70-mečio GP: penktadienio treniruotė Nr.2 (25)

70-mečio GP: penktadienio treniruotė Nr.2
logo Rugpjūčio 07 d. 18:35, Daimler AG

Penktadienį po pietų Silverstoune vykusioje antroje traniruotėje greičiausiai ratą įveikė „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas. Antrą laiką parodė Valtteri Bottas, o trečią Maxas Verstappenas.

Antrosios treniruotės metu oras nebuvo toks karštas kaip penktadienį praėjusią savaitę. Dangų buvo užtraukę debesys ir asfalto temperatūra pažemėjo.

Sinoptikai žada panašų orą ir lenktynių dieną, todėl antroji sesija leido išsiaiškinti su padangomis, kad sumažėtų incidentų trasoje, kuriuos matėme paskutiniuose praėjusių varžybų pabaigoje, tikimybė.

Praėjusią savaitę „Pirelli“ pasiūlė tradiciškai Silverstounui pačius kiečiausius padangų mišinius, o per 70-mečio GP bus naudojamos vienu laipsniu minkštesnės padangos – ir komandos jas aktyviai bandė trumpose ir ilgose ratų serijose. Per lenktynes kokią nors atkarpą teks važiuoti su vidutinėmis padangomis – dabar tai bus C3 mišinys, kuris praėjusią savaitę buvo kaip minkštasis ir jis atlaikė gana neilgą distanciją.

Magnussenas bei Sainzas buvo išlėkę iš trasos be pasekmių mašinoms.

Sesijos pabaigoje Vettelis staiga pasuko iš trasos dėl netikėto variklio gedimo. Mašina išpylė alyvą, jos evakuacijai buvo paskelbtas virtualaus saugos automobilio režimas.

Paskutinėmis minutėmis pasirodė raudonos vėliavos – Antonio Giovianzzi mašina „numirė“ saugos zonoje, todėl buvo nutarta sesijos neatnaujinti.

Vt.

Pilotas

Laikas

Skirtumas

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:25.606

22

2.

Valtteri Bottas

1:25.782

+0.176s

22

3.

Danielis Ricciardo

1:26.421

+0.815s

29

4.

Maxas Verstappenas

1:26.437

+0.831s

15

5.

Lance'as Strollas

1:26.501

+0.895s

24

6.

Nico Hulkenbergas

1:26.746

+1.140s

26

7.

Charlesas Leclercas

1:26.812

+1.206s

32

8.

Lando Norrisas

1:26.867

+1.261s

26

9.

Carlosas Sainzas

1:26.918

+1.312s

24

10.

Estebanas Oconas

1:26.928

+1.322s

25

11.

Alexanderis Albonas

1:26.960

+1.354s

25

12.

Daniilas Kvyatas

1:27.002

+1.396s

33

13.

Pierre'as Gasly

1:27.128

+1.522s

31

14.

Sebastianas Vettelis

1:27.198

+1.592s

30

15.

Romainas Grosjeanas

1:27.294

+1.688s

28

16.

George'as Russellas

1:27.320

+1.714s

31

17.

Kimi Raikkonenas

1:27.535

+1.929s

30

18.

Kevinas Magnussenas

1:27.582

+1.976s

28

19.

Nicholas Latifi

1:27.683

+2.077s

32

20.

Antonio Giovinazzi

1:27.955

+2.349s

26


Komentarai (25)
bmw v8
IP: 2a25d29 | 08/10 14:51 Atsakyti
kart
08/08 01:03

Kad daugelyje posūkių Vettelis į juos greičiau įvažiuoja, lėčiau išvažiuoja. Leclercas lėčiau įvažiuoja, bet turi geresnį exit'ą.
Labai gerai atspindi skirtingus važiavimo stilius. Stabiliu galu Sebas turi šiose vietose pranašumą, palaidu galu turi pranašumą Leclercas.
Todėl Vettelis kritiniuose posukio taškuose dažniau pameta tokį bolidą, nei Leclercas.

Taip, ir čia dar viena priežastis, kodėl taip sunku aplenkti LEC, nes aš jau seniau pastebėjau, kad jis labiau orientuotas į greitesnį įšvažiavimą iš posūkio.
kart
IP: a72373d | 08/08 23:46 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/08 12:10

as ne apie tai, kart. o apie paprasta tiesiai sviesiai - ar tu nori pasakyti, kad vetelis overall geresnis soferis uz leclerca?

Laikas parodys, nes dabar karjeros stadijos skirtingos ir lyginti 4x čempioną su beapsitrinančiu nelabai išeina. Žiūrėk, gal metai kiti prabėgs, o Leclercas ir liks toks pat.
Asmeniškai tikėjausi iš Vettelio geresnio sezono starto, bet tuo pačiu tikėjausi ir geresnio Ferrari bolido nei pernai. Dabar viskas tik dar blogiau.
kart
IP: a72373d | 08/08 23:43 Atsakyti
Tech’
08/08 14:30

kart, As tau dar karta pakartoju. Su dideliu downforcu visi sugeba vaziuot gerai. Su mazai - ne visi. Fetelis su daugiau prispaudimo yra netoli Lecler, bet su maziau - prasileidzia ryskiai. Tame ir yra meistriskumo skirtmas - buti konkurencingu bet kokiam bolide. Visas reikalas

O aš tau dar kartą pakartosiu, kad su dideliu downforce'u Leclercas atsikrauna nuo Vettelio. Nori nenori, prie bolido laiko reikia priprasti, bet dabar kai Ferraris metosi tarp setupu, todėl ir nematom nei vieno piloto nuoseklaus pirmavimo. Taškai kita istorija.
Tech’
IP: a8fe6a9 | 08/08 14:30 Atsakyti
kart, As tau dar karta pakartoju. Su dideliu downforcu visi sugeba vaziuot gerai. Su mazai - ne visi. Fetelis su daugiau prispaudimo yra netoli Lecler, bet su maziau - prasileidzia ryskiai. Tame ir yra meistriskumo skirtmas - buti konkurencingu bet kokiam bolide. Visas reikalas
Norge logo rėmėjas
IP: 5f698f7 | 08/08 12:10 Atsakyti
kart
08/08 10:25

Aš kalbu apie GB etapą, tad nebenusišnekėkit. Reikėtų paskaičiuoti tiksliai, bet kai Vettelis gavo daugiau prispaudimo ant galo, turbūt dar nei karto neprasileido nuo Leclerco. Nors iš kitos pusės vienodai čia viskas, nes koks Vettelis buvo motyvuotas 2017 ir koks dabar, tai nepalyginami dalykai.

as ne apie tai, kart. o apie paprasta tiesiai sviesiai - ar tu nori pasakyti, kad vetelis overall geresnis soferis uz leclerca?
kart
IP: a72373d | 08/08 10:25 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/08 09:53

sitoj vietoj sutinku, neaisku, ar cia kart kaip "pateisinima" sitas analizes postina, bet jei taip, tai skystokas ir nesolidus tas pateisinimas. senai ir visais laikais buvo visur infos ir analizes kad alonso, hamiltonas, vetelis... - visi turi savo vairavimo stilius, posukiu iveikimo technika ir t.t. bet sitoj vietoj imti ir "kaltinti" del to bolida yra is serijos "blogam sokejui .... maiso". man is viso durnyste, kad aplamai dar yra zmoniu, bandanciu pateisinti vetelio krovimasi nuo leclerc, kai patiems ferari jau senai aisku kas yra geresnis soferis. bet tai tik mano asmenine nuomone :)

Aš kalbu apie GB etapą, tad nebenusišnekėkit. Reikėtų paskaičiuoti tiksliai, bet kai Vettelis gavo daugiau prispaudimo ant galo, turbūt dar nei karto neprasileido nuo Leclerco. Nors iš kitos pusės vienodai čia viskas, nes koks Vettelis buvo motyvuotas 2017 ir koks dabar, tai nepalyginami dalykai.
kart
IP: a72373d | 08/08 10:23 Atsakyti
Tech
08/08 09:45

gerai, kad randi kur save paguosti :) o realybeje, is Sauber geltonsnapis atejes i Ferrari, Ferrari senbuviui nusluoste nosi jau pirmam sezone. ir ten niekam neidomu kokiu jis galu moka vaziuot kokiu nemoka - nemoki pavaziuot , ir viso gero i Force India :)

Čia ne pateisinimas, o domėjimąsis kas vyksta. Man F1 nėra tik geltonsnapiai, spineriai ir visos dramos. Man ji įdomi ir iš techninės pusės. Todėl savo šlapius sapnus apie tai, kas ką padarė pasilik sau, nes jau atsibodo pastovios tavo replikos į mano komentarus, kaip jaunasis Alonso kažką padarė. Kažka daugiau galėtum pasakyt.

P.S. Kalbi apie kažkokius fanus, negalinčius priimti tiesos, bet pats Alonsiui ir Lecercui į klyna sulindęs ir aplink nieko nematai.
Tech
IP: c4754c7 | 08/08 10:02 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/08 09:53

sitoj vietoj sutinku, neaisku, ar cia kart kaip "pateisinima" sitas analizes postina, bet jei taip, tai skystokas ir nesolidus tas pateisinimas. senai ir visais laikais buvo visur infos ir analizes kad alonso, hamiltonas, vetelis... - visi turi savo vairavimo stilius, posukiu iveikimo technika ir t.t. bet sitoj vietoj imti ir "kaltinti" del to bolida yra is serijos "blogam sokejui .... maiso". man is viso durnyste, kad aplamai dar yra zmoniu, bandanciu pateisinti vetelio krovimasi nuo leclerc, kai patiems ferari jau senai aisku kas yra geresnis soferis. bet tai tik mano asmenine nuomone :)

tai yra fanu kurie negali priimti tiesos kokia ji yra, tai iesko pateisinimu kazkokiu. jeigu jiems nuo to geriau, tebunie, bet rezultatai trasoj yra svarbiausia , o ne kazkokie tai pateisinimai ,kuriais sotus nebusi :)
Norge logo rėmėjas
IP: 5f698f7 | 08/08 09:53 Atsakyti
Tech
08/08 09:45

gerai, kad randi kur save paguosti :) o realybeje, is Sauber geltonsnapis atejes i Ferrari, Ferrari senbuviui nusluoste nosi jau pirmam sezone. ir ten niekam neidomu kokiu jis galu moka vaziuot kokiu nemoka - nemoki pavaziuot , ir viso gero i Force India :)

sitoj vietoj sutinku, neaisku, ar cia kart kaip "pateisinima" sitas analizes postina, bet jei taip, tai skystokas ir nesolidus tas pateisinimas. senai ir visais laikais buvo visur infos ir analizes kad alonso, hamiltonas, vetelis... - visi turi savo vairavimo stilius, posukiu iveikimo technika ir t.t. bet sitoj vietoj imti ir "kaltinti" del to bolida yra is serijos "blogam sokejui .... maiso". man is viso durnyste, kad aplamai dar yra zmoniu, bandanciu pateisinti vetelio krovimasi nuo leclerc, kai patiems ferari jau senai aisku kas yra geresnis soferis. bet tai tik mano asmenine nuomone :)
Tech
IP: c4754c7 | 08/08 09:45 Atsakyti
kart
08/08 01:03

Kad daugelyje posūkių Vettelis į juos greičiau įvažiuoja, lėčiau išvažiuoja. Leclercas lėčiau įvažiuoja, bet turi geresnį exit'ą.
Labai gerai atspindi skirtingus važiavimo stilius. Stabiliu galu Sebas turi šiose vietose pranašumą, palaidu galu turi pranašumą Leclercas.
Todėl Vettelis kritiniuose posukio taškuose dažniau pameta tokį bolidą, nei Leclercas.

gerai, kad randi kur save paguosti :) o realybeje, is Sauber geltonsnapis atejes i Ferrari, Ferrari senbuviui nusluoste nosi jau pirmam sezone. ir ten niekam neidomu kokiu jis galu moka vaziuot kokiu nemoka - nemoki pavaziuot , ir viso gero i Force India :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas