20 faktų apie „Formulės-1“ lenktynininkus (3)

20 faktų apie „Formulės-1“ lenktynininkus
logo 2018 Gruodžio 22 d. 19:14, Red Bull Content Pool / Getty Images

Kuris F-1 lenktynininkas šiemet iškovojo daugiausiai pergalių? Kuriam pilotui šiemet dažniausiai gedo bolidas? Kuris sportininkas daugiausiai prarado pozicijų lenktynėse? Pateikiame po vieną faktą apie kiekvieną lenktynininką, šiemet dalyvavusį F-1 čempionate.

Lewisas Hamiltonas. Penktus metus iš eilės britas iškovojo daugiausiai pergalių tarp visų dalyvių. Šiemet sportininkas triumfavo 11 kartų. L. Hamiltonas šį sezoną taip pat įveikė daugiausiai ratų tarp visų dalyvių - 1200.

Valtteri Bottas. Tarp šešių pilotų, atstovavusių trims stipriausioms čempionato ekipoms, suomis buvo lėčiausias septynis kartus.

Sebastianas Vettelis. Dėl incidentų su varžovais, vokietis prarado daugiausiai pozicijų pirmame lenktynių rate. Viso sportininkas šiemet prarado net 34 pozicijas.

Kimi Raikkonenas. Suomis pateko į paskutinę važiavimų dalį visuose šiemet vykusiuose kvalifikaciniuose važiavimuose. Tokiu pasiekimu gali pasigirti ir V. Bottas bei S. Vettelis. Tačiau K. Raikkonenui tai padaryti pavyko 51 kartą iš eilės. Ši serija prasidėjo dar 2016 m. Vengrijos GP metu. Tiesa, ji gali nutrūkti jau kitais metais, kai sportininkas atstovaus „Sauber“ ekipai.

Danielis Ricciardo. Sėkmė nuo australo šiemet nusisuko ne vieną kartą. Dėl technikos gedimo sportininkas nepasiekė finišo šešis kartus - daugiausiai tarp visų pilotų. Dėl įvairių jėgainės elementų keitimo D. Ricciardo taip pat gavo daugiausiai starto pozicijų baudų.

Maxas Verstappenas. Olandas šiemet dažnai lankėsi ant apdovanojimų pakylos. Sportininkas vienuolika kartų finišavo pirmame trejetuke. Tuo tarpu jo komandos draugas D. Ricciardo tik du.

Sergio Perezas. Meksikietis šiemet ne kartą finišavo prastesnėje pozicijoje nei jo komandos draugas Estebanas Oconas, bet sugebėjo surinkti daugiau taškų nei prancūzas. S. Perezas buvo vienintelis pilotas, neatstovavęs vienai iš trijų stipriausių komandų, kuriam pavyko užlipti ant apdovanojimų pakylos.

Estebanas Oconas. Prancūzas šiemet stipriai pasitempė kvalifikaciniuose važiavimuose. Jei pernai sportininkas S. Perezui nusileido santykiu 13:7, tai šiemet prancūzas greičiu pranoko meksikietį 16 kartų.

Lance‘as Strollas. Antrus metus iš eilės kanadietis pakilo daugiausiai pozicijų rikiuote aukštyn pirmame lenktynių rate - 36. Antras pagal šią statistiką liko M. Verstappenas - 33 pozicijos.

Sergejus Sirotkinas. Nors šiemet rusas ir surinko mažiau taškų nei komandos draugas L. Strollas, sportininkas kanadietį kvalifikacijoje greičiu pranoko 12 kartų.

Nico Hulkenbergas. Vokietis, neatstovavęs vienai iš trijų stipriausių ekipų, daugiausiai kartų finišavo aukštoje pozicijoje.

Carlosas Sainzas. Ispanas šiemet kartą finišavo penktoje vietoje. Sportininkas ilgiau nei komandos draugas išsilaikė aukštoje trečioje vietoje. Prancūzijoje vykusiose varžybose C. Sainzas trečioje vietoje išsilaikė aštuonis ratus.

Pierre‘as Gasly. Šiemet visose F-1 lenktynėse startavęs prancūzas pelnė 87,9 proc. „Toro Rosso“ taškų.

Brendonas Hartley. Sportininkas iš Naujosios Zelandijos gavo daugiausiai baudų - 11. Tik 3 iš jų buvo skirtos už veiksmus važiavimų metu.

Romainas Grosjeanas. Prancūzas, kaip ir D. Ricciardo, paskutinėje kvalifikacijos dalyje dalyvavo 16 kartų. Bet tik aštuonis kartus gerą pasirodymą kvalifikacijoje sugebėjo paversti taškais lenktynėse.

Kevinas Magnussenas. Iki vasaros pertraukos danas komandos draugą kvalifikacijoje greičiu pranoko septynis kartus. Antroje sezono pusėje K. Magnussenas sugebėjo tai padaryti tik kartą.

Fernando Alonso. Su F-1 atsisveikinęs ispanas šiemet 21-ą kartą kvalifikacijoje pranoko komandos draugą Stoffelį Vandoorne‘ą.

Stoffelis Vadoorne‘as. Belgas už pirmojo dešimtuko ribos finišavo 15 kartų. Pagal šią statistiką prasčiau pasirodė tik abu „Williams“ pilotai (17 kartų).

Marcusas Ericssonas. Švedas šiemet atrodė prasčiausiai komandos pilotų dvikovoje. Sportininkas vidutiniškai 0,431 sek. buvo lėtesnis už komandos draugą Charlesą Leclercą.

Charlesas Leclercas. Penki geriausi „Sauber“ ekipos rezultatai šiemet - C. Leclerco pasiekimas. Čempionato naujokas išsiskyrė tuo, jog sezono metu negavo nė vieno baudos taško.

Komentarai (3)


ddt
| 2018 Gruodžio 23 d. 23:14
Ezo
| 2018 Gruodžio 23 d. 07:15

Tai prasciausias tarp visu poru, nes vidutinis atsilikimas didziausias.

Man tai sako lygiai tiek pat, kiek svorio matas "centneriai per tvora". Kokia praktine sito reiksme? "Leciausias" reiskia ka? Finiso pozicija? Kvalifikacini rata? Lenktyniu greiciausia rata? Dar karta - sitas sakinys yra lengvas pakliedejimas apie nieka. As nesuprantu, kaip apskritai galima tokius dalykus rasyt, turint omenyje kad greitumas ar letumas priklauso ir ne vien nuo lenktynininko. Tuo labiau, parasius net neperskaityt, kas per rasliava gavosi.
Ezo
| 2018 Gruodžio 23 d. 07:15
ddt
| 2018 Gruodžio 23 d. 00:07

Eilutė apie Valtteri lėtumą yra oho. Nors jei išverstumėt į lietuvių kalbą, gal ten ir kažkokia mintis buvo? Apie Ericsson'ą panašiai: kai kalbame apie du lenktynininkus, tai prie ko čia "prasčiausias"? Iš dviejų? Lėtesnis gal labiau tinka? Jei būtų trys lenktynininkai, tada "prasčiausias" būtų oki.

Tai prasciausias tarp visu poru, nes vidutinis atsilikimas didziausias.
ddt
| 2018 Gruodžio 23 d. 00:07
Eilutė apie Valtteri lėtumą yra oho. Nors jei išverstumėt į lietuvių kalbą, gal ten ir kažkokia mintis buvo? Apie Ericsson'ą panašiai: kai kalbame apie du lenktynininkus, tai prie ko čia "prasčiausias"? Iš dviejų? Lėtesnis gal labiau tinka? Jei būtų trys lenktynininkai, tada "prasčiausias" būtų oki.
×