7 intrigos prieš 2024 m. „Formulės-1“ sezoną (2)

7 intrigos prieš 2024 m. „Formulės-1“ sezoną
logo Vasario 26 d. 22:00, F1 nuotr.

2024 metų „Formulės-1“ čempionatas ateina su nauja jėga. Kaip ir prieš kiekvieną sezoną, „Formulės-1“ sirgaliai tikisi nuožmios kovos, naujų intrigų ir tai, ko dar niekada nebuvo matę.

Prieš naują sezoną „F-1.lt“ puslapis pristato septynias intrigas, tarp kurių – Sainzo, Hamiltono situacijos, Norriso tikslas, „Red Bull“ dominavimas bei kiti aktualūs dalykai, į kuriuos galima susikoncentruoti.

7 intrigos prieš 2024 m. „Formulės-1“ sezoną

1. Kokie pereinamieji metai bus Carlosui Sainzui bei Lewisui Hamiltonui?

Galima sakyti, kad artimiausias sezonas tiek Carlosui Sainzui, tiek Lewisui Hamiltonui bus pereinamasis. Ypač Hamiltonui, kuris žino savo stotelę 2025 metais – „Ferrari“. 39-erių britas visą prakaitą išlies „Mercedes“ ekipoje, tačiau labai įdomu kaip tai atrodys. Ar motyvacija nekris, jei visgi sezono eigoje išryškės pernelyg didelis „Red Bull“ ar kitos ekipos pranašumas? Sainzui motyvacijos, tuo metu, neturėtų trūkti. Jis yra siejamas 2026 metais su „Audi“, tačiau ką veikti 2025? Ispanas pertraukos neplanuoja ir nori pasikelti savo akcijas dar labiau. Galų gale, „Ferrari“ naujo sezono bolidas atrodo tinkamas įrankis įrodyti save iš naujo.

2. Ar Lando Norrisas iškovos ilgai lauktą „Grand Prix“ pergalę?

Kuo toliau, tuo labiau sunku patikėti, kad Lando Norrisas dar savo karjeroje neiškovojo nei vienos „Grand Prix“ pergalės. Per pastaruosius tris metus pergalę yra iškovojęs buvęs jo komandos draugas Danielis Ricciardo, galų gale net Kataro sprinte triumfavo Oscaras Piastri – tai, ko nėra įvykdęs Norrisas. Brito sąskaitoje yra 13 podiumų „Formulėje-1“, tačiau vis dar reikia tos pergalės. Ją turėtų būti smagu išvysti kiekvienam neutraliam „Formulės-1“ sirgaliui.

3. Kiek skandalingas vėl bus „Red Bull“ komandos vidus?

Nors „Red Bull“ komanda ir dominuoja trasoje, užkulisiuose viskas tikrai nėra tobula. Praeito sezono metu labai garsiai nuskambėjo Helmuto Marko tariama ksenofobija prieš Sergio Perezą bei kiti įdomesni „Formulės-1“ veterano komentarai. Prieš šio sezono pradžią Christianas Horneris sulaukė kaltinimų dėl seksualinio priekabiavimo iš vienos komandos darbuotojų. Tokios peripetijos „Red Bull“ tikrai nepadeda. Vienintelis Adrianas Newey išlieka ramus, savo vietoje, bet ir jo keliai yra nežinomi, kai „Ferrari“ bando kurti įdomų projektą su Lewisu Hamiltonu priešaky.

4. Ar Fernando Alonso gali dar vienus metus demonstruoti savo puikią formą?

Fernando Alonso praeitą sezoną buvo puikus. 8 podiumus pasiekęs Ispanijos lenktynininkas sieks patriukšmauti dar vienerius metus, kurie gali būti labai svarbūs jo karjeroje. Jeigu „Aston Martin“ neturės konkurencingo bolido, tuomet ispanui gali kilti įvairių minčių. Tiesa, daug kas priklausys ir nuo jo, vis dėlto 42-eji yra labai solidus amžius. Labai smalsu ar šiame sezone Alonso pavyks pademonstruoti kažką panašaus kaip 2023 metais.

Image

5. Kas labiausiai sužavės „Mercedes“, norint laimėti vietą šalia George‘o Russello?

2024-ieji metai – savotiška lenktynininkų atranka į „Mercedes“ ekipą, kurioje vieta atsilaisvins po Lewiso Hamiltono išėjimo. Žiniasklaidoje yra daug minimų kandidatų: Mickas Schumacheris, Kimi Antonelli, Carlosas Sainzas, Fernando Alonso, Alexanderis Albonas. Realiai, tokioje situacijoje sunkiai kas nustebins, kad ir kokia pavardė „išlystų“ žiniasklaidoje. Visgi daugelis lenktynininkų gali pasitempti ir turėti omenyje tai, kad jie gali 2025 sėsti į „Mercedes“ bolidą. Toto Wolffas su kompanija neabejotinai stebi rinką.

6. Kuri komanda labiausiai priešinsis „Red Bull“?

„Red Bull“ – vėl čempionato favoritai ir turbūt sunku su tuo pasiginčyti, tačiau kas bus pagrindiniai jų konkurentai? Praeitą sezoną antrą vietą Konstruktorių taurėje užėmė „Mercedes“, tačiau vienintelę pergalę, neskaitant „Red Bull“, iškovojo „Ferrari“, kai Carlosas Sainzas triumfavo Singapūre. Italijos ekipa bandymuose atrodė užtikrintai, o ir atsiliepimai apie bolidą yra geri. Galbūt pagaliau „tifosi“ turės priežastį švęsti? „McLaren“ taip pat turi savo argumentų, jie su Lando Norrisu priešakyje per bandymus parodė gerą perspektyvą.  

7. Suteikti antrieji šansai – ar pasiteisins „Williams“ ir „Red Bull“ sprendimai?

2023 sezono metu ties Logano Sargeanto ir Sergio Perezo ateitimi spekuliacijų buvo turbūt daugiausiai iš visų lenktynininkų rikiuotėje, bet jie išgyveno, atitinkamai „Williams“ ir „Red Bull“ nusprendė pasitikėti savo pilotais. Galima sakyti, antroji jų sezono pusė jiems darbus ir išgelbėjo. Visgi tai nereiškia, kad jų pasirodymai šiais metais nebus akylai stebimi. Lyderiaujančioje „Red Bull“ komandoje spaudimo Perezui tikrai nesumažės – klausimas ar jis jį pagaliau atlaikys? Kaip istorija rodo, „buliai“ permainų nebijo imtis ir sezono viduryje. Loganui Sargeantui, tuo tarpu, žūtbūt reikia daugiau pasirodymų ir daugiau taškų, nes 1 taškelis Ostine, su šalia spindinčiu Albonu, yra prastas pasirodymas.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Kart'
IP: f68fcea | 02/27 13:48 Atsakyti
Viska aiskint ir aiskint...2024 po sezoniniu bandymu iki pries 2025 pries sezoniniu bandymu pilotai tures nevartoti "priemoniu nuo slogos" tai ir yra vadinama pereinamaisiais metais f1 pasaulyje.
F-Fanas-1
IP: b2ff64c | 02/27 06:42 Atsakyti
Kokie dar pereinamieji metai? Pereis 2025, 2024 metais bus kur buve..Pereis iškarto kai bus tam laikas, ne po gabaliuką.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983