WRC. S. Ogier ir S. Loebo keliai gali susikirsti Kenijos ralyje (21)

WRC. S. Ogier ir S. Loebo keliai gali susikirsti Kenijos ralyje
logo Sausio 25 d. 23:10, Joerg Mitter / Red Bull Content Pool

Praėjusį savaitgalį atkakliai tarpusavyje dėl pergalės Monte Karle kovoję Sebastienas Ogier ir Sebastienas Loebas greičiausiai vėl susitiks Kenijos ralyje.

Nors kol kas oficialių pranešimų nėra, tiek „Toyota“, tiek „M-Sport“ nori matyti minėtus sportininkus dar keturiuose šių metų WRC sezono etapuose.

Pernai Kenijos ralyje startavęs S. Ogier neslepia, jog etapas Afrikoje jam labai patiko.

„ŠÄ¯ ralį laikau savo nedidelės čempionato kampanijos, kurią sudaro keturi ar penki etapai, dalimi. Praėjusių metų ralis man labai patiko savo gamta, žmonėmis ir tuo, kaip mus pasitiko. Toks entuziazmas dėl ralio. Kol kas neturiu ką patvirtinti, bet tai yra vienas iš tų ralių, apie kuriuos tikrai svarstau“, - sakė S. Ogier.

S. Loebas pernai nedalyvavo Kenijos ralyje, bet yra jame startavęs. Tiesa, labai seniai - 2002 metais.

„Iš 2002 m. turiu neįtikėtinų prisiminimų. Tai buvo neįtikėtina. Tas ralis visiškai skyrėsi nuo kitų. GyvÅ«nai ir visa kita - nuostabi vieta. Ten gali pamatyti tai, ko niekur kitur nepamatysi. Buvo gera ten sudalyvauti ir manau, kad ralis Kenijoje čempionatui yra tikrai naudingas“, - kalbėjo S. Loebas.

Jau dabar yra žinoma, kad nei vienas iš Sebastienų nedalyvaus nei Švedijos, nei Kroatijos raliuose. Tiesa, S. Ogier užsiminė svarstantis startuoti Portugalijoje, kur praeityje iškovojo savo pirmąją pergalę.

„Apie ralį Portugalijoje visada galvoju. Su Portugalija mane visada sieja ypatingi santykiai, todėl galiu pasakyti, kad jis yra mano sąraše.“

„M-Sport“ komanda, su kuria S. Loebas praėjusį savaitgalį nugalėjo Monte Karlo ralyje, neslepia, kad norėtų prancÅ«zą savo gretose matyti dar keturiuose etapuose. Tiesa, S. Loebo situacija yra sudėtingesnė nei S. Ogier.

S. Loebas yra pasirašÄ™s sutartį su „Prodrive“, kurios automobilius vairuoja pasaulio ralio-reido bei „Extreme E“ čempionatuose. Tad WRC prancÅ«zui tikrai nėra prioritetas. Jau dabar aišku, kad sportininkas tikrai nedalyvaus WRC etapuose Kroatijoje ir Italijoje, nes varžysis Kazachstano ir AndalÅ«zijos raliuose. PrancÅ«zas taip pat negalės vykti į WRC etapą Graikijoje, nes tuo metu varžysis „Extreme E“ lenktynėse Čilėje.

S. Loebą galbÅ«t pamatysime Naujosios Zelandijos ralyje, kuris į WRC tvarkaraštį įtrauktas po 10 metų pertraukos. Praeityje Naujosios Zelandijos ralis buvo vertinamas kaip vienas geriausių, o S. Loebas jame yra nugalėjęs 3 kartus.

PrancÅ«zą taip pat galime pamatyti Ispanijoje, kur sportininkas yra iškovojęs 9 pergales, 10 prizinių vietų ir užfiksavęs geriausius rezultatus 66 greičio ruožuose.

Žvelgiant iš marketingo pusės, WRC čempionatui bÅ«tų labai naudinga, jei abu Sebastienai stotų į kovą dėl pergalės paskutiniame sezono etape Japonijoje.


Komentarai (21)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/29 15:36 Atsakyti
LewisNr1
01/28 23:54

Nuostabi tavo logika, susikurti mintyse sau kito žmogaus žodžiu ir paskui kituose straipsniuose juos prikaišioti, nors nieko panašaus tas žmogus nėra sakęs/rašęs. Nu tiesiog fantastiška logika. :) Kalbant apie lenktyninkus tai ne mano logika, tai daugelio lenktynininkų nuomone, ekspertų nuomone, kuri man įdomi ir manau reikšminga, rezultatai ir statistika, tai nėra mano logika, tai faktai. :) Vat, tavo logika pastovumo/nepastovumo tai visiškai nepaaiškinama, susigalvojai sau, kad Tanakas nepastovus, Ogier pastovus ir pasol su savo tiesą, nors į faktus ir realybę nusispjauti, tiesiog logika sako taip. :)

Na čia jau akivaizdus bullsh!it varymas, kai ač cituoju ir nuorodą pateikiu. Aišku viskas. Over and out.
LewisNr1
IP: 16c2173 | 01/28 23:54 Atsakyti
ddt
01/28 23:44

goddammit, nu ir sunkus tas etaloninis niekad neklystantis lietuvis.. Aš tau apie tavo logikos trūkumus, o tu prisikabinėji apie mano pavyzdžius, rodančius trūkumus tavo logikoje...

Nuostabi tavo logika, susikurti mintyse sau kito žmogaus žodžiu ir paskui kituose straipsniuose juos prikaišioti, nors nieko panašaus tas žmogus nėra sakęs/rašęs. Nu tiesiog fantastiška logika. :) Kalbant apie lenktyninkus tai ne mano logika, tai daugelio lenktynininkų nuomone, ekspertų nuomone, kuri man įdomi ir manau reikšminga, rezultatai ir statistika, tai nėra mano logika, tai faktai. :) Vat, tavo logika pastovumo/nepastovumo tai visiškai nepaaiškinama, susigalvojai sau, kad Tanakas nepastovus, Ogier pastovus ir pasol su savo tiesą, nors į faktus ir realybę nusispjauti, tiesiog logika sako taip. :)
ddt
IP: 21ec4ad | 01/28 23:44 Atsakyti
LewisNr1
01/28 18:35

O tu išvis nieko ne vartai. Nebuvo jokio argumento, nebuvo jokios citatos kur aš sakiau, kad Ogier nemoka ar nemėgsta zvyriniu raliu važiuoti. Nebuvo jokios stats iš tavo puses, žodžiu realiai buvo tik tavo išgalvotas nepastovumas ir pastovumas, nežinau kodėl taip sugalvojai, bet pamesk šitą kvaila nuomone. Pažiūrėk koks 2019 Tanakas buvo nepastovus, jei ne gedimai, likus 4 raliams berots būtų titulą uzsitikrines, o ir šiaip užsitikrino čempionatą, likus vienam etapui (kuris taip ir neįvyko).

goddammit, nu ir sunkus tas etaloninis niekad neklystantis lietuvis.. Aš tau apie tavo logikos trūkumus, o tu prisikabinėji apie mano pavyzdžius, rodančius trūkumus tavo logikoje...
LewisNr1
IP: 16c2173 | 01/28 18:57 Atsakyti
Dar iš atminties galiu mini argumentą pasakyti. Tais pačiais 2019 metais, naujas ralis Čilėje, nepastovusis Tanakas, pirma karta tame regione oficialiam ralį, įveža ir Ogier ir Loebui ir visiems kitiems, kitos Toyotos kaip Otto net už r5 mašinų finisuoja, o Ottas laimi, paskutine diena važiuodamas jau ramiai ir tik power stage paspaudžia max ir laimi ir power stage, 30 taškų, visiškai naujame zvyrinime ralyje, taip taip Ogier pirma diena valė trasa, bet kitas dienas būtent Ottas valė trasas ir tai jam nesukėlė didesniu problemų. Kažkada vienas geras Lietuvos ralistas yra pasakęs, tais laikais kai ralyje dar buvo populiarios Subaru mašinos - "jei Tanakas gali laimėti su Subaru, tai nereiškia kad mes galim, todėl ir renkamės geresnias, geriau valdomas mašinas" . Ir kalba eina apie žvyro danga, nes kitokios Baltijos šalyje nėra.
LewisNr1
IP: 16c2173 | 01/28 18:35 Atsakyti
ddt
01/28 13:50

Žodž, kaip tik sugebi taip vartaisi :)

O tu išvis nieko ne vartai. Nebuvo jokio argumento, nebuvo jokios citatos kur aš sakiau, kad Ogier nemoka ar nemėgsta zvyriniu raliu važiuoti. Nebuvo jokios stats iš tavo puses, žodžiu realiai buvo tik tavo išgalvotas nepastovumas ir pastovumas, nežinau kodėl taip sugalvojai, bet pamesk šitą kvaila nuomone. Pažiūrėk koks 2019 Tanakas buvo nepastovus, jei ne gedimai, likus 4 raliams berots būtų titulą uzsitikrines, o ir šiaip užsitikrino čempionatą, likus vienam etapui (kuris taip ir neįvyko).
ddt
IP: 21ec4ad | 01/28 13:50 Atsakyti
LewisNr1
01/28 10:31

Prie ko čia dabar Gusas? Apie jį mes nieko nekalbėjom išvis ir aš jo stipriųjų pusių išvis nematau, GR pergalę viena ir pirma nieko nereiškia išvis, atsitiktinumas just ir tiek, kiti tuo metu nepaspaude ar jiems nereikėjo to daryti tuo metu. Tanako stats aš tau jau parašiau, 9 zvyriniai raliai laimėti iš 14, iš likusių 5, du ant sniego, taigi lieka 3 raliai, visi Vokietijoje, kur biski kitokia specifika, nei Monte ralis, ar Korsikos, ar tos pačios Kroatijos. Plius, Tanakas dėl gedimų pralaimėjo minimum tris zvyrinius ralius, tai Britanijoje, Sardinijoje ir Lenkijoje, kur jo persvarą nekėlė niekam abejonių, bet technika pavedė. Tai va tau ir statistika, o tavo argumentas, tavo išgalvotas nepastovumas. Ogier ir Loebo stats tau irgi jau pateikti. Plius aš niekur nesakiau, kad jie nepastovus ir nemoka ar nemėgsta zvyriniu raliu, tai berniuk, kur aš taip sakiau? Apie Rovanpera aš nediskutuosiu, nes jo šioje diskusijoje nebuvo, tu tai pateiki kaip argumentą, bet šauni ir vėl pro šalį, apie jį jokios kalbos nebuvo.

Žodž, kaip tik sugebi taip vartaisi :)
LewisNr1
IP: 16c2173 | 01/28 10:31 Atsakyti
ddt
01/27 23:37

Tai ir Greensmith'as vieną GR laimėjo Monte Karle, bet ką apie jį iš to galima pasakyt? Nieko, nes jo rezultatai bendrąja prasme yra nekažką. Pasikartosiu - aš visada kalbėjau apie Ogier P_A_S_T_O_V_U_M_Ą kaip raktą į pergales galutinėse metų įskaitose. Nežinau kodėl tu to nepastebi, paskendęs savo filosofijoje. Tanakas nesunkiai ir asfaltinius ralius laimi (gal užmesk akį ir į jo statistiką?), bet su pastovumu pas jį problemos, ir dėl to aš nelabai matau jam šiemet šansų, net jei atmesim Hyundai automobilio techninio patikimumo klausimus. Aš visą laiką būtent apie tai kalbu, o kad tu ieškai kažkur sąsajų su "gimtos šalies tipinėmis sąlygomis", tai ką aš galiu pasakyt.. Taip ir neatsakei, pvz, kaip čia gavosi su Rovanperos žibėjimu šeštadienį ir sekmadienį (Suomija, jo tėviškė, nepasižymi asfaltiniais raliais, ane?), ir nepaskaičiavai, kur jis būtų buvęs, jei ne jo pasimetimas su hibridine sistema ketvirtadienį ir penktadienį. Kad lenktynininkai turi preferencijas ir turi tam tikrą "specializaciją" pagal trasos dangą - taip, bet kuo tai yra susiję su "gimtosios šalies" ralių specifika, man mįslė, kurios aš nenoriu spėlioti, bet mano įsitikinimu, ji nepaaiškina nei pvz. "asfaltinių ralių kilmės" (perfrazuojant ankstesniame post'e tavo citatą) Loeb'o, nei Ogier'iaus rezultatų, juolab Greensmith'o laimėjimo viename GR (kaip čia, žvyrinis britas, pavarė ant asfalto?). Manau čia yra case closed.

Prie ko čia dabar Gusas? Apie jį mes nieko nekalbėjom išvis ir aš jo stipriųjų pusių išvis nematau, GR pergalę viena ir pirma nieko nereiškia išvis, atsitiktinumas just ir tiek, kiti tuo metu nepaspaude ar jiems nereikėjo to daryti tuo metu. Tanako stats aš tau jau parašiau, 9 zvyriniai raliai laimėti iš 14, iš likusių 5, du ant sniego, taigi lieka 3 raliai, visi Vokietijoje, kur biski kitokia specifika, nei Monte ralis, ar Korsikos, ar tos pačios Kroatijos. Plius, Tanakas dėl gedimų pralaimėjo minimum tris zvyrinius ralius, tai Britanijoje, Sardinijoje ir Lenkijoje, kur jo persvarą nekėlė niekam abejonių, bet technika pavedė. Tai va tau ir statistika, o tavo argumentas, tavo išgalvotas nepastovumas. Ogier ir Loebo stats tau irgi jau pateikti. Plius aš niekur nesakiau, kad jie nepastovus ir nemoka ar nemėgsta zvyriniu raliu, tai berniuk, kur aš taip sakiau? Apie Rovanpera aš nediskutuosiu, nes jo šioje diskusijoje nebuvo, tu tai pateiki kaip argumentą, bet šauni ir vėl pro šalį, apie jį jokios kalbos nebuvo.
LewisNr1
IP: 16c2173 | 01/28 10:22 Atsakyti
ddt
01/27 23:30

Cituoju tamstos teorijos pamokėlę apie tai, kaip siejasi gimtinės ir negimtinės (žvyro ir asfalto) ralių specifika. Kažkaip greit užmiršai: "Ir dar grįžtant prie esto, jei jau domiesi WRC tai turėtum žinoti, kad Monte ralis yra visiška priešingybė to, kur jis užaugo ir kur važiuoti išmoko, tai galima sakyti silpniausias jo ralis visame kalendoriuje".
Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/wrc-monte-karlo-ralyje-persvara-pries-varzovus-padidino-s-ogier-n47016

Visiska tiesa pasakyta, tai yra visiška priešingybė kur jis uzaugo. Ir tikrai akivaizdu, kad Ottui vienas iš silpniausių, o gal ir silpniausias ralis visad buvo būtent Monte, tai kur čia problema matai? Kur čia Ogier ir kad jis nemėgsta žvyro?
ddt
IP: 21ec4ad | 01/27 23:37 Atsakyti
LewisNr1
01/26 18:23

Ir dar, Loebas jei gerai atsimenu, tai 35-38 ralius wrc laimėjo ant asfalto iš 80 pergalių, tai arti pusės, žinant kad asfaltiniu raliu būna 30% kalendoriuje, manau kažką pasako šį statistika, tik dar pasikartosiu, tai nereiškia, kad jis nemoka ar nemėgsta važiuoti zvyrine danga. Ogier statistika, 22 pergalės ant asfalto iš 54 pergalių, bet vėl pakartosiu, tai nereiškia, kad jis nemoka ar nemegsta važiuoti žvyro danga. Tanakas tuo tarpu laimėjo 9 ralius ant žvyro iš 14 ir iš likusių 5 raliu, dar du ant sniego, kas irgi yra jam priimtiniau nei asfaltas, tai manau labai iškalbinga statistika.

Tai ir Greensmith'as vieną GR laimėjo Monte Karle, bet ką apie jį iš to galima pasakyt? Nieko, nes jo rezultatai bendrąja prasme yra nekažką. Pasikartosiu - aš visada kalbėjau apie Ogier P_A_S_T_O_V_U_M_Ą kaip raktą į pergales galutinėse metų įskaitose. Nežinau kodėl tu to nepastebi, paskendęs savo filosofijoje. Tanakas nesunkiai ir asfaltinius ralius laimi (gal užmesk akį ir į jo statistiką?), bet su pastovumu pas jį problemos, ir dėl to aš nelabai matau jam šiemet šansų, net jei atmesim Hyundai automobilio techninio patikimumo klausimus. Aš visą laiką būtent apie tai kalbu, o kad tu ieškai kažkur sąsajų su "gimtos šalies tipinėmis sąlygomis", tai ką aš galiu pasakyt.. Taip ir neatsakei, pvz, kaip čia gavosi su Rovanperos žibėjimu šeštadienį ir sekmadienį (Suomija, jo tėviškė, nepasižymi asfaltiniais raliais, ane?), ir nepaskaičiavai, kur jis būtų buvęs, jei ne jo pasimetimas su hibridine sistema ketvirtadienį ir penktadienį. Kad lenktynininkai turi preferencijas ir turi tam tikrą "specializaciją" pagal trasos dangą - taip, bet kuo tai yra susiję su "gimtosios šalies" ralių specifika, man mįslė, kurios aš nenoriu spėlioti, bet mano įsitikinimu, ji nepaaiškina nei pvz. "asfaltinių ralių kilmės" (perfrazuojant ankstesniame post'e tavo citatą) Loeb'o, nei Ogier'iaus rezultatų, juolab Greensmith'o laimėjimo viename GR (kaip čia, žvyrinis britas, pavarė ant asfalto?). Manau čia yra case closed.
ddt
IP: 21ec4ad | 01/27 23:30 Atsakyti
LewisNr1
01/26 18:08

Dabar tiksliai man su irodimais ir citatom, kokia aš teorija isvedžiau ir kokios norėčiau atsizadeti?

Cituoju tamstos teorijos pamokėlę apie tai, kaip siejasi gimtinės ir negimtinės (žvyro ir asfalto) ralių specifika. Kažkaip greit užmiršai: "Ir dar grįžtant prie esto, jei jau domiesi WRC tai turėtum žinoti, kad Monte ralis yra visiška priešingybė to, kur jis užaugo ir kur važiuoti išmoko, tai galima sakyti silpniausias jo ralis visame kalendoriuje".
Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/wrc-monte-karlo-ralyje-persvara-pries-varzovus-padidino-s-ogier-n47016
×

TOP naujienos