Buvęs greičiausias pirmuose dvejuose Monte Karlo ralio greičio ruožuose, daugkartinis čempionas Sebastienas Ogier sėkmingai pradėjo 2022 m. WRC sezoną.
Nepaisant to, jog antrasis greičio ruožas buvo daugiau nei 5 km ilgesnis už pirmąjį, antrame sportininkus skyrė mažesni laiko skirtumai. Jei pirmame S. Ogier „M-Sport“ atstovą Sebastieną Loebą pranoko 5,4 sek., tai antrame greičio ruože du tituluočiausius prancūzus skyrė tik 1,3 sek. Tad po pirmosios ralio dienos S. Ogier pirmauja ir 6,7 sek. lenkia „Ford Puma“ automobiliu važiuojantį S. Loebą.
Daugiau nei 10 sek. nuo lyderio atsilieka kitas „Toyota“ komandos lenktynininkas Elfynas Evansas, kuris S. Ogier antrame greičio ruože nusileido tik 1.9 sek.
Puikiai pirmuose ralio greičio ruožuose pasirodė Adrienas Fourmaux, taip pat vairuojantis „Ford Puma“ automobilį. Prancūzas antrame greičio ruože greičiu pranoko komandos draugą Gusą Greensmithą ir bendroje rezultatų lentelėje pakilo į ketvirtą vietą. Nuo E. Evanso „M-Sport“ atstovas atsilieka tik 2,3 sek.
Savo pasirodymu ne itin liko patenkintas greičiausias „Hyundai“ komandos atstovas Thierry Neuville‘is. Belgas tiek antrame greičio ruože, tiek bendroje rezultatų lentelėje liko šeštas.
Naujasis „M-Sport“ narys Craigas Breenas pirmame greičio ruože buvo penktas. Bet įveikęs antrąjį, nukrito į septintą vietą. Tuo tarp antrasis „Hyundai“ atstovas Ottas Tanakas dieną užbaigė aštuntas. Anot esto, pirmuose greičio ruožuose jis susidūrė su krūva problemų.
Pirmuose šių metų WRC sezono greičio ruožuose sunkiai sekėsi jaunosioms čempionato žvaigždėms. „Hyundai“ sportininkas Oliveris Solbergas liko tik dešimtas, o „Toyota“ atstovas Kalle Rovanpera - vienuoliktas. Suomis nuo komandos draugo S. Ogier po pirmų dviejų greičio ruožų jau atsilieka daugiau nei minute.
Pozicijos po 2 greičio ruožų:
Bendra prasme nėra, aš to ir nesakiau. Bet jei technika lygį su varžovų, tai tokiuose raliuose kaip Suomijos, Estijos, žieminiuose raliuose jis tikrai neįveikiamas. Galima sakyti, labai greiti raliai su aiškia ir pastovią danga, Otto stiprybė, ten jis beveik neįveikiamas, ta ne vienas varžovas yra sakęs. Bet tiesa ta, kad jam reikia gero bolido, jis nėra Ogier ar Loebas, kurie ir ne su greičiausių rikiuotėje sugeba gana "lengvai" dėl prizinių vietų kovoti. Tad, kaip minėjau, tikiu kad Hyundai kurtas labiau žvyro dangai ir tikiu kad šie metai vėl Otto metai, Monte jis niekad labai stiprus nebuvo, ne jo čia arkliukas, taigi galim net lažintis iš normalios sumos, aš statau už Tanaką.
Tanakas nėra kažkoks ultra, pernai labai pasijautė, kad jei jam korta nekrenta, tai nekrenta kapitaliai.
Šiaip galim ne pasisporinti, aš už Tanaką, faktas kad jis turbūt greičiausias rikiuotėje, bent greituose žvyro dangos raliuose, kaip sakė kažkada Lappi finisaves antras, jaučiuosi nugalėjęs, nes Ottas važiuoja kitoje lygoje. Tai, jei Hyundai kaip ir spėju, kad ant žvyro dangos bus žymiai geresni, tai spėčiau, kad būtent Tanakas ir laimės čempionatą, o ir ant sniego, jei ralis įvyks, Ottas taip pat turbūt stipriausias rikiuotėje.
Manau Thierry su Ott realiausia pretendentai, tiek vieno tiek kito stiprieji raliai dar bus, o dėl Hyundai formos, manau ji tikrai geresne bus ant žvyro dangos,nors kaip matėme šiandien žymiai geresni rezultatai ir šiandien. Be abejo Evansas irgi pretendentas, ypač jei Toyota bus visa sezoną greita.
Nemanau. Iš Thierry ir Solbergo komentarų toks jausmas kad mašina greita, bet visiškai neprognozuojama. Aš kažkaip daugiau vilčių dėčiau į Breen'ą, kad pasikapos su Evans'u. Bet čia jau toli gražu ne educated guess :)
Manau Thierry su Ott realiausia pretendentai, tiek vieno tiek kito stiprieji raliai dar bus, o dėl Hyundai formos, manau ji tikrai geresne bus ant žvyro dangos,nors kaip matėme šiandien žymiai geresni rezultatai ir šiandien. Be abejo Evansas irgi pretendentas, ypač jei Toyota bus visa sezoną greita.
Aišku dar tik pati pradžia, bet ar tik nebus, kad Evansas šiemet beveik neturės konkurencijos dėl čempiono titulo kovojant?
Nustebino didžiuliai skirtumai. Natūralu, kai automobiliai nauji, bet kad tokie skirtumai... Jei pirmas įspūdis (po dviejų greičio ruožų) teisingas, tai šiemet bus įdomu žiūrėti į Ford. Na o Hyundai, su tepalo pelkėmis po finišo... Bus įdomu. Dar gal nustebino, kaip skirtingai vertinamas hybrid boost ir pvz Rovanpera pasimetimas šiuo klausimu. Ir dar kas įdomu - kaip skiriasi šiemet tik epizodiškai pasirodysiančių legendų (abiejų Seb'ų) gebėjimas adaptuotis nuo likusios rikiuotės.