Y. Asaki: mūsų tikslas – aplenkti „Mercedes“

Y. Asaki: mūsų tikslas – aplenkti „Mercedes“
logo 2021 Balandžio 04 d. 11:41, Pixabay

Šių metų pabaigoje „Honda“ kompanija užbaigs savo programą „Formulėje-1“ ir technologijas, o taip pat įrangą ir dalį darbuotojų perduos naujajam Red Bull“ jėgainių padaliniui Milton Keynese.

Sprendžiant iš šios komandos bolido greičio su japonišku jėgos agregatu Bahreino trasoje, kur vyko pirmasis sezono etapas, Maxas Verstappenas ir „Red Bull“ šiemet turės realių šansų pakovoti dėl pasaulio čempionų titulų.

Pasiekti nemenkos pažangos lyginant su praėjusiais metais japonų motoristams iš „Honda“ pavyko dėl to, kad visos idėjos ir techniniai sprendimai, kurie iš pradžių buvo planuojami įdiegti 2022 metais, variklyje buvo realizuoti jau dabar. Beje, šiam darbui buvo skirta vos šeši mėnesiai, tačiau japonų specialistai puikiai susitvarkė.

„Honda“ mokslinio tyrinėjimų centro vadovo Yasuki Asaki žodžiais, tai tapo įmanoma dėl to, kad dvejus metus vyko intensyvus pasiruošimas, kurio metu ankstesnė jėgainės versija buvo nuodugniai ištyrinėta ir buvo tiksliai nustatytos jos galimybių ribos. Tačiau darbas su visiškai nauju varikliu prasidėjo tik 2020 m. spalį.

Suprantama, kad „Red Bull“ buvo smarkiai sunerimusi, nes iki naujojo sezono starto buvo likę mažiau nei pusė metų, bet „Honda“ patikino, kad viskas bus padaryta laiku.

Yasuki Asaki: „Mes paaiškinome, kad su senesne jėgainės versija mes nesugebėsime įveikti „Mercedes“, tam reikia visai naujo variklio, todėl mes pradėjome jį kurti.

Su „Honda Motor“ koncerno pagalba mes pakeitėme darbo metodus, tam tikrus komponentus naujai jėgainei sukūrėme tris kartus greičiau nei anksčiau ir viską spėjome paruošti sezono pradžiai.

Pakeisti viso jėgos agregato struktūrą per tokį trumpą laiką, kai iki bandymų ir pirmojo etapo buvo likę 6 mėnesiai, buvo labai sunku. Bet bendromis pastangomis mums pavyko įdiegti visas planuotas inovacijas ir gerai pasiruošti pirmam etapui.

Jei ir toliau viskas klosis normaliai, spėjame, kad „Red Bull“ ekipai padėsime padidinti jų galimybes kovoti trasose. Tai, ką mums pavyko nuveikti – tai beveik technologinis stebuklas“.

„Honda“ motoristams užduotis buvo padidinti variklio galią, dėl to buvo pakeista jo konstrukcija, dėl to jis tapo dar kompaktiškesnis. Kitokios konfigūracijos tapo skirstymo velenėliai, jie kitaip sumontuoti, tai leido perdaryti degimo kamerą, padidinti visų degimo procesų efektyvumą, o taip pat – pažeminti variklio svorio centrą.

„Mes pakeitėme cilindrų išdėstymo kampą, sumažinome atstumą tarp jų, todėl variklis tapo trumpesnis ir mažesnis, - tęsė Y. Asaki. -  Mes glaudžiai bendradarbiavome su „Red Bull“, kol pasiekėme maksimaliai efektyvaus kompaktiškesnio variklio darbo. Mes pirmą kartą hibridinių jėgainių eroje žengėme žingsnį, kuris iš esmės pakeitė viso jėgos agregato struktūrą.

Iki „Honda“ išėjimo iš F-1 liko mažiau nei metai, todėl jau dabar reikia „didinti apsukas“. Mūsų tikslas yra aplenkti „Mercedes“. Pernai, kai mes galvojome, jog sugebėsime sumažinti atsilikimą,  „Mercedes“ dar labiau patobulėjo. Todėl dabar mes sau kėlėme kur kas sudėtingesnį uždavinį ir jei konkurentai tobulins jėgainę tose ribose, kokias mes prognozuojame, tai turėsime galimybę rimtai su jais pakovoti“.

Scuderia AlphaTauri
Komanda: Scuderia AlphaTauri 2024 sezono taškai: 7
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: AT03
Plačiau
Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 5
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983