A. Albonas: Maxas išsiskiria unikaliu vairavimo stiliumi (17)

A. Albonas: Maxas išsiskiria unikaliu vairavimo stiliumi
logo 2023 Gruodžio 05 d. 15:10, Pirelli

Williams“ pilotas Alexas Albonas prisimindamas tuos laikus, kai buvo Maxo Verstappeno komandos draugu „Red Bull“ sudėtyje, papasakojo apie esminius momentus, kurie unikaliu daro triskart pasaulio čempiono vairavimo stilių.

Albonas Verstappeno partneriu buvo pusantro sezono: jį į vyresniąją komandą iš „Toro Rosso“ pervedė 2019 m. viduryje ir kitą sezoną jis išsaugojo šią vietą, Kadangi Alexui nepavyko pasiekti to tempo ir to stabilumo, kurį rodydavo Verstappenas, 2021 metais „Red Bull“ Alboną pakeitė Sergio Perezas, o Albonas buvo „pažemintas pareigose“ - jis tapo atsarginiu komandos pilotu ir šias pareigas derino su važiavimu DTM čempionate.

Alexas Albonas pasidalino savo nuomone apie tai, kodėl Verstappenui pavyksta pasiekti didelės sėkmės.

„Visų pirma, daug žmonių kalba, kad šis bolidas buvo kuriamas specialiai Verstappenui, kaip anksčiau yra buvę Michaelio Schumacherio atveju „Ferrari“ komandoje. Maxas visą komandą buria aplink save, - pasakojo Albonas, atsakydamas į klausimą, ar sunku bÅ«ti Verstappeno partneriu. - Bet esmė ta, kad mašina yra tokia, kokia ji yra, o pats Maxas yra labai greitas lenktynininkas, kurį išskiria unikalus bolido vairavimo stilius ir su tuo nėra lengva susitvarkyti.

Visi turi savo stilių ir pasakyčiau, kad mano stilius yra labiau aptakus, man geriau, kad priekiniai ratai gerai sukibtų su trasa, t. y. mašina tiksliai važiuotų pagal trajektoriją. Maxo pageidavimai yra panašÅ«s, bet jo vairavimo tikslumas – aukšÄiausias lygis. Jis vairuoja labai tiksliai ir aštriai, kad man net verkti norėjosi.

Pasistengsiu paaiškinti, į ką tai panašu. Pavyzdžiui, kai jÅ«s žaidžiate kompiuteriu ir jeigu jo jautrumą padidinsite iki maksimumo ir nuolat judinsite pelę, tai kursorius nuolat lakstys po ekraną. Kai pelė taip jautriai dirba, jÅ«s pradedate nervintis.

Su manimi atsitiko taip: iš pradžių aš atsilikinėjau ne tiek jau daug, bet sezono metu Maxas iš komandos reikalavo, kad bolido priekinė dalis elgtųsi taip, kaip jis norėjo, kad bolido vairavimas bÅ«tų kuo aštresnis ir aštresnis. Kartu jis važiuodavo vis greičiau, o man, norint jį pasivyti, tekdavo smarkiai rizikuoti.

Kai vienoje sesijoje tu nusileidi kelias dešimtąsias, tai bandai kažkur pasitempti, tada viskas užsibaigia išlėkimu iš trasos ir avarija. Ir tenka vėl viską pradėti iš naujo. Todėl prarandi pasitikėjimą savo jėgomis, o atsilikimas nuo Verstappeno vis didėja ir kai kitą kartą pabandote kokį nors kitokį vairavimo stilių, jÅ«s vėl viską užbaigiate eiliniu išlėkimu iš trasos ar kitomis bėdomis, kurios auga tarsi sniego kamuolys. Kiekvieną kartą, kai mašinos elgesys tapdavo vis aštresnis, mano nervinė įtampa didėdavo.

Bet panašÅ«s dalykai dedasi daugelyje sporto šakų. Jei jÅ«s nedarote pažangos, tai pradedate galvoti, ar tikrai mokate gerai vairuoti lenktyninį automobilį, ypač kai nežinote, kaip mašina elgsis trasoje. Pradedate nepasitikėti bolidu, o tai reiškia, kad jums niekas nepavyks“.



Komentarai (17)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
tu_irgi
IP: 97eba9a | 12/05 15:58 Atsakyti
Pasakė
12/05 15:27

Pasakė ką visi žinojo, nueina vieno draiverio tobulinimo keliu, o k... skaityti daugiau

O kada politika buvo kitokia, ypač top tier komandose?

Ir dirbtinai mušti rekordus? Rimtai taip skauda? Nesu nei MV, nei RB fanas, bet mėgaukis, kol tai tęsiasi. Po 10-ies metų atsiminsi tai su nuostaba ir galėsi džiaugtis, kad buvai to liudininku.
Pasakė
IP: 24cdc51 | 12/05 15:27 Atsakyti
Pasakė ką visi žinojo, nueina vieno draiverio tobulinimo keliu, o kitas aukojamas ir duhnamas nirs žino, kad paaukojo. Sezono pradžioje Buliai turėjo 1s pranašumą ir SP važiavo panašiai ir galėjom turėti bent kažkokią intrigą, bet Buliams to nereikia, reikia mušti dirbtinai rekordus, rodyti koks super yra pagrindinis drivers triuškinantis komandos draugą su tokiu pačiu bolidu kuris realiai nėra toks pats :))) Kitaip tariant, sodink ką nori į nr2 vietą, kai tokia politika lygiai nevaziuosi, taip pat dar vienas įrodymas, kad vis dėlto Maxui reikia pritaikyti bolidą ir nera toks femenomenale kokiu bando jį pateikti jo fanai ;)
Lol
IP: 24cdc51 | 12/05 17:50 Atsakyti
tu_irgi
12/05 15:58

O kada politika buvo kitokia, ypač top tier komandose?

... skaityti daugiau

Maxo fanai - bando įrodyti, kad čia ale normalu, kad mašiną padarė tik .axui ypač žinant, kad turi unikalų stilių:)) kazkaip LH ir NR laikus pamiršot, net ir tas pats VB nesakė, kad mašiną tik LH kurta :)) apsigaudinekit toliau, 2021 irgi be teisėjų pagalbos laimėjo WC :))))
uzpetris
IP: e65f65e | 12/05 20:33 Atsakyti
Pasakė, ką bent kiek mąstantys ir taip supranta. Bolidas kuriamas greičiui. Jeigu bolidas važiuoja kaip ant bėgių, tai jį gali pilotuoti ir laimėti antro ešalono pilotai, Vettelis, Perezas, Albonas ir panašūs. Realybė tokia, kad tas pats bolidas atsidūręs pas Maksą netikėtai pagreitėja visa sekunde, pas kitus, pas Leclercą ir t.t. būtų panašiai. Bolidas kuriamas taip, kad greitesnis pilotas galėtų viską išspausti, ko pasekoje antras pilotas nepaveža lygio ir palūžta, nors profesionalas turėtų važiuoti savo lygyje ir žinoti savo vietą šiaip... Jei laiminti komanda išdrįstu pakviesti lygiavertį pilotą, tai matytume tikrą kovą, o dabar matom tik spardymą į tuščius vartus.
Expertaz
IP: ea7ef89 | 12/05 17:12 Atsakyti
Pasakė
12/05 15:27

Pasakė ką visi žinojo, nueina vieno draiverio tobulinimo keliu, o k... skaityti daugiau

Tai yra esminis skirtumas tobulinti bolida pagal viena driveri ir tobulinti bolida pagal greitesni driveri. Kai suprasi skirtuma, tavo tokie komentarai neatrodys juokingi
Kragas
IP: 8554488 | 12/05 20:19 Atsakyti
Pasakė
12/05 15:27

Pasakė ką visi žinojo, nueina vieno draiverio tobulinimo keliu, o k... skaityti daugiau

Aš manau situacija yra tokia, kad Perezui tikrai leistų pasidaryti bolido nustatymus pagal jo pageidavimus. Problema tame, kad tai kas patinka Perezui nebūtinai yra greičiausia bolido versija ir net jei ir Perezas panaudotų sau tinkamus nustatymus jis tik dar labiau atsiliktų nuo Maxo. Sezono pradžioje Red Bull bolidas būna gana neutralus todėl Perezas važiuoja panašiu tempu kaip ir Maxas, tačiau sezono metu vardan geresnio tempo yra aukojamas valdymo lengvumas ir čia yra vieta kur vieni vairuotojai sugeba išspausti maksimumą, o kitiems kyla sunkumai. Maxas nepaisant sudėtingesnio valdymo sugeba išlaikyti labai didelį tikslumą ir tai yra pagrindinė priežastis kodėl jis lenkia Perezą.
kart
IP: ff4c1cb | 12/06 00:07 Atsakyti
Lol
12/05 17:50

Maxo fanai - bando įrodyti, kad čia ale normalu, kad mašiną padar�... skaityti daugiau

Albonas šiaip viską paaiškino ir priešingai nei teigiat, bet toliau apsimetinėjat de***ais.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. booraz 0
2. Aurimas8908 0
3. molinis_e 0
4. Aušrius Kučinskas 0
5. tukas21 0