2020 metais „Formulės-1“ komandos gavo 58 200 eurų baudų

2020 metais „Formulės-1“ komandos gavo 58 200 eurų baudų
logo 2021 Sausio 20 d. 10:09, Daimler AG

Praėjęs sezonas buvo palyginti ramus gautų baudų prasme – visų pažeidimų išvardijimas užima net 22 puslapius teksto. Tai mažiau, nei ankstesniais metais, tačiau ir etapų skaičius 2020 m. buvo mažesnis – tik 17-ka.

Kokie buvo pažeidimai? Teisėjai baudė lenktynininkus starto pozicijų praradimu, iš kurių šeši – baudos už neplaninius jėgos agregatų keitimus ir keturi – už neplaninius pavarų dėžių keitimus.

Tris starto pozicijas Spielberge prarado Lewisas Hamiltonas už geltonų vėliavų ignoravimą kvalifikacijoje. Penkias pozicijas už analogišką pažeidimą gavo George‘as Russellas Silverstoune. Mugelle Sergio Perezas prarado vieną poziciją starte už susidūrimą su Kimiu Raikkonenu treniruotėje.

Septyniolikoje lenktynių teisėjai 27 kartus nubaudė pilotus pravažiavimu per serviso juostą už įvairius pažeidimus.

Komandos gavo 18 piniginių baudų – bendra jų suma – 58 200 eurų. Palyginimui, 2019 m. į FIA sąskaitą kaip baudos per F-1 lenktynes įplaukė 124 400 eurų.

Pačios populiariausios baudos, kodėl komandos gavo pinigines baudas – greičio viršijimas serviso juostoje. Baudos svyravo nuo 200 iki 1000 eurų. Dažniausiai iš visų greitį viršydavo K. Raikkonenas – 4 kartus. Bet jei kalbėsime apie maksimalias finansines baudas, tai liūto dalį visos sumos sudarė baudos pasaulio čempionams „Mercedes“ – jie sumokėjo net 45 000 eurų baudų.

Tokią didelę sumą komandai kainavo du pažeidimai – per Rusijos GP komanda instruktavo Hamiltoną treniruotis starto procedūrą neleistinoje vietoje – 25 000 eurų. Per Sakhiro GP „Mercedes“ gavo 20 000 eurų baudą už tai, kad sustojimo metu ant George‘o Russello mašinos buvo uždėti Valtteri Botto ratai.

Įdomu tai, kad Sočyje Lewisas Hamiltonas dar gavo ir dvi baudas po 5 sek. baudos už starto treniruotę neleistinoje vietoje.

Vengrijoje 10 sek. pridėjimą prie finišo rezultato buvo nubausti „Haas“ pilotai Romainas Grosjeanas ir Kevinas Magnussenas už pagalbą iš inžinierių formavimo rato metu prieš startą. Jei Romainui ši bauda mažai ką reiškė – jis iš 15 vietos nusileido į 16-tą, tai Kevinui ši bauda buvo skaudesnė. Galutiniame protokole Magnussenas iš 9-tos vietos nukrito į 10-tą, į priekį praleidęs Carlosą Sainzą.

Monzoje Hamiltonas ir Antonio Giovinazzi buvo nubausti 10 sek. „Stop&Go“ bauda už įvažiavimą į uždarytą serviso zoną lenktynių metu.

Pačiu populiariausiu pažeidimu pernai tapo trasos ribų pažeidimas – FIA užfiksavo net 722 tokius pažeidimus. Daugiausiai iš jų buvo Portimao – 194, Stambule – 93, Imoloje – 83 ir Monzoje – 52.

Tik vienoje trasoje visai nebuvo užregistruota nė vieno trasos ribų pažeidimo – Mugelle. Tokio disciplinos laikymosi pilotus vertė trasos ypatumai – išvažiuodami už trasos ribų, lenktynininkai patektų į žvyrą, iš kurio negalėtų išvažiuoti arba atsitrenktų į sieną. Gal būt, dėl to daugeliui pilotų labai patiko ši itališka trasa.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983