WRC. Monake prasidėjo 2022 m. WRC sezonas (10)

WRC. Monake prasidėjo 2022 m. WRC sezonas
logo Sausio 21 d. 00:16, TOYOTA GAZOO Racing WRT

Buvęs greičiausias pirmuose dvejuose Monte Karlo ralio greičio ruožuose, daugkartinis čempionas Sebastienas Ogier sėkmingai pradėjo 2022 m. WRC sezoną.

Nepaisant to, jog antrasis greičio ruožas buvo daugiau nei 5 km ilgesnis už pirmąjį, antrame sportininkus skyrė mažesni laiko skirtumai. Jei pirmame S. Ogier „M-Sport“ atstovą Sebastieną Loebą pranoko 5,4 sek., tai antrame greičio ruože du tituluočiausius prancÅ«zus skyrė tik 1,3 sek. Tad po pirmosios ralio dienos S. Ogier pirmauja ir 6,7 sek. lenkia „Ford Puma“ automobiliu važiuojantį S. Loebą.

Daugiau nei 10 sek. nuo lyderio atsilieka kitas „Toyota“ komandos lenktynininkas Elfynas Evansas, kuris S. Ogier antrame greičio ruože nusileido tik 1.9 sek.

Puikiai pirmuose ralio greičio ruožuose pasirodė Adrienas Fourmaux, taip pat vairuojantis „Ford Puma“ automobilį. PrancÅ«zas antrame greičio ruože greičiu pranoko komandos draugą Gusą Greensmithą ir bendroje rezultatų lentelėje pakilo į ketvirtą vietą. Nuo E. Evanso „M-Sport“ atstovas atsilieka tik 2,3 sek.

Savo pasirodymu ne itin liko patenkintas greičiausias „Hyundai“ komandos atstovas Thierry Neuville‘is. Belgas tiek antrame greičio ruože, tiek bendroje rezultatų lentelėje liko šeštas.

Naujasis „M-Sport“ narys Craigas Breenas pirmame greičio ruože buvo penktas. Bet įveikęs antrąjį, nukrito į septintą vietą. Tuo tarp antrasis „Hyundai“ atstovas Ottas Tanakas dieną užbaigė aštuntas. Anot esto, pirmuose greičio ruožuose jis susidÅ«rė su krÅ«va problemų.

Pirmuose šių metų WRC sezono greičio ruožuose sunkiai sekėsi jaunosioms čempionato žvaigždėms. „Hyundai“ sportininkas Oliveris Solbergas liko tik dešimtas, o „Toyota“ atstovas Kalle Rovanpera - vienuoliktas. Suomis nuo komandos draugo S. Ogier po pirmų dviejų greičio ruožų jau atsilieka daugiau nei minute.

Pozicijos po 2 greičio ruožų:

  1. S. Ogier (Toyota) 25:48,4
  2. S. Loebas (M-Sport Ford) +6,7
  3. E. Evansas (Toyota) +11,2
  4. A. Fourmaux (M-Sport Ford) +17,9
  5. G. Greensmithas (M-Sport Ford) +21,9
  6. T. Neuville‘is (Hyundai) +28,5
  7. C. Breenas (M-Sport Ford) +29,2
  8. O. Tanakas (Hyundai) +41,1
  9. T. Katsuta (Toyota) 48,2
  10. O. Solbergas (Hyundai) +58,8
  11. K. Rovanpera (Toyota) +1:08,8

Komentarai (10)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/22 18:26 Atsakyti
LewisNr1
01/22 00:24

Bendra prasme nėra, aš to ir nesakiau. Bet jei technika lygį su varžovų, tai tokiuose raliuose kaip Suomijos, Estijos, žieminiuose raliuose jis tikrai neįveikiamas. Galima sakyti, labai greiti raliai su aiškia ir pastovią danga, Otto stiprybė, ten jis beveik neįveikiamas, ta ne vienas varžovas yra sakęs. Bet tiesa ta, kad jam reikia gero bolido, jis nėra Ogier ar Loebas, kurie ir ne su greičiausių rikiuotėje sugeba gana "lengvai" dėl prizinių vietų kovoti. Tad, kaip minėjau, tikiu kad Hyundai kurtas labiau žvyro dangai ir tikiu kad šie metai vėl Otto metai, Monte jis niekad labai stiprus nebuvo, ne jo čia arkliukas, taigi galim net lažintis iš normalios sumos, aš statau už Tanaką.

Tame ir esmė, kad Ogier ir Loeb'as yra daug pastovesni - pernaiu Ogier tik dėl nuosekliai gerų rezultatų tapo čiampu. Tanakas tai blyksteli, tai su vasarinėm ant ledo posūkio neišsuka..
LewisNr1
IP: e6b31c3 | 01/22 00:24 Atsakyti
ddt
01/21 20:34

Tanakas nėra kažkoks ultra, pernai labai pasijautė, kad jei jam korta nekrenta, tai nekrenta kapitaliai.

Bendra prasme nėra, aš to ir nesakiau. Bet jei technika lygį su varžovų, tai tokiuose raliuose kaip Suomijos, Estijos, žieminiuose raliuose jis tikrai neįveikiamas. Galima sakyti, labai greiti raliai su aiškia ir pastovią danga, Otto stiprybė, ten jis beveik neįveikiamas, ta ne vienas varžovas yra sakęs. Bet tiesa ta, kad jam reikia gero bolido, jis nėra Ogier ar Loebas, kurie ir ne su greičiausių rikiuotėje sugeba gana "lengvai" dėl prizinių vietų kovoti. Tad, kaip minėjau, tikiu kad Hyundai kurtas labiau žvyro dangai ir tikiu kad šie metai vėl Otto metai, Monte jis niekad labai stiprus nebuvo, ne jo čia arkliukas, taigi galim net lažintis iš normalios sumos, aš statau už Tanaką.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/21 20:34 Atsakyti
LewisNr1
01/21 16:36

Šiaip galim ne pasisporinti, aš už Tanaką, faktas kad jis turbūt greičiausias rikiuotėje, bent greituose žvyro dangos raliuose, kaip sakė kažkada Lappi finisaves antras, jaučiuosi nugalėjęs, nes Ottas važiuoja kitoje lygoje. Tai, jei Hyundai kaip ir spėju, kad ant žvyro dangos bus žymiai geresni, tai spėčiau, kad būtent Tanakas ir laimės čempionatą, o ir ant sniego, jei ralis įvyks, Ottas taip pat turbūt stipriausias rikiuotėje.

Tanakas nėra kažkoks ultra, pernai labai pasijautė, kad jei jam korta nekrenta, tai nekrenta kapitaliai.
Aiwux
IP: a078f29 | 01/21 18:33 Atsakyti
LewisNr1
01/21 14:04

Manau Thierry su Ott realiausia pretendentai, tiek vieno tiek kito stiprieji raliai dar bus, o dėl Hyundai formos, manau ji tikrai geresne bus ant žvyro dangos,nors kaip matėme šiandien žymiai geresni rezultatai ir šiandien. Be abejo Evansas irgi pretendentas, ypač jei Toyota bus visa sezoną greita.

Na taip, šiandien jau geriau Hyundai. Norėtųsi tikėti, kad bus intriga, nes vakar kaip skundėsi automobiliu, atrodė, kad kol kas be šansų jiem varžytis tiek su Toyotom, tiek su Fordais. Šiaip gaila, kad Fordas neturi rimtesnio driverio, nes kaip matom, forma gera, bet iš dabartinės sudėties nemanau, kad kažkuris galėtų pretenduot į nugalėtojus. Šiuo metu atrodo tik trys galimi čempionai - Evansas ir Neuvilis su Tanaku, jei Hyundai pagreitės.
LewisNr1
IP: 561f240 | 01/21 16:36 Atsakyti
ddt
01/21 14:57

Nemanau. Iš Thierry ir Solbergo komentarų toks jausmas kad mašina greita, bet visiškai neprognozuojama. Aš kažkaip daugiau vilčių dėčiau į Breen'ą, kad pasikapos su Evans'u. Bet čia jau toli gražu ne educated guess :)

Šiaip galim ne pasisporinti, aš už Tanaką, faktas kad jis turbūt greičiausias rikiuotėje, bent greituose žvyro dangos raliuose, kaip sakė kažkada Lappi finisaves antras, jaučiuosi nugalėjęs, nes Ottas važiuoja kitoje lygoje. Tai, jei Hyundai kaip ir spėju, kad ant žvyro dangos bus žymiai geresni, tai spėčiau, kad būtent Tanakas ir laimės čempionatą, o ir ant sniego, jei ralis įvyks, Ottas taip pat turbūt stipriausias rikiuotėje.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/21 14:57 Atsakyti
LewisNr1
01/21 14:04

Manau Thierry su Ott realiausia pretendentai, tiek vieno tiek kito stiprieji raliai dar bus, o dėl Hyundai formos, manau ji tikrai geresne bus ant žvyro dangos,nors kaip matėme šiandien žymiai geresni rezultatai ir šiandien. Be abejo Evansas irgi pretendentas, ypač jei Toyota bus visa sezoną greita.

Nemanau. Iš Thierry ir Solbergo komentarų toks jausmas kad mašina greita, bet visiškai neprognozuojama. Aš kažkaip daugiau vilčių dėčiau į Breen'ą, kad pasikapos su Evans'u. Bet čia jau toli gražu ne educated guess :)
LewisNr1
IP: 561f240 | 01/21 14:04 Atsakyti
Aiwux
01/21 14:01

Aišku dar tik pati pradžia, bet ar tik nebus, kad Evansas šiemet beveik neturės konkurencijos dėl čempiono titulo kovojant?

Manau Thierry su Ott realiausia pretendentai, tiek vieno tiek kito stiprieji raliai dar bus, o dėl Hyundai formos, manau ji tikrai geresne bus ant žvyro dangos,nors kaip matėme šiandien žymiai geresni rezultatai ir šiandien. Be abejo Evansas irgi pretendentas, ypač jei Toyota bus visa sezoną greita.
Aiwux
IP: 9da3510 | 01/21 14:01 Atsakyti
Aišku dar tik pati pradžia, bet ar tik nebus, kad Evansas šiemet beveik neturės konkurencijos dėl čempiono titulo kovojant?
LewisNr1
IP: 82bdd2f | 01/21 11:34 Atsakyti
ddt
01/21 09:26

Nustebino didžiuliai skirtumai. Natūralu, kai automobiliai nauji, bet kad tokie skirtumai... Jei pirmas įspūdis (po dviejų greičio ruožų) teisingas, tai šiemet bus įdomu žiūrėti į Ford. Na o Hyundai, su tepalo pelkėmis po finišo... Bus įdomu. Dar gal nustebino, kaip skirtingai vertinamas hybrid boost ir pvz Rovanpera pasimetimas šiuo klausimu. Ir dar kas įdomu - kaip skiriasi šiemet tik epizodiškai pasirodysiančių legendų (abiejų Seb'ų) gebėjimas adaptuotis nuo likusios rikiuotės.

Skirtumai manęs nei kiek nenustebino, nes tai tik pirmi du greičio ruožai ir juose gali pralaimėti tik, laimėti nieko čia negali, akivaizdu kad čia laimėjo patirtis. O apie legendų adaptacija, tai neturėtų stebinti, neveltui kartu jie jau nesuskaičiuojamus kartus yra tapę čempionai. Plius kaip ir kiekvienais metais, taip ir šiemet pasikartosiu, tai Monte, tai visiškai išskirtinis reikalas ir niekada šiame sezone toks ralis nepasikartos, pirmauja vietiniai, daugkartiniai čempionai, visiškai nenuostabu. Dėl hyundai, man tai panašu kaip ir pernai, kad ne tokiam raliui masina kurta, kas ir logiška būtų, neskaitant problemų visų buvusių vakar, hyundai panašu kad nesipriešins šiame ralyje, bet Švedijoje, jei ralis įvyks, turbūt vėl pamatysim juos priekyje, arba kovojančius bent dėl podiumo. Šiaip ar taip, labai smagu, kad Ford gerai važiuoja ir turbūt turėsim labai lygu sezoną, labai norėtųsi, kad Ogier ir Loebas visas pilna sezoną važiuotų.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/21 09:26 Atsakyti
Nustebino didžiuliai skirtumai. Natūralu, kai automobiliai nauji, bet kad tokie skirtumai... Jei pirmas įspūdis (po dviejų greičio ruožų) teisingas, tai šiemet bus įdomu žiūrėti į Ford. Na o Hyundai, su tepalo pelkėmis po finišo... Bus įdomu. Dar gal nustebino, kaip skirtingai vertinamas hybrid boost ir pvz Rovanpera pasimetimas šiuo klausimu. Ir dar kas įdomu - kaip skiriasi šiemet tik epizodiškai pasirodysiančių legendų (abiejų Seb'ų) gebėjimas adaptuotis nuo likusios rikiuotės.
×

TOP naujienos