WRC. O. Tanakas sugrįš į „M-Sport“ komandą (10)

WRC. O. Tanakas sugrįš į „M-Sport“ komandą
logo 2022 Gruodžio 07 d. 14:48, Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Šiandien buvo oficialiai paskelbta, kad Ottas Tanakas kitais metais sugrįš į „M-Sport“ komandą.

2019 m. WRC čempionas pasibaigus šių metų sezonui paliko „Hyundai“ ekipą, nors turėjo dar metus laiko galiojančią sutartį.

Kurį laiką sklandė gandai, kad estas ateityje gali sugrįžti į „M-Sport“ komandą, o šiandien tai buvo patvirtinta oficialiai.

Sportininkas jau spėjo praėjusią savaitę Anglijoje išbandyti komandos „Ford Puma Rally1“ automobilį. Teigiama, kad estas, kurio šturmanu bus Martinas Jarveoja, su ekipa pasirašė ilgalaikę sutartį.

O. Tanakas komandoje pakeis Craigą Breeną, kuris šiemet atstovavęs „M-Sport“, kitais metais sugrįš į „Hyundai“ komandą. Esto komandos draugai turėtų paaiškėti iki gruodžio 16-ios. Tai paskutinė diena, kai ekipos turės pateikti lenktynininkų sąrašą, kurie startuos kitų metų Monte Karlo ralyje.

„M-Sport“ - tai vieta, kuri mane užaugino, kaip lenktynininką ir kurioje gavau visas sunkias pamokas bei patirtį, kad tapčiau aukščiausio lygio pasaulio ralio čempionato dalyviu. Nuo tada, kai tapau pasaulio čempionu, man nepavyko apginti titulo, tad nerasiu ramybės savyje tol, kol dar kartą netapsiu čempionu“, - sakė O. Tanakas.

„Daug diskutavau su Malcolmu (komandos vadovu). Turime bendrų ambicijų artėjančiam sezonui. Mums tai bus didelis iššūkis, tačiau pažįstu ekipoje dirbančius žmones, žinau ką jie sugeba, tad kartu galime kovoti dėl čempiono titulo.“



Komentarai (10)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Valerijus
IP: fff6076 | 12/10 19:31 Atsakyti
ddt
12/09 23:22

Tai neskaitei ir nežiūrėjai tuomet Ogier interviu? Jis (ir ne tik j... skaityti daugiau

Ka pasakes kad tos sutartys konfidencialios ir apie bapkes kaip ir visur yra uzdrausta kalbeti jei agentas nuleakina tai nuleakina, uz betkoki kontrakto konfidencialu punkta gali gauti kvietima i tarptautini sporto arbitraza ir ten jau pagrinins ir tavo sutrati ir tavo pinigine palengvins...
Koks skirtumas
IP: e913c93 | 12/10 19:17 Atsakyti
ddt
12/10 17:53

Supratau, tai tu visus 2018 metų Ogier intervus ištrini iš realybė... skaityti daugiau

Pirma koks skirtumas prisijungęs ar ne, jei vistiek žinai su kuo bendrauji. 2022 metais ant Ogier bolido nebuvo RedBull dėl tos pačios priežasties dėl ko nebuvo ir ant 2020 ir 2021 metų, dėl to kad Toyota turi savo rėmėjų ir kaip minėjau, RedBull buvo ant Ogier šalmo. Pernai Breenas važiavo su RedBull reklama, nes Loebas važiavo Redbull pinigais ir iš jų buvo samdomas Breenas, o ant Greensmitho nebuvo Redbull reklamos, nes jis pats moka už savo vietą ir ant jo bolido puikuojasi M-Sport didelis užrašas. Lygiai tas pats turėtų būti ir su Tanako bolidu kitais metais, nebent mes ne viską dar žinom, nors kalbos sklinda apie Ford finansus, tai turėtų būti m sport užrašai, kokie buvo ir per jau padarytus testus. Aišku apskritai turėtų livery kažkiek keistis. Nežinau kodel tu sugalvoji kažką ir bandai visus tuo įtikinti, bet yra kaip yra, aš nieko nebeirodinesiu. Man viskas gerai kaip yra ir visiškai nesvarbu kas už kieno pinigus važiuoja, Greensmithas dalyvaus ar ne man irgi nieko nekeičia, tik jei kitąmet važiuosiu į wrc tai dėl kiekio tikrai noreciau kad ir jis važiuotų, nes bet kokiu atveju už 90% r5 bolidu, vaizdas vistiek geresnis. Sporto esmė nesikeičia, kovos 3-5 pilotai, o visa kita įdomu tik gyvai trasose. :)
ddt
IP: ca1c225 | 12/10 17:53 Atsakyti
Rėmėjai
12/10 10:51

2017 metais pagrindiai pilotai m sport komandoje buvo Ogier ir Tanakas... skaityti daugiau

Supratau, tai tu visus 2018 metų Ogier intervus ištrini iš realybės ir lieki prie savo susigalvotos tikrovės aoie kažkokius rėmėjus ir jų lipdukus. Nu sėkmės. Jei tik tau patinka gyvent savo susigalvotoje realybėje, kurioje tu, be viso kito ir už visus viską geriausiai žinai.
p.s. Ant Breen'o automobilio kieno reklama 2022 m. buvo? Ir kieno reklama buvo 2022 ant Ogier automobilio? O, jezusmarija, kieno reklama ant Greensmith'o? Čia desertui. Ačiū, atsakinėti nebūtina, visiems, net jei kas nežinojo, ką tik viskas pasidarė aišku apie tave ir apie tai, Red Bull ką nors čia sprendžia, ar ne. Neskaitant to, kad net prisilogint tamsta nesugeba ir iš anonimkių rašinėja...
Rėmėjai
IP: 81c4a2e | 12/10 10:51 Atsakyti
ddt
12/09 23:22

Tai neskaitei ir nežiūrėjai tuomet Ogier interviu? Jis (ir ne tik j... skaityti daugiau

2017 metais pagrindiai pilotai m sport komandoje buvo Ogier ir Tanakas, kieno bolidas su RedBull reklama, kieno be, leisiu atspeti. 2018 metais m sport komandoje pagrindiniai pilotai Ogier ir Evansas, kieno bolidas su RedBull reklama, kieno be, neleisiu spėti, nes visi ir taip žino. 2019 metais Ogier grįsta į Citroen ir kažkaip stebuklingai po dvie metų 2017/2018 Citroen ant Ogier 2019 metų bolido uždeda spėk kieno reklama? Taip, taip tu teisus, Redbull. Ne gana to, kažkodėl Msport RedBull reklamas 2019 metams nuima nuo savo bolidu, koks sutapimas. :) Tu skaityk kieno nori komentarus, klausyk kieno nori sapalioniu, bet kad Ogier yra lydimas RedBull, to net pats Ogier nepaneigtų. :) P.S. 2020 metais Ogier keliasi į Toyota, redbull reklamų ten nėra, nes Toyota nereikia RedBull pinigų, kaip ir Hyundai, todėl RedBull reklama lieka kur? Taip, taip, ant Ogier šalmo. :)
ddt
IP: ca1c225 | 12/09 23:22 Atsakyti
Valerijus
12/09 22:07

Nu aiku kad ne prieko nes redbull logotipas tokio dydžio nieko nerei... skaityti daugiau

Tai neskaitei ir nežiūrėjai tuomet Ogier interviu? Jis (ir ne tik jis) nemažai ta tema yra pasisakę.
Valerijus
IP: fff6076 | 12/09 22:07 Atsakyti
ddt
12/09 16:43

Matei, pagaliau atsirado ir Ford'as diskusijoje, nebe vien M-Sport... ... skaityti daugiau

Nu aiku kad ne prieko nes redbull logotipas tokio dydžio nieko nereiškia, o kad honorara plėšė didžiaja dalimi redbulis niekam nekilo net abejoniu, main sponsorius ir apmoka didžiaja dali komandos biudždeto nes tie lipdukai ne šeipsau atsiranda ;)
ddt
IP: ca1c225 | 12/09 16:43 Atsakyti
Tanak
12/08 10:18

Tai kad tu citata isemei iš konteksto. Ten buvo iš gandų ištraukta... skaityti daugiau

Matei, pagaliau atsirado ir Ford'as diskusijoje, nebe vien M-Sport... Kas čia mane neišmanėliu vadino, dar prisimenantį, kas mokėjo Ogier'iui honorarą, ir kad tas kažkas tikrai nebuvo Red Bull...
Valerijus
IP: fff6076 | 12/08 13:10 Atsakyti
Tanak
12/08 10:18

Tai kad tu citata isemei iš konteksto. Ten buvo iš gandų ištraukta... skaityti daugiau

gal ir tiesa
Tanak
IP: 1e74504 | 12/08 10:18 Atsakyti
ddt
12/08 07:58

tai ką, gerb. @Skirtumas, tavo domėjimasis WRC ir gandų žinojimas ... skaityti daugiau

Tai kad tu citata isemei iš konteksto. Ten buvo iš gandų ištraukta, ne aš sugalvojau kad MSport liks su mokančios pilotais. Beje mokančių pilotų turėtų taip, ar taip būti. Dabar niekur nėra rašoma, bet daug kas spėja, kad Tanakui fordas mokės ir galbūt samdys dar viena ryškesni pilotą, gerai būtų Mikkelsenas ar Paddonas, ar kažkas panašaus lygio, nes Tanakas vienas komandos į titulą ne atves, nors dabar komanda įdomiai pasisakė, kad sieksime vairuotojų titulo 2023 metais, tai galbūt ir liks su Tanaku ir "jaunymu" mokančių už masinas, nors aš labai norėčiau kad pasikviestu koki Paddonas, labai stiprus buvo iki avarijos su žiūrovais. Faktas, kad Msportui geriau tokie kaip Tanakas, bet jei jie patys sako, kad be rėmimo, jie neturi Tanakui pinigų, tai dviračio čia neišrasi, jei ne Fordas, tai kažkas tikrai sumokėjo/sumokės Tanakui. Šiaip ar taip, džiaugiuosi kad Tanakas lieka WRC, nes šiai dienai, tik jis ir pajėgūs su Rovanpera kautis dėl titulo, nebent Hyundai išvengs gedimų ir kitų shit kaip pernai, tada galbūt Thierry prisijungs į kovą. Aišku nenurasau nei Evanso, nei Lappi, bet sunku būtų patikėt, kad jie galėtų kovoti ne dėl pergaliu, o dėl titulo. O dėl Monsterio, tai daba Solbergas didysis visai nesenai pasakė kad čia neaišku net kieno gandas ir kas sugalvojo, o ji pasigavo nemaži portalai, taip ir gavosi, po šitų žodžių buvo aišku, kad Tanakas važiuos MSport arba nevažiuos niekur, kaip ir pats galvojo, bet po kelių dienų buvo pamatytas Talino oro uoste su salmo krepšiu, kaip ir viskas tapo aišku.
ddt
IP: ca1c225 | 12/08 07:58 Atsakyti
tai ką, gerb. @Skirtumas, tavo domėjimasis WRC ir gandų žinojimas pasirodo orakulu tavęs nepadarė (citata: "M-Sportas ir toliau važiuos su jaunais vairuotojais ir tais pačiais, kurie jiems moka pinigus, galbūt už rėmėjų pinigus kažkiek suvažiuos Loebas, gal nusamdys Mikkelsena, Paddona, ar Meeke'a). Čia atsakymas į tai, ar gali save laikyti geresniu ekspertu, jei "esi buvęs WRC" ir mintį, kad "jei aš jau M-Sport vadinu Ford, tai aš neišmanėlis". Aš toliau lieku nuomonės, kad M-Sport kelias atsitiesti yra stiprūs lenktynininkai, o ne kaubojus dažytais plaukais, renkantis perpus mažiau taškų nei atleistas kitas lenktynininkas. Breen'as su Tanak'u būtų buvęs daug geresnis tandemas, nei Greensmith'as su Tanak'u. Tanak'as - puikus sprendimas, bent jau tiek Ford...tpfu, M-Sport padarė teisingai. Net, kaip kad sakei, "jie neturi pinigų". Kaip ir sakiau, truputį kitaip viskas veikia, jei komanda nenori savo egzistavimo užbaigti kaip Williams.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas