi spręsti tas žmogus pats iš savęs.
Skirtumas
IP: 3e1c8ad | 11/23 07:35 Atsakyti
Parašiau ilgą atsakymą apie viską, bet kažkodėl ne išsaugojo jo puslapyje. Žiūrėk pasakysiu paprastai, aš čia atėjau parašyti tik kad Breeno sezonas buvo šudinas, tu sutikai su tuo aš tau tai įrodžiau tiek logiškai tiek statistiškai, plius Breenas pats tai sakė Japonijoje, kad jam gavosi šūdini metai, pilni visko. Visa kita diskusija tu kaip ir ankstesniais kartais uzvedi ir pridedi kitų pilotų, komandų, finansų ir t.t. Zodziu esme aš tau pasakiau ir viskas.
ddt
IP: 1d5139f | 11/22 22:10 Atsakyti
Skirtumas
11/21 22:51

Šiaip jau tingiu diskutuoti, nes tikrai pastebėjau kad ne viską ži... skaityti daugiau

Interpretuoji kaip tau reikia, ir dingsti kai nelabai yra ką atsakyt. Monsteris ne savo Pumą gi darys, o iš kažko pirks? Teisingai, vadinasi M-Sport gaus neblogų finansinių injekcijų. Ką aš čia blogai pasakiau, ko nesupratai iš pirmo perskaitymo? Važiuojam toliau. Wilson'as tikrai ne apie Red Bull pinigus kalbėjo, kai parinosi dėl Ogier kontrakto. Man priminti, kieno paramos buvo prašoma, ir kai ji nebuvo gauta - Ogier parašo nebepadėjo? Turbūt nereikia, nes jei domiesi tai žinai, kad tai nebuvo Red Bull (sufleruoju). Katsuta kliuvo ir klius - pakalbėsim kitais metais, tinka? Apie Greensmith'o progresą per paskutinius tris metus nieko ir nebepasakei, nelabai patogus argumentas tavo pozicijoje, sutinku. O kad pvz neliko Citroen ar VW gamyklinių ir gerokai sumažėjo vadinkim WRC automobilių - čia jau visai kitos priežastys, ir čia jau kiti dalykai groja. Nes VAG grupė ne tik iš WRC pasitraukė per paskutinius keletą metų. O taip, aš domiuosi daugiau nei vien WRC ir galiu sujungt du taškus. O kai tokie gentmenendriver (kad ir kokie faini jie būtų), važiuoja lėčiau nei R5, tai... Čia ne sportas, čia nebe WRC. Daug įdomiau būtų Meek'as su Breen'u, kad ir kokį polinkį jie į stogus ar griovius turi, nei Greensmith'as. Kuris irgi neretai nespjauna į arčiau kelio stovinčius stulpus.
Skirtumas
IP: 22d62c3 | 11/21 22:51 Atsakyti
ddt
11/21 21:41

Taip, teisingai, iš inercijos juos Ford vadinu. Domiuosi pakankamai, ... skaityti daugiau

Šiaip jau tingiu diskutuoti, nes tikrai pastebėjau kad ne viską žinai (nors toli gražu ir aš ne viską žinau) ar domiesi, o bandai tarsi spėlioti, saudydamas, gal pataikysi, gal ne. Iš Breeno geriausio karjeros sezono, liko tik važiavimas grioviais ir t.t. Ogier važiavo RedBull pinigais, todėl jo ir Otto bolidu net isdazymai skyriasi. M-Sport ne vien Wrc uzsiema, bet ir pardavinėja sportinius automobilius, nuomoja juos ir t.t., toks tas verslas. Monsteris pagal gandus nori savo komandą sukurti, o ne M-Sportui kažkaip padėti. Na ir ko čia vargšas Greensmithas tau užkliuvo, tai nežinau, anksčiau Katsuta vargšas kliudavo, daba Gusas. Ką padarysi, nėra jie tokie talentingi kaip Kallie ar Ottas, važiuoja jie viduryje, kartais labiau į galą, na ką padarysi, moka jie už savo važiavima, na ką padarysi, turi pinigų, tegul pramogauja. Pasakysiu viena, esu buvęs WRC, patikėk jau geriau važiuos 12 bolidu ir 6 iš jų bus su Katsuta, Greensmithu ir t.t., nei kad važiuos 4 bolidai išvis. Viskas, i'm out:)
ddt
IP: 1d5139f | 11/21 21:41 Atsakyti
Skirtumas
11/21 21:13

Panašu, matau kad nelabai domiesi WRC, M-Sport su finansais yra sunku... skaityti daugiau

Taip, teisingai, iš inercijos juos Ford vadinu. Domiuosi pakankamai, bet gyvenimas yra daug įdomesnis nei grynai sėdėti paskendus WRC. Sunku jiems buvo nuo paskutinių metų su Ogier (tada kiek pamenu dar ir Ford buvo prisimetę prie šito kontrakto), o kodėl sunku? Kai rezultato nėra, iš kur tu net bazinius rėmėjus susirinksi? O paydriver'iai yra kelias žemyn. Lygiai tuo pačiu keliu nuėjo mano taip daug ir rūgščiai linksniuota gerbiamoji Claire Williams į kapus uvariusi legendinę komandą, ir aš taip visad sakiau net jei aš ir F1 negyvenu savo gyvenime, net jei ir buvo panašių kaip pats komentatorių, kritikavusių mano nuomonę savo teisingiausiais komentarais (pradėjau nuo tada, kada per lenktynes paaiškėjo, kad ji labiausiai rūpinosi kad mechaniko apranga netvarkinga). Tai konstatuokim, kad Gus'as yra viena didžiausių M Sport klaidų, geriausiu atveju - silpnas vidutiniokas, o su tokiais sprendimais net nepasaugot Breen'o o sėdėt ant medinio Gus'o kiaušinio ir tikėtis, kad kažkas iš jo išsiris, yra kelias į kapines. Kiek metų duotum M Sport išgyvent šitaip? Du max? Nebent Monsteris juos išgelbėtų...
Skirtumas
IP: 22d62c3 | 11/21 21:13 Atsakyti
ddt
11/21 19:30

Kur Rovanpera, kur Gus'as? Rovanpera du sezonus apsitrynė, ir trečia... skaityti daugiau

Panašu, matau kad nelabai domiesi WRC, M-Sport su finansais yra sunku jau daug metų, todėl jie neturi gero piloto, Loebo pasirodymai, ar Ogier buvimas komandoje du sezonus buvo apmokestinti rėmėjų ir vairuotojų, kurie moka už bolida wrc čempionatui. Tanakas sąlyginai tuo metu buvo pigūs, kai važiavo M-Sport, su Evansu ta pati situacija. Ispanijoje kalbinti M-Sport komandos vadovai, sakė kad norėtų ir būtų labai gerai susigrąžinti Otta, bet jie neturi tam pinigų ir tik kažkokių rėmėjų dėka tai galėtų atsitikti. Ir čia Fordas visiškai ne prie ko, tu ji mini ir mini, bet čia Fordas praktiškai nedalyvauja šiame tuse, čia yra m-sport komanda, britų ekipa nuo senų laikų, kuri kadaise bendradarbiavo su Fordu, bet jau senokai Fordas nusprendė baigti visa tai. Dėl 2023 metų dabar einami gandai yra labai įdomus, kad Monsteris kurs savo komandą su Puma bolidais iš M-Sporto ir samdys Tanaka ir Solberga, pastarasis jau senai monsterio "vaikas", Solbergiukas dar nesenai užminė ir mini mįsle, parašydamas "something big soon", o M-Sportas ir toliau važiuos su jaunais vairuotojais ir tais pačiais, kurie jiems moka pinigus, galbūt už rėmėjų pinigus kažkiek suvažiuos Loebas, gal nusamdys Mikkelsena, Paddona, ar Meeke'a.
ddt
IP: ca1c225 | 11/21 19:30 Atsakyti
Skirtumas
11/20 23:41

Švariuose raliuose yra aplenkęs ta pati Rovanpera, tai nemažai ką ... skaityti daugiau

Kur Rovanpera, kur Gus'as? Rovanpera du sezonus apsitrynė, ir trečiame titulą paėmė. Gus'as? Gus'as neperlipo ir neperlips, tris sezonus iššvaistė ir niekur nieko neparodė. Ir neparodys. Breen'as ir tai, taškų sau ir komandai surado gerokai daugiau net jei jų grioviuose ieškojo nei trasoj. Bet jei Ford tai tenkina tai nebent ką aš žinau, Tanak'ą nusipirktų (nesekiau, gal yra o gal nėra gandų ką jis darys 2023), bet jie geriau turbūt jie pay driver'io paieškos...
Skirtumas
IP: 324fdea | 11/20 23:41 Atsakyti
ddt
11/20 22:02

Kada jau čia Gus'as gerai atrodė važiuodamas su R5? Gal tik tiek ka... skaityti daugiau

Švariuose raliuose yra aplenkęs ta pati Rovanpera, tai nemažai ką pasako. Nenoriu ir negiriu aš jo labai, bet jis tikrai moka važiuoti, tik kad kaip ir minėjau, kaip dauguma, neperlipa tos karteles, kuri leistų kovoti dėl aukščiausių pozicijų, pvz ir Solbergas, ar Loubet, ar Fourmax tikrai greiti yra ir gali buti, kad kažkada dar kovos jie dėl podiumu, bet kol kas neperlipa jie tos karteles į top lygio pilotų sąrašą, o ar tai įvyks sunku pasakyti, Gusui panašu nebe.
ddt
IP: ca1c225 | 11/20 22:02 Atsakyti
Skirtumas
11/20 19:17

Prie ko čia bendra įskaita, kai viename sezone vaziuojami 5 raliai, ... skaityti daugiau

Kada jau čia Gus'as gerai atrodė važiuodamas su R5? Gal tik tiek kad vidutiniškai.
Skirtumas
IP: 324fdea | 11/20 19:17 Atsakyti
ddt
11/20 13:27

O jei pažiūrėsi į reultatus bendroje įskaitoje?

Prie ko čia bendra įskaita, kai viename sezone vaziuojami 5 raliai, kitame 14 raliu. Aš pirmame poste minėjau, kad Breenui gerai tik tai kad tai pirmas pilnas sezonas, visa kita šiais metais buvo visiškas šūdas. 3 iš 5 savo mėgstamiausių raliu Breenas vaikiškai susišiko ir su Puma sugebėjo per sezoną pelnyti viso labo dvi 3 vietas, dar kartą pasikartosiu, šudinas sezonas jam. Dėl Katsutos tingiu daug diskutuoti, bet nuo pirmų metų, jis smarkiai patobulejes ir iš šio sezono akivaizdu, kad jis žino kur pasitempti, kad galėtų būti arčiau podiumu, tik deja pats nežino kaip tai padaryti, pavieniuose dopuose, kurie jam patinka, jis sugeba top3 suvažiuoti, bet kur sudėtingiau, ar jam ne taip patinka, jis pralaimi labai daug. Dėl Greensmitho, tai įdomu, kad važiuodamas R5 automobiliu Gusas dažnai atrodydavo labai gerai, bet jis iš tų daugelio, kurie persede į galingiausia klase visiškai pradingsta, taip atsitiko ir su juo, panašiai kaip Katsuta, jis turbūt žino kur galima pagreiteti, bet nežino kaip ir apskritai jis moka už savo vietą, tai ji lyginti su Breenu ar kitais aukštesnio lygio vairuotojais visiškai neverta.
×

TOP naujienos