WRC. Monte Karlo ralyje persvarą prieš varžovus padidino S. Ogier (11)

WRC. Monte Karlo ralyje persvarą prieš varžovus padidino S. Ogier
logo Sausio 22 d. 17:54, Joerg Mitter / Red Bull Content Pool

Lyderio poziciją susigrąžinęs „Toyota“ lenktynininkas Sebastienas Ogier šiandien Monte Karlo ralyje padidino persvarą prieš varžovus.

Prancūzas paskutiniam šios dienos greičio ruožui pasirinko tokias pačias padangas kaip ir pagrindinis jo varžovas Sebastienas Loebas. Bet „Toyota“ lenktynininkas nors ir neužfiksavo geriausio rezultato, buvo daug greitesnis už „M-Sport“ sportininką, kurį, iki ralio finišo likus keturiems greičio ruožams, lenkia daugiau nei 20 sek.

Paskutiniuose dvejuose šios dienos greičio ruožuose buvo greičiausias kitas „Toyota“ komandos lenktynininkas Kalle Rovanpera. Greičio nestokojęs suomis iš devintos vietos pakilo į ketvirtą ir nuo trečią vietą užimančio Craigo Breeno dabar atsilieka 37,3 sek.

Šiandien sėkmė nusisuko nuo „Hyundai“ sportininkų. Oliveris Solbergas viename iš greičio ruožų nulėkė nuo kelio ir parado daug laiko. Dar labiau nesisekė Ottui Tanakui, kuris pirmoje dienos pusėje pradūrė dvi padangas ir neišvengęs incidento galų gale pasitraukė iš tolimesnės kovos. Estui tai jau trečiasis Monte Karlo ralis iš eilės, pasibaigęs nesėkmingai.

Sėkmė nelydėjo ir „Hyundai“ atstovo Thierry Neuville‘io. Belgas su apgadintu automobiliu vos pasiekė priešpaskutinio dienos greičio ruožo finišą. Truputi susitvarkęs automobilį, sportininkas įveikė ir paskutinį dienos greičio ruožą, bet prarado labai daug laiko.

Sėkmė nelydėjo ne tik „Hyundai“, bet ir kai kurių „Toyota“ sportininkų. Po incidento viename iš greičio ruožų, kovą dėl pergalės ir prizinės vietos baigė Elfynas Evansas. O po klaidos paskutiniame dienos greičio ruože, nuo kelio nuslydęs ir griovyje atsidūręs Takamoto Katsuta sugebėjo finišuoti, bet buvo vienas iš tų, kuris prarado labai daug laiko.

Pozicijos po 13 greičio ruožų:

  1. S. Ogier (Toyota) 2h19:43,1
  2. S. Loebas (M-Sport Ford) +21,1
  3. C. Breenas (M-Sport Ford) +1:26,0
  4. K. Rovanpera (Toyota) +2:03,8
  5. G. Greensmithas (M-Sport Ford) +6:33,8
  6. T. Neuville‘is (Hyundai) +7:44,1
  7. A. Mikkelsenas (Škoda Fabia Rally2 evo) +9:37,2
  8. E. Caisas (M-Sport F0rd) +9:59,6
  9. G. Munsteris (Hyundai) +10:44,1
  10. Y. Rosselis (Citroen) +11:14,2

Komentarai (11)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
LewisNr1
IP: e6b31c3 | 01/23 18:50 Atsakyti
Ai ir po redagavimo kažkodėl atsirado Vanago ir Jociaus pavardės, nežinau kodėl, truksta argumentų ar čia pasijuokti norėjai, bet tai visiškai kitas pasaulis žmogau, kur yra Loebas ir Tanakas ten niekada nebus Vanagas su Jociumi.
LewisNr1
IP: e6b31c3 | 01/23 18:40 Atsakyti
P.S. Pameskit durna madą redaguoti pranešimus, atsakinėji į konkretų komentarą, po atsakymo, jame dvigubai ilgesnis tekstas būna. Jei nesugebi per vieną rašymą visų minčių sudėti tai ir nedek, ką padarysi. :)
LewisNr1
IP: e6b31c3 | 01/23 18:38 Atsakyti
ddt
01/23 18:31

Į klausimą už ką aš statau ir kur mano manymu nebus Tanakas, aš jau atsakiau ankstensėje temoje. Jei skaitytum o ne ateitum rašyti atsakymus, būtum jau seniai radęs :)
p.s.
Loeb'as gimė toje pačioje šalyje kaip ir Sebastien'as, hmm, keista, Dakare jis turėtų nepavažiuot, bet užtad Vanagas, iš panašių kraštų kaip Tanakas, ne tik LT raliuose, bet ir Dakare turėtų tiesiog skint pirmas vietas o ne stogus, nekalbant apie gentlemen WRC driver Jocius (kaip sako YZF - trumpina tavo argumentų logika čia kažkurioj vietoj)..

Niekur nemačiau kad būtum parašęs už ką tu statai, plius niekur nemačiau pasiulimo sumos. Apie Loeba nesupratau minties, čia su mintimi apie esta? Jei Loebas gali pavažiuoti Estijoje, tai nereiškia, kad Tanankas gali pavažiuoti Monte ralyje, aš niekur nesakiau, kad Ottas geriausias, kaip tik priešingai ir aiškiai parašiau, kad už Ogier ir Loeba geresnių kol kas neatsirado ir vargu ar greitu metu atsiras, bet Tanakas turi labai stiprių pusių ir jos pasimatys tik ateityje šiame sezone, jei Hyundai duos teisinga technika jam. Vienas gali žaisti puikiai savam ir svetimam kieme, kitas gali žaisti puikiai savam kieme, bet svetimam niekaip nesigauna.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/23 18:31 Atsakyti
LewisNr1
01/23 18:27

Blemba, nu ne pats Rovanpera paliko tas sekundes 4adieni, buvo ir tech bėdų, same shit su Hyundai chebra, paliko 4adieni daug laiko, reikėjo draskytis kitomis dienomis. Pats sau paprieštaravai šiame eilėraštyje, sakai Tanakas be galvos draskėsi, o prancūzai ramiai tiksliai važiavo, o gale viso posto parašei, kad ne lenktynininkas kuris nesidrasko, bet laukia kol kiti iškris. Tanakas irgi ne viename ralyje per pirmą dieną susikraudavo tiek, kad likusias dienas cruisint galėdavo, tas pats tik rečiau ir su Neuville yra buvę, N kartu yra buvę taip Ogier. Kažkada Tanako yra paklause žurnalistė po avarijos, sako per daug spaudei? Ott atsakė, turi spausti, jei nori laimėti. Aš išvis nesuprantu šitos diskusijos prasme, paklausk kurio nori piloto, bet kuris tau atsakys, kad pirmą dieną ralio nelaimėsi, gali tik pralaimėti ji. Ir dar grįžtant prie esto, jei jau domiesi WRC tai turėtum žinoti, kad Monte ralis yra visiška priešingybė to, kur jis užaugo ir kur važiuoti išmoko, tai galima sakyti silpniausias jo ralis visame kalendoriuje. Ketvirta kartą siūlau is nedidelės sumos, galim lažintis, aš renkuosi Tanaką, tau lieka išsirinkti bet ką iš likusios rikiuotės.

Į klausimą už ką aš statau ir kur mano manymu nebus Tanakas, aš jau atsakiau ankstensėje temoje. Jei skaitytum o ne ateitum rašyti atsakymus, būtum jau seniai radęs :)
p.s.
Loeb'as gimė toje pačioje šalyje kaip ir Sebastien'as, hmm, keista, Dakare jis turėtų nepavažiuot, bet užtad Vanagas, iš panašių kraštų kaip Tanakas, ne tik LT raliuose, bet ir Dakare turėtų tiesiog skint pirmas vietas o ne stogus, nekalbant apie gentlemen WRC driver Jocius (kaip sako YZF - trumpina tavo argumentų logika čia kažkurioj vietoj)..
LewisNr1
IP: e6b31c3 | 01/23 18:27 Atsakyti
ddt
01/23 18:17

Paaiškinsiu paprasčiau, gal pavyks geriau jau su konkečiais pavyzdžiais, o ne apeliuojant į common sense, nes iš common sense kaip pastebėjau, yra tik atsakymai apie buką ir bukesnį. Kai prapili per pirmus du SS 40 sekundžių, praktiškai mažai vilties pasigaut lyderius be draskymosi ir lakstymo virš galimybių ribos, nes taip važiuodamas po 16 SS būsi atsilikęs 5+ minutės (ir tai, jei be griovių ar pradūrimų). Pažiūrėk laikus, ir paskaičiuok, kur būtų buvęs Rovanpera, jei atimsi pirmas dvi dienas? Draskymosi pavyzdys - Tanakas. Protingos ir neprotingos rizikos prie ko privedė - prie vasarinių padangų ten kur visi likę važiavo žieminėm, uolos ir DNF. Visiško nepastovumo pavyzdys - Katsuta. Nuosekliai - tai net ir sužibės, bet iškart po to - į griovį. Kaip jam sekasi? Ogi niekaip. O pažiūrėk, kaip vyksta kova tarp lyderių? Teisingai, be draskymosi bet smaginantis kopijuojant vienas kito padangų pasirinkimus (ir pan). Bereikalingo streso minimum, fokuso - maksimum. Rezulktate, kai priešininko nepaleidi per toli į priekį, pusė sekundės atneša laimėjimą (čia jei be jump start baudos). O kai draskaisi bandydamas vytis, ateini į tokią situaciją, kurioje buvo pvz Evans'as šiandien - tris greičio ruožus turistavo taupydamas padangas power stage. Ir visvien Rovanpera nosį nuvalė. Tai va tau konkrečiais pavyzdžiais, apie pastovumą ir neatsilikinėjimus per vieną SS po 20-30 sekundžių su lygiais automobiliais. Na o visiškai pabaigai - atleisk, bet ne tas lenktynininkas, kuris tikisi užimti podiumą ar net nugalėti laukdamas kol išsidaužys prieš jį važiuojantys. Kaip sakė visų mylimas ir gerbiamas Masi? "This is motor racing" :)

Blemba, nu ne pats Rovanpera paliko tas sekundes 4adieni, buvo ir tech bėdų, same shit su Hyundai chebra, paliko 4adieni daug laiko, reikėjo draskytis kitomis dienomis. Pats sau paprieštaravai šiame eilėraštyje, sakai Tanakas be galvos draskėsi, o prancūzai ramiai tiksliai važiavo, o gale viso posto parašei, kad ne lenktynininkas kuris nesidrasko, bet laukia kol kiti iškris. Tanakas irgi ne viename ralyje per pirmą dieną susikraudavo tiek, kad likusias dienas cruisint galėdavo, tas pats tik rečiau ir su Neuville yra buvę, N kartu yra buvę taip Ogier. Kažkada Tanako yra paklause žurnalistė po avarijos, sako per daug spaudei? Ott atsakė, turi spausti, jei nori laimėti. Aš išvis nesuprantu šitos diskusijos prasme, paklausk kurio nori piloto, bet kuris tau atsakys, kad pirmą dieną ralio nelaimėsi, gali tik pralaimėti ji. Ir dar grįžtant prie esto, jei jau domiesi WRC tai turėtum žinoti, kad Monte ralis yra visiška priešingybė to, kur jis užaugo ir kur važiuoti išmoko, tai galima sakyti silpniausias jo ralis visame kalendoriuje. Ketvirta kartą siūlau is nedidelės sumos, galim lažintis, aš renkuosi Tanaką, tau lieka išsirinkti bet ką iš likusios rikiuotės.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/23 18:17 Atsakyti
LewisNr1
01/23 14:34

Va čia ir yra WRC ir kartais pastovumas ir jo vertė yra šūdo verta. Nepaisant visko, Ogier nusipelno pergalės, bet tik dar kartą galėjom įsitikinti, kad ralyje pergales matyti reikia ne ketvirtadieniais, o sekmadieniais po paskutinio greičio ruožo. :) Na dabar, Pumos šaika turėtų užpilti Loebą laiškais, ar ieškoti kažkokio dar pastiprinimo, visam čempionatui Breenas per silpnas, Formaux per jaunas ir labai nepastovus, plius ne viename ralyje jis būna labai silpnas, apie Greensmith išvis nėra ką kalba, geriausiu atveju vienas kitas podiumas. Gal tikrai vertėtų Mikkelseno variantą pasvarstyti.

Paaiškinsiu paprasčiau, gal pavyks geriau jau su konkečiais pavyzdžiais, o ne apeliuojant į common sense, nes iš common sense kaip pastebėjau, yra tik atsakymai apie buką ir bukesnį. Kai prapili per pirmus du SS 40 sekundžių, praktiškai mažai vilties pasigaut lyderius be draskymosi ir lakstymo virš galimybių ribos, nes taip važiuodamas po 16 SS būsi atsilikęs 5+ minutės (ir tai, jei be griovių ar pradūrimų). Pažiūrėk laikus, ir paskaičiuok, kur būtų buvęs Rovanpera, jei atimsi pirmas dvi dienas? Draskymosi pavyzdys - Tanakas. Protingos ir neprotingos rizikos prie ko privedė - prie vasarinių padangų ten kur visi likę važiavo žieminėm, uolos ir DNF. Visiško nepastovumo pavyzdys - Katsuta. Nuosekliai - tai net ir sužibės, bet iškart po to - į griovį. Kaip jam sekasi? Ogi niekaip. O pažiūrėk, kaip vyksta kova tarp lyderių? Teisingai, be draskymosi bet smaginantis kopijuojant vienas kito padangų pasirinkimus (ir pan). Bereikalingo streso minimum, fokuso - maksimum. Rezulktate, kai priešininko nepaleidi per toli į priekį, pusė sekundės atneša laimėjimą (čia jei be jump start baudos). O kai draskaisi bandydamas vytis, ateini į tokią situaciją, kurioje buvo pvz Evans'as šiandien - tris greičio ruožus turistavo taupydamas padangas power stage. Ir visvien Rovanpera nosį nuvalė. Tai va tau konkrečiais pavyzdžiais, apie pastovumą ir neatsilikinėjimus per vieną SS po 20-30 sekundžių su lygiais automobiliais. Na o visiškai pabaigai - atleisk, bet ne tas lenktynininkas, kuris tikisi užimti podiumą ar net nugalėti laukdamas kol išsidaužys prieš jį važiuojantys. Kaip sakė visų mylimas ir gerbiamas Masi? "This is motor racing" :)
LewisNr1
IP: e6b31c3 | 01/23 14:34 Atsakyti
ddt
01/22 21:13

Ačiū už išvadinimą buku, vis užsimirštu kad Lietuvoj gyvenu ir tarp lietuviškos publikos :)) Aš nesikartosiu ką jau sakiau praeitoje temoje apie pastovumą ir jo vertę.

Va čia ir yra WRC ir kartais pastovumas ir jo vertė yra šūdo verta. Nepaisant visko, Ogier nusipelno pergalės, bet tik dar kartą galėjom įsitikinti, kad ralyje pergales matyti reikia ne ketvirtadieniais, o sekmadieniais po paskutinio greičio ruožo. :) Na dabar, Pumos šaika turėtų užpilti Loebą laiškais, ar ieškoti kažkokio dar pastiprinimo, visam čempionatui Breenas per silpnas, Formaux per jaunas ir labai nepastovus, plius ne viename ralyje jis būna labai silpnas, apie Greensmith išvis nėra ką kalba, geriausiu atveju vienas kitas podiumas. Gal tikrai vertėtų Mikkelseno variantą pasvarstyti.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/22 21:13 Atsakyti
LewisNr1
01/22 19:43

Deja ketvirtadienis niekas nieko nepralaimėjo, ta sakė ir komandos ir pilotai. Tai bukai mąstant, gali prisigalvoti kad Hyundai pralaimejo jau pasiruošime šio ralio, kažkas pralaimejo šiandien, kažkas pralaimėjo pasirašydami sutartis su netinkamais pilotais ar specialistais prie darbo su bolidais. 4adieni pralaimėti galėjo tik tie kurie ne finišavo, niekas neapsaugotas nei nuo padangų sprogimo, nei nuo važiuoklės lūžio, nei nuo motoro gedimo, jei rytoj ryte Ogier turbina sprogsta, o Loebo amortikas lūžta pirmame greičio ruože po 2 km nuo starto, tai kas tada ką pralaimėjo 4adieni. Taip, tam tikimybė labai minimali, bet tam sužinoti dar turim sulaukti rytdienos, šiandien Ogier buvo per plauką nuo rally finish situacijos. :)

Ačiū už išvadinimą buku, vis užsimirštu kad Lietuvoj gyvenu ir tarp lietuviškos publikos :)) Aš nesikartosiu ką jau sakiau praeitoje temoje apie pastovumą ir jo vertę.
LewisNr1
IP: e6b31c3 | 01/22 19:43 Atsakyti
ddt
01/22 18:28

Rovanpera šian atsigavo :) Bet greičiausiai bus taip kaip sakiau dar ketvirtadienį: Monte Karlo ralį faktiškai daugelis jų prakišo per pirmus du SS.

Deja ketvirtadienis niekas nieko nepralaimėjo, ta sakė ir komandos ir pilotai. Tai bukai mąstant, gali prisigalvoti kad Hyundai pralaimejo jau pasiruošime šio ralio, kažkas pralaimejo šiandien, kažkas pralaimėjo pasirašydami sutartis su netinkamais pilotais ar specialistais prie darbo su bolidais. 4adieni pralaimėti galėjo tik tie kurie ne finišavo, niekas neapsaugotas nei nuo padangų sprogimo, nei nuo važiuoklės lūžio, nei nuo motoro gedimo, jei rytoj ryte Ogier turbina sprogsta, o Loebo amortikas lūžta pirmame greičio ruože po 2 km nuo starto, tai kas tada ką pralaimėjo 4adieni. Taip, tam tikimybė labai minimali, bet tam sužinoti dar turim sulaukti rytdienos, šiandien Ogier buvo per plauką nuo rally finish situacijos. :)
johne
IP: fff6076 | 01/22 18:58 Atsakyti
monte baigiasi kai kerti finisho linija ryt lauksim siurprizeliu :)
×

TOP naujienos