Z. Brownas: mes žvelgiame į priekį ir norime judėti toliau     (4)

Z. Brownas: mes žvelgiame į priekį ir norime judėti toliau    
logo Rugsėjo 29 d. 11:50, McLaren F1

„McLaren“ vykdomasis direktorius Zakas Brownas papasakojo apie priežastis, dėl kurių buvo atnaujintas bendradarbiavimas su „Mercedes“  - šios kompanijos jėgos agregatus „McLaren“ komanda „Formulėje-1“ naudos nuo 2021 metų.

„Visų pirma, norėčiau padėkoti „Renault“ – ši kompanija yra puikus partneris ir juo dar liks 2020 metais, jie suvaidino nemažą vaidmenį tame, kad mes galėjome pagerinti mūsų pozicijas pasaulio čempionate, - pareiškė Z. Brownas. – Bet mes žvelgiame į priekį ir norime judėti toliau, o „Mercedes“ jėgainės yra pačios geriausios hibridinių turbovariklių eroje. Kadangi techninis reglamentas jėgos agregatams keisis nedaug, tai mes padarėme būtent tokį pasirinkimą, manydami, kad reikia rinktis jėgaines, atitinkančias aukštą galios ir patikimumo lygį.

Negaliu pasakyti, jog mes iš pat pradžių planavome atnaujinti bendradarbiavimą su „Mercedes“, bet keletą paskutinių mėnesių mes tyrėme šį klausimą, norėdami suprasti, kokios gali būti perspektyvos, jei mes pratęsime bendradarbiavimą su „Renault“ ir kaip apskritai vystysis „Formulė-1“. Šį darbą mes dirbome nuo pat birželio pradžios, o sprendimas buvo priimtas visai neseniai. Kadangi serviso zonoje neįmanoma ilgai išsaugoti paslapčių, geriau iš karto papasakoti pasauliui, kas iš tikrųjų vyksta.

Mūsų sprendimas, visų pirma, yra orientuotas į perspektyvą, jis yra susijęs su mūsų siekiu ateityje varžytis su „Mercedes“ komanda, kovoti dėl pergalių F-1 pasaulio čempionate. Šiuo momentu mus sulaiko ne variklis, mes patys esame nepajėgūs laimėti lenktynių, prie šio tikslo reikia judėti palaipsniui, žingsnis po žingsnio. Mums teks dar daug padirbėti, vien tik pereiti prie kitų jėgos agregatų nepakaks. Mes turime neblogą važiuoklę, bet, jei kalbėsime atvirai, ji nėra tiek efektyvi, kiek pas tris „top“ komandas, kurios dabar mus lenkia čempionato rikiuotėje.

Komanda turi tam tikrų silpnų vietų, bet mes statome naują vėjo tunelį, norėdami panaikinti atsilikimą šioje srityje, o „Formulėje-1“, jei nori pretenduoti į pergales, reikia judėti į priekį visomis kryptimis. Mes dabar neblogai progresuojame, tačiau norime paspartinti šį procesą.

Kai dėl perėjimo prie „Mercedes“ jėgainių kainos, tai mes niekada nekomentuojame ekonominės sandorio pusės, tačiau pasakysiu, jog šis sprendimas buvo padiktuotas visai ne ekonominiais sumetimais“.

Komentarai (4)


Ragaisis
| Rugsėjo 29 d. 20:53
Net noredamas paziureti ne i prieki, vis tiek turesi ziureti tik i prieki, nes akys yra tik dvi:)
saab
| Rugsėjo 29 d. 16:10
tribeca
| Rugsėjo 29 d. 12:18

Siuo metu geriausi yra Ferrari varikliai.

geresni nei subaru?
Fekkalli
| Rugsėjo 29 d. 12:23
tribeca
| Rugsėjo 29 d. 12:18

Siuo metu geriausi yra Ferrari varikliai.

Siuo metu ferari spalva yra raudona
tribeca
| Rugsėjo 29 d. 12:18
Siuo metu geriausi yra Ferrari varikliai.
×

F-1.lt pulsas