Dėl pasikeitusių taisyklių, padidėjusios prispaudžiamosios jėgos bei mechaninio sukibimo, 2017 m. bolidai greitus posūkius įveikia daugiau nei 30 km/h greičiau nei anksčiau.
Remiantis po Singapūro GP „Pirelli“ pateiktais duomenimis, F-1 automobiliai šiemet buvo itin greiti Spa „Pouhon“ bei Barselonos trasos trečiame posūkiuose.
Silverstono trasos „Copse“ toliau išlieka greičiausiu posūkiu. Šiemet minėtame posūkyje buvo pasiektas 290 km/ greitis. Tai 30 km/h daugiau nei pernai.
Panašūs greičio skirtumai šiemet buvo užfiksuoti ir Barselonos trasos trečiame (36 km/h) bei devintame (30 km/h) posūkiuose. Tuo tarpu Spa trasos „Pouhon“ posūkį šiemet sportininkai įveikė 36 km/h greičiau nei pernai.
Dėka pakitusių bolidų šiemet buvo pasiektas užsibrėžtas tikslas. Lyginant su 2015 m. rato įveikimo laikais, šiemet sportininkai su naujaisiais automobiliais tam tikrose trasose buvo iki 5 sek. greitesni.
Lyginant su praėjusiais metais, didžiausias laiko skirtumas buvo užfiksuotas Belgijoje. Spa trasoje vykusioje kvalifikacijoje Lewiso Hamiltono užfiksuotas rato įveikimo laikas buvo 4,191 sek. geresnis nei prieš metus Nico Rosbergo rezultatas.
Vertinant laiko skirtumus įveikiant tik vieną trasos kilometrą, didžiausia pažanga buvo pasiekta Vengrijos trasoje, kur skirtumas šiemet siekė 0,831 sek./km Tuo tarpu mažiausia pažanga buvo pasiekta Bahreino trasoje - 0,724 sek./km
Lenktynių metu, įveikiant greičiausius ratus, užfiksuoti taip pat dideli laiko skirtumai. Belgijos trasoje šiemet užfiksuotas geriausias rato įveikimo laikas buvo daugiau nei 5 sek. geresnis (5,006 sek.) nei pernai pasiektas rezultatas. Tuo tarpu įveikiant vieną trasos kilometrą, geriausias rezultatas pasiektas Monake - 0,935 sek./km
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |