„Williams“ pilotas Alexas Albonas prisimindamas tuos laikus, kai buvo Maxo Verstappeno komandos draugu „Red Bull“ sudėtyje, papasakojo apie esminius momentus, kurie unikaliu daro triskart pasaulio čempiono vairavimo stilių.
Albonas Verstappeno partneriu buvo pusantro sezono: jį į vyresniąją komandą iš „Toro Rosso“ pervedė 2019 m. viduryje ir kitą sezoną jis išsaugojo šią vietą, Kadangi Alexui nepavyko pasiekti to tempo ir to stabilumo, kurį rodydavo Verstappenas, 2021 metais „Red Bull“ Alboną pakeitė Sergio Perezas, o Albonas buvo „pažemintas pareigose“ - jis tapo atsarginiu komandos pilotu ir šias pareigas derino su važiavimu DTM čempionate.
Alexas Albonas pasidalino savo nuomone apie tai, kodėl Verstappenui pavyksta pasiekti didelės sėkmės.
„Visų pirma, daug žmonių kalba, kad šis bolidas buvo kuriamas specialiai Verstappenui, kaip anksčiau yra buvę Michaelio Schumacherio atveju „Ferrari“ komandoje. Maxas visą komandą buria aplink save, - pasakojo Albonas, atsakydamas į klausimą, ar sunku būti Verstappeno partneriu. - Bet esmė ta, kad mašina yra tokia, kokia ji yra, o pats Maxas yra labai greitas lenktynininkas, kurį išskiria unikalus bolido vairavimo stilius ir su tuo nėra lengva susitvarkyti.
Visi turi savo stilių ir pasakyčiau, kad mano stilius yra labiau aptakus, man geriau, kad priekiniai ratai gerai sukibtų su trasa, t. y. mašina tiksliai važiuotų pagal trajektoriją. Maxo pageidavimai yra panašūs, bet jo vairavimo tikslumas – aukščiausias lygis. Jis vairuoja labai tiksliai ir aštriai, kad man net verkti norėjosi.
Pasistengsiu paaiškinti, į ką tai panašu. Pavyzdžiui, kai jūs žaidžiate kompiuteriu ir jeigu jo jautrumą padidinsite iki maksimumo ir nuolat judinsite pelę, tai kursorius nuolat lakstys po ekraną. Kai pelė taip jautriai dirba, jūs pradedate nervintis.
Su manimi atsitiko taip: iš pradžių aš atsilikinėjau ne tiek jau daug, bet sezono metu Maxas iš komandos reikalavo, kad bolido priekinė dalis elgtųsi taip, kaip jis norėjo, kad bolido vairavimas būtų kuo aštresnis ir aštresnis. Kartu jis važiuodavo vis greičiau, o man, norint jį pasivyti, tekdavo smarkiai rizikuoti.
Kai vienoje sesijoje tu nusileidi kelias dešimtąsias, tai bandai kažkur pasitempti, tada viskas užsibaigia išlėkimu iš trasos ir avarija. Ir tenka vėl viską pradėti iš naujo. Todėl prarandi pasitikėjimą savo jėgomis, o atsilikimas nuo Verstappeno vis didėja ir kai kitą kartą pabandote kokį nors kitokį vairavimo stilių, jūs vėl viską užbaigiate eiliniu išlėkimu iš trasos ar kitomis bėdomis, kurios auga tarsi sniego kamuolys. Kiekvieną kartą, kai mašinos elgesys tapdavo vis aštresnis, mano nervinė įtampa didėdavo.
Bet panašūs dalykai dedasi daugelyje sporto šakų. Jei jūs nedarote pažangos, tai pradedate galvoti, ar tikrai mokate gerai vairuoti lenktyninį automobilį, ypač kai nežinote, kaip mašina elgsis trasoje. Pradedate nepasitikėti bolidu, o tai reiškia, kad jums niekas nepavyks“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
Pasakė ką visi žinojo, nueina vieno draiverio tobulinimo keliu, o k... skaityti daugiau
Ir dirbtinai mušti rekordus? Rimtai taip skauda? Nesu nei MV, nei RB fanas, bet mėgaukis, kol tai tęsiasi. Po 10-ies metų atsiminsi tai su nuostaba ir galėsi džiaugtis, kad buvai to liudininku.
O kada politika buvo kitokia, ypač top tier komandose?
... skaityti daugiau
Pasakė ką visi žinojo, nueina vieno draiverio tobulinimo keliu, o k... skaityti daugiau
Pasakė ką visi žinojo, nueina vieno draiverio tobulinimo keliu, o k... skaityti daugiau
Maxo fanai - bando įrodyti, kad čia ale normalu, kad mašiną padar�... skaityti daugiau