2021 metų „Formulės-1“ tvarkaraštis jungia 23 lenktynes (10)

logo Spalio 27 d. 18:00

Pirmadienį Portimao įvyko „Formulės-1“ komandų vadovų susitikimas su FIA prezidentu Jeanu Todtu ir „Formulės-1“ pasaulio čempionato vadovais, kuriame aptartas būsimojo 2021 metų sezono tvarkaraštis.

„Auto Motor und Sport“ rašo, kad susitikimas, kuriame be ekipų vadovų, dalyvavo Jeanas Todtas, Rossa Brawnas, Chase‘as Carey ir Stefano Domenicali, užtruko šešias valandas. Buvo svarstomas jėgos agregatų įšaldymo klausimas, taupymo būdai, biudžetiniai komandų apribojimai, naujas reglamentas ir kitų metų lenktynių tvarkaraštis. Naujajame projekte - 23 lenktynės, tačiau F-1 kol kas neturi atsarginio plano, jei situacija bus tokia, kai sugriuvo pirminis 2020 metų tvarkaraštis.

„Plano B“ nebuvimą dar iki susitikimo pradžios paaiškino vienas iš komandų vadovų: „Dar vieno tokio sezono, regis, mes neištversime“. „Formulė-1“ nori sugrįžti prie įprastinės schemos, kai etapų organizatoriai moka čempionato šeimininkams rengėjo mokestį, o ne gauna iš „Liberty Media“ pinigus už autodromų nuomą, kaip vyksta dabar. Be sirgalių tribūnose organizatoriai negali mokėti įmokų, o tai galėtų reikšti, kad 2021 metais varžybos be žiūrovų neplanuojamos.

Galutinis kitų metų tvarkaraštis galutinai dar nėra suformuotas, bet baziniai parametrai jau apibrėžti. Iš 23 numatytų etapų jau aiški ir pirmųjų lenktynių data - kovo 21 d. Melburne. Po savaitės iš Australijos varžybos kelsis į Bahreiną. Plano žiemos bandymus surengti Bahreine ir ten pat pradėti naująjį sezoną atsisakyta. Bandymai tradiciškai įvyks Barselonoje, tikslios datos bus paskelbtos vėliau.

Po Bahreino „Formulės-1“ sezoną žadama pratęsti Kinijoje. Po dviejų savaičių po lenktynių Šanchajuje žadama persikelti į Vietnamą, tačiau varžybos ten lieka su klaustuku ne tiek dėl koronaviruso baimės, kiek dėl šios šalies valdžios politikos atverti sienas įvažiuoti užsieniečiams.


Komentarai (10)
Linas84
IP: 0f43c56 | 10/28 11:49 Atsakyti
Tuoj per tris sezonus pagerins Sennos rekordą, po 5 sezonų - Schumacherio ar Hamiltono :D
ub1s
IP: 2c1d4d3 | 10/28 00:49 Atsakyti
Kad isvardinti 22, o ne 23 etapai.
Norge logo rėmėjas
IP: 173975e | 10/27 21:40 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/27 21:36

Nemoku glaustai rašyt :)

juokauju :) viska sklandziai surasei ;)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/27 21:36 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
10/27 21:28

visa sita paklode galima sukonkretinti iki poros sakiniu - jei koronos situacija pasaulyje iki kovo galo bus isspresta, viskas sekmingai vyks kaip vyke iki koronos. o jei ne - visi siti planai yra ne daugiau, nei wishful thinking, kaip pasake saito vyriausias virusologas :)

Nemoku glaustai rašyt :)
Norge logo rėmėjas
IP: 173975e | 10/27 21:28 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
10/27 21:05

„Formulė-1“ nori sugrįžti prie įprastinės schemos, kai etapų organizatoriai moka čempionato šeimininkams rengėjo mokestį, o ne gauna iš „Liberty Media“ pinigus už autodromų nuomą, kaip vyksta dabar.

Man tai čia esminė žinutė.
Pirma, tai šiemet Liberty tikrai moka už etapus (įtariu, kad nemažai prisideda ir pačios F1 rėmėjai, na Aramco, Heineken ir t.t., kurie pakeitė tradicinius kai kurių etapų oficialius rėmėjus).
Antra, kodėl kitąmet turėtų etapų orgai mokėti visą sumą? Jeigu šiemet čempionatas įvyko, pajamos sumažėjo, bet kartu atsirado ir sportinio biudžeto lubos. Manau, kad bus nemažai persiderėjimų, ypač tarp labiau rinkos ekonomikos šalių. Žinoma, nemažai dar priklausys nuo bendros ekonominės situacijos pasaulyje.
Trečia, kaip bus su žiūrovais? Atrodo, kad antra banga, kaip ir prognozuota, ženkliai didesnė. Ar tik sezono startas vėl nebus su tuščiom tribūnom, ar bent jau su ženkliai apribotu lankomumu, kaukėm ir etc., kas etapų organizatoriam (kurie nemenkai dotuojami iš vietos/valstybės valdžios) irgi svarbu, nes mažiau žiūrovų – mažiau pajamų bendrai regiono ekonomikai, mažiau paskatų valdžiai remti etapą.
Ketvirta – logitiska, karantinai ir etc. Taip, šalys daugiau-mažiau apsiprato su virusu, bet griežti karantinai vėl grįžta. Sportininkams, matyt, bus daromos išimtys, ir nebus visiškų lokdaunų, bet situacija toli gražu nėra išspręsta.

Nesakau, kad sezono nebus. Aišku, kad bus. Bet abejočiau, kad jis bus toks visiškai normalus, kaip kad kokiais 2019. 2022 tikriausiai jau vyks plius-minus normaliai. Tik man įdomu kaip Liberty išspręs/apeis visas šias problemas. Tai sėkmės Stefano, gaus darbelio tik atėjęs :)

visa sita paklode galima sukonkretinti iki poros sakiniu - jei koronos situacija pasaulyje iki kovo galo bus isspresta, viskas sekmingai vyks kaip vyke iki koronos. o jei ne - visi siti planai yra ne daugiau, nei wishful thinking, kaip pasake saito vyriausias virusologas :)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 10/27 21:05 Atsakyti
„Formulė-1“ nori sugrįžti prie įprastinės schemos, kai etapų organizatoriai moka čempionato šeimininkams rengėjo mokestį, o ne gauna iš „Liberty Media“ pinigus už autodromų nuomą, kaip vyksta dabar.

Man tai čia esminė žinutė.
Pirma, tai šiemet Liberty tikrai moka už etapus (įtariu, kad nemažai prisideda ir pačios F1 rėmėjai, na Aramco, Heineken ir t.t., kurie pakeitė tradicinius kai kurių etapų oficialius rėmėjus).
Antra, kodėl kitąmet turėtų etapų orgai mokėti visą sumą? Jeigu šiemet čempionatas įvyko, pajamos sumažėjo, bet kartu atsirado ir sportinio biudžeto lubos. Manau, kad bus nemažai persiderėjimų, ypač tarp labiau rinkos ekonomikos šalių. Žinoma, nemažai dar priklausys nuo bendros ekonominės situacijos pasaulyje.
Trečia, kaip bus su žiūrovais? Atrodo, kad antra banga, kaip ir prognozuota, ženkliai didesnė. Ar tik sezono startas vėl nebus su tuščiom tribūnom, ar bent jau su ženkliai apribotu lankomumu, kaukėm ir etc., kas etapų organizatoriam (kurie nemenkai dotuojami iš vietos/valstybės valdžios) irgi svarbu, nes mažiau žiūrovų – mažiau pajamų bendrai regiono ekonomikai, mažiau paskatų valdžiai remti etapą.
Ketvirta – logitiska, karantinai ir etc. Taip, šalys daugiau-mažiau apsiprato su virusu, bet griežti karantinai vėl grįžta. Sportininkams, matyt, bus daromos išimtys, ir nebus visiškų lokdaunų, bet situacija toli gražu nėra išspręsta.

Nesakau, kad sezono nebus. Aišku, kad bus. Bet abejočiau, kad jis bus toks visiškai normalus, kaip kad kokiais 2019. 2022 tikriausiai jau vyks plius-minus normaliai. Tik man įdomu kaip Liberty išspręs/apeis visas šias problemas. Tai sėkmės Stefano, gaus darbelio tik atėjęs :)
Accadia
IP: a99e8ff | 10/27 19:57 Atsakyti
ddt
10/27 18:38

O kaip tame tvarkaraštyje tos 23 lenktynės bus jungiamos? Linijomis? Ir kaip čia bus dvi serijos SUDVEJINTŲ etapų po... TRIS lenktynes? Nu plem, aš ryškiai rūkau prastesnės kokybės produktą, nei žurnalistai.

Tai jei rūkantys ir rašo, ir komentuoja.. čia turėtų būti Smoke 1 :)
RBR
IP: ca4d2f7 | 10/27 19:56 Atsakyti
Na kaip ir rašiau anksčiau, kad dviejų tokiu sezonu nepatemps netgi gilios Liberty kisenes🙂 ir iš kitos pusės bus labai sunku priversti dabar trasu savininkus mokėti rengimo mokesčius, jei ir toliau žmonių judėjimas bus apribotas
ddt
IP: 21ec4ad | 10/27 18:38 Atsakyti
O kaip tame tvarkaraštyje tos 23 lenktynės bus jungiamos? Linijomis? Ir kaip čia bus dvi serijos SUDVEJINTŲ etapų po... TRIS lenktynes? Nu plem, aš ryškiai rūkau prastesnės kokybės produktą, nei žurnalistai.
Pit Crew
IP: 4102441 | 10/27 18:04 Atsakyti
Kas ten per futbolininkai nuotraukoje?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas