A. Albonas tikisi sugrįžti 2022 metais (14)

A. Albonas tikisi sugrįžti 2022 metais
logo 2020 Gruodžio 20 d. 15:55, Red Bull Content Pool / Getty Images

Šiemet „Red Bull“ komandai atstovavęs Alexas Albonas neslepia, kad ekipos sprendimas pasirašyti sutartį su kitu sportininku buvo skausmingas. Bet lenktynininkas žada nepasiduoti ir sugrįžti į F-1 lenktynes 2022 metais.

Minėtoji „Red Bull“ penktadienį oficialiai paskelbė, kad komandai kitais metais atstovaus Maxas Verstappenas ir Sergio Perezas. Tuo tarpu A. Albonas, per 18 mėnesių taip ir nesugebėjęs prilygti komandos draugui, nuo šiol bus ekipos pilotu bandytoju.

„Nemeluosiu jums, toks sprendimas buvo skausmingas. Padariau viską, ką galėjau, bet to neužteko“, - socialiniame tinkle savo sirgaliams rašė A. Albonas.

„Noriu padėkoti visiems, kurie šiais metais mane palaikė, ypač savo fanams tajams. Kol viešumoje sklandė įvairios nuomonės apie mane, jūs buvote tie, dėl kurių stengiausi ir bandžiau toliau judėti į priekį. Aš nepasiduodu. Visą gyvenimą dėl to kovojau, tad neleisiu, kad viskas dabar pasibaigtų. Visas mano dėmesys bus skirtas sugrįžimui 2022 metais, kad galėčiau vėl mojuoti Tailando vėliava.“

Dvi prizines vietas, Italijoje ir Bahreine, iškovojęs A. Albonas šių metų sezoną baigė septintoje lenktynininkų įskaitos vietoje.


Komentarai (14)
kart
IP: 0a380e0 | 12/20 23:49 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/20 21:03

AA šiaip buvo išmestas iš RBR programos ir paimtas kaip stop-gap, lygiai kaip ir Kvyat. Tai jam dar visai pasisekė, kad gavo porą sezonų. O čia jau pačio AA reikalas buvo įrodyti savo greitį ir jis to nesugebėjo padaryti.

Tolimesnė jo karjera kaip lenktynininko man miglota. Galbūt bus deleguotas į AT, bet RB už metų jau, manau, labiau svarstys ar Vips sodinti į kitą AT vietą. Nebent gandai apie Gasly migraciją į Alpine pasitvirtins, tai tuomet gal ir atsiras vietos.

Kas dėl Tsunoda, tai jis geriausias F2 naujokas praeitam sezone. Ir jei pradžia jo nebuvo pati geriausia, tai paskui įsivažiavo vaikis. Jeigu AT sezono gale važiuos geriau už Gasly (taip, tai didelis iššūkis, bet RBR ieško super-žvaigždžių, o ne vidutiniokų) tuomet jo kelias į RBR atrodo visai realus.

Perez irgi yra stop-gap kol atsiras pajėgus RBR augintinis perimti antro bolido vairą. Ar tai Tsunoda, ar Vips, ar dar kas ten yra toliau eilėj – nežinia. Jei neatsiras, tai Perez bus siūloma, kaip ir VB, vienų metų sutartys.

Na, čia mano situacijos matymas :) Nereikia jo priimti už šventą raštą.

Ką sodins į savo bolidus 2022 metais, sunku pasakyti, bet Albonui RBR durys užtrenktos ir nereikia būti dideliu genijumi, jog tą pamatyti. Vienintelis šansas jam, jog atsilaisvins kažkokia vieta kitoje komandoje.

Labai teisinga pastaba apie Danilą. Čia vienoje temoje pajuokavau, kad gal į RBR, bet realiai į jį rimtai komanda nebežiūri, nors manau, kad jis tikrai geriau atrodytų, nei Albonas. Tą patį Gasly prie to galima paminėti, kurio ateitis buliuose irgi miglota. Kol neras ką daugiau pasodinti į jo vietą, tol važiuos.

Žodžiu, RBR gauni tik vieną šansą. Neišnaudojai - viso gero.
Fekkalli
IP: 9f2a264 | 12/20 23:23 Atsakyti
Albono karjera f1 kaip pagrindinio paid piloto finished.
Kestutis Gps
IP: f7df56a | 12/20 22:53 Atsakyti
Tech
12/20 22:28

1. Kam rizikuot, kai yra dukterine AT? Net Ver buvo pradetas nuo ten, kaip ir visi kiti jaunieji Rbr pilotai. Va Mclaren neturi dukterines, tad sodino Lando is karto :) 2. Suktuku su Rbr bolidu buvo visada, ir cia kazin ar kaltas sumazejes downforce. Tiesiog antri pilotai silpni, salia stipraus. Duol i AT Verstapena, Gap"ai bus tokie pat kaip Rbr. Gasly reabilitavosi ne del bolido, o del merdejancio Kvyato :) beje del suktuku. Kada jie buvo? Treniruotese? Kaip tai nepamenu kad butu Ver lakstes i arimus ar suktukus dares lenktynese 3. Ver nera antzmogis, Ka parode sezonai su Ricc ;)

1. Viską teisingai surašei. Tik tarp Marko emocijų, pasisakymų išskaičiau, kad labai norėjo. Nulėmė pavyzdinis RedBulių išskaičiavimas, pragmatiškumas.
2. Pasilieku prie savo įžvalgos. Gal ir neteisus. (Verstappen lenktynėse tik pakeliui į startinę poziciją, - ten kai RB pasidarė reklamą: "mechanikai-antžmogiai..".)
3. Tiek Rikis, tiek Verstappenas turi kiaušus. Jie stipriai išsiskiria talentu, temperamentas bei charakteris verčia dominuoti ir konkuruoti kiekvieną minutę (net ne trasoje). Tik su amžiumi,... keičiasi. :D
Tech
IP: c4754c7 | 12/20 22:28 Atsakyti
Kestutis Gps
12/20 21:59

1. O kodėl nesurizikavus? Kas prarandama lyginat su Albonu? Kovojo (tiksliau - bandė) Red Bull su Mersu tik Verstappenas... Taškų mažiau? McLaren su Norrisu irgi rizikavo. Matome, kad rizika pasiteisino.
2. Dėl bolido. Šiais metais RedBulis laiko rezultatais kvalifikacijoje pasirodė net blogiau, negu praėjusiais. Padarė suktukų tiek, kiek per akstesnius 5-erius metus imtinai, - ir visi labai panašūs, vienodi: trūkstan prispaudžiamosios jėgos prieš posūkį "nusinešdavo" galas. Kas kas, bet Red Bull tuo išsiskirdavo, kad Newey kurdavo tarsi bėgiais riedančius...
Kad išgauti prispaudžiamą jėgą su dugno plotu, reikia arba plotą didinti, arba keisti kampą. Mercedes-Benz nuėjo kitu keliu nei RB, jie didino plotą - jų bazė didžiausia. RedBuliai - nesveikai nuleido priekį ir iškėlė galą. Prasidėjo netikėti, nenumatyti, sportininkų neprognuozuojami staigūs praradimai prispaudžiamosios jėgos. Ypač sezono pradžioje. Nutrūkgalviui Verstapenui - dar dar, bet jaunesniems - atsirado nepasitikėjimas. (Kodėl, pvz. Gasli atsigavo grįžus į dukterinę komandą)
3. Mes daug ko nesužinosime kas buvo, kas ten už uždarų durų. Kiti metai vėl daug kas keičiasi, neteisinga kai kas bus lyginti. Nors procentaliai nedaug, bet aerodinamikai tai turės nemažai pakeitimų, - nebeliks šoninių sparnelių, dugno įpjovų. Skirtingai komandos išnaudos tos bonusus. Bendrai sumažės dugno plotas, bus apkarpyti - gal tada teisingai RedBuliai pasirinko tobulinimo kryptį?... Nebus DAS, kas šie metai, būdami vėsesni (beveik vien europa) ypač tiko tiek Mersam (DAS išildydavo padangas efektyviau, negu kitos komandos. Va tas stebūklas per lietų ;) , Beje, vėsus oras padėjo ir Ferrari (kritę dar žemiau, nes jie "perdegindavo" padangas, ypač kur šilta).

Bet kiti metai, vien kiek rokiruočių, naujokų... mums tikrai bus įdomiau stebėti ir jaudintis. :)

1. Kam rizikuot, kai yra dukterine AT? Net Ver buvo pradetas nuo ten, kaip ir visi kiti jaunieji Rbr pilotai. Va Mclaren neturi dukterines, tad sodino Lando is karto :) 2. Suktuku su Rbr bolidu buvo visada, ir cia kazin ar kaltas sumazejes downforce. Tiesiog antri pilotai silpni, salia stipraus. Duol i AT Verstapena, Gap"ai bus tokie pat kaip Rbr. Gasly reabilitavosi ne del bolido, o del merdejancio Kvyato :) beje del suktuku. Kada jie buvo? Treniruotese? Kaip tai nepamenu kad butu Ver lakstes i arimus ar suktukus dares lenktynese 3. Ver nera antzmogis, Ka parode sezonai su Ricc ;)
Kestutis Gps
IP: f7df56a | 12/20 21:59 Atsakyti
1. O kodėl nesurizikavus? Kas prarandama lyginat su Albonu? Kovojo (tiksliau - bandė) Red Bull su Mersu tik Verstappenas... Taškų mažiau? McLaren su Norrisu irgi rizikavo. Matome, kad rizika pasiteisino.
2. Dėl bolido. Šiais metais RedBulis laiko rezultatais kvalifikacijoje pasirodė net blogiau, negu praėjusiais. Padarė suktukų tiek, kiek per akstesnius 5-erius metus imtinai, - ir visi labai panašūs, vienodi: trūkstan prispaudžiamosios jėgos prieš posūkį "nusinešdavo" galas. Kas kas, bet Red Bull tuo išsiskirdavo, kad Newey kurdavo tarsi bėgiais riedančius...
Kad išgauti prispaudžiamą jėgą su dugno plotu, reikia arba plotą didinti, arba keisti kampą. Mercedes-Benz nuėjo kitu keliu nei RB, jie didino plotą - jų bazė didžiausia. RedBuliai - nesveikai nuleido priekį ir iškėlė galą. Prasidėjo netikėti, nenumatyti, sportininkų neprognuozuojami staigūs praradimai prispaudžiamosios jėgos. Ypač sezono pradžioje. Nutrūkgalviui Verstapenui - dar dar, bet jaunesniems - atsirado nepasitikėjimas. (Kodėl, pvz. Gasli atsigavo grįžus į dukterinę komandą)
3. Mes daug ko nesužinosime kas buvo, kas ten už uždarų durų. Kiti metai vėl daug kas keičiasi, neteisinga kai kas bus lyginti. Nors procentaliai nedaug, bet aerodinamikai tai turės nemažai pakeitimų, - nebeliks šoninių sparnelių, dugno įpjovų. Skirtingai komandos išnaudos tos bonusus. Bendrai sumažės dugno plotas, bus apkarpyti - gal tada teisingai RedBuliai pasirinko tobulinimo kryptį?... Nebus DAS, kas šie metai, būdami vėsesni (beveik vien europa) ypač tiko tiek Mersam (DAS išildydavo padangas efektyviau, negu kitos komandos. Va tas stebūklas per lietų ;) , Beje, vėsus oras padėjo ir Ferrari (kritę dar žemiau, nes jie "perdegindavo" padangas, ypač kur šilta).

Bet kiti metai, vien kiek rokiruočių, naujokų... mums tikrai bus įdomiau stebėti ir jaudintis. :)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/20 21:03 Atsakyti
AA šiaip buvo išmestas iš RBR programos ir paimtas kaip stop-gap, lygiai kaip ir Kvyat. Tai jam dar visai pasisekė, kad gavo porą sezonų. O čia jau pačio AA reikalas buvo įrodyti savo greitį ir jis to nesugebėjo padaryti.

Tolimesnė jo karjera kaip lenktynininko man miglota. Galbūt bus deleguotas į AT, bet RB už metų jau, manau, labiau svarstys ar Vips sodinti į kitą AT vietą. Nebent gandai apie Gasly migraciją į Alpine pasitvirtins, tai tuomet gal ir atsiras vietos.

Kas dėl Tsunoda, tai jis geriausias F2 naujokas praeitam sezone. Ir jei pradžia jo nebuvo pati geriausia, tai paskui įsivažiavo vaikis. Jeigu AT sezono gale važiuos geriau už Gasly (taip, tai didelis iššūkis, bet RBR ieško super-žvaigždžių, o ne vidutiniokų) tuomet jo kelias į RBR atrodo visai realus.

Perez irgi yra stop-gap kol atsiras pajėgus RBR augintinis perimti antro bolido vairą. Ar tai Tsunoda, ar Vips, ar dar kas ten yra toliau eilėj – nežinia. Jei neatsiras, tai Perez bus siūloma, kaip ir VB, vienų metų sutartys.

Na, čia mano situacijos matymas :) Nereikia jo priimti už šventą raštą.
Tech
IP: c4754c7 | 12/20 20:48 Atsakyti
Kestutis Gps
12/20 19:57

Labai priklausys, kokius variklius toliau naudos, kai Honda pasitrauks. Jei perims iš Hondos, tai net neabejoju - Tsunoda. Neatsitikninai juk tiek ilgai tempė su kontraktais (RB ir AT), - laukė testų. Po kurių, matėsi laibai džiaugėsi rezultatais, ypač Marko (tiesa, lemiamas žodis D. Mateschitzas). Spėju, kad svarstė japoną iškart statyti į Red Bullį...
Japonų "svoris" didesnis negu meksikiečių ne tik finansine išraiška, kiek svarbus tolimesnis indėlis su varikliais, jei pasilieka prie esamų.
Jei jaunasis japonas pasirodo šeipsau, kodėl gi ne meksikietis su parama ir toliau gainioja jų bolidą. Bet nepaskutinėje vietoje ir pats bolidas, matėm kaip jį sunkiai tramdė ir pats Verstappenas, - kai šiko į sieną per lietų važiuojant į startinę rikiuotę: visai nekaltai...

Jau kad pirma sezona iskart i RBR, nepatikrinta Alphoj? Tai cia dar rizikingiau nei laikyt Albona ;) o kas del RBR bolido? Verstapenas spaudzia ant ribos daznai, klaidu buna , ypac per lietu. Nemanau, kad bolidas kazkoks nenuspejamas, kuri valdyti moka tik 1 pilotas. Atsakymai bus Perezo pasirodyme :)
Norge logo rėmėjas
IP: 72b50c6 | 12/20 20:02 Atsakyti
Kestutis Gps
12/20 19:57

Labai priklausys, kokius variklius toliau naudos, kai Honda pasitrauks. Jei perims iš Hondos, tai net neabejoju - Tsunoda. Neatsitikninai juk tiek ilgai tempė su kontraktais (RB ir AT), - laukė testų. Po kurių, matėsi laibai džiaugėsi rezultatais, ypač Marko (tiesa, lemiamas žodis D. Mateschitzas). Spėju, kad svarstė japoną iškart statyti į Red Bullį...
Japonų "svoris" didesnis negu meksikiečių ne tik finansine išraiška, kiek svarbus tolimesnis indėlis su varikliais, jei pasilieka prie esamų.
Jei jaunasis japonas pasirodo šeipsau, kodėl gi ne meksikietis su parama ir toliau gainioja jų bolidą. Bet nepaskutinėje vietoje ir pats bolidas, matėm kaip jį sunkiai tramdė ir pats Verstappenas, - kai šiko į sieną per lietų važiuojant į startinę rikiuotę: visai nekaltai...

na taip, honda svoris (tolesni sprendimai del motoru) vienareiksmiskai svaresnis nei mex keli milijonai, bet kad sodinti zalia tsunoda tiesiai i red bull...nezinau nezinau :) o ir nesuzinosim
Kestutis Gps
IP: f7df56a | 12/20 19:57 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
12/20 19:26

o jeigu ir perezas gerai pasirodys, o meksikieciu sponsoriai dar ir padidins remima?

Labai priklausys, kokius variklius toliau naudos, kai Honda pasitrauks. Jei perims iš Hondos, tai net neabejoju - Tsunoda. Neatsitikninai juk tiek ilgai tempė su kontraktais (RB ir AT), - laukė testų. Po kurių, matėsi laibai džiaugėsi rezultatais, ypač Marko (tiesa, lemiamas žodis D. Mateschitzas). Spėju, kad svarstė japoną iškart statyti į Red Bullį...
Japonų "svoris" didesnis negu meksikiečių ne tik finansine išraiška, kiek svarbus tolimesnis indėlis su varikliais, jei pasilieka prie esamų.
Jei jaunasis japonas pasirodo šeipsau, kodėl gi ne meksikietis su parama ir toliau gainioja jų bolidą. Bet nepaskutinėje vietoje ir pats bolidas, matėm kaip jį sunkiai tramdė ir pats Verstappenas, - kai šiko į sieną per lietų važiuojant į startinę rikiuotę: visai nekaltai...
Norge logo rėmėjas
IP: 72b50c6 | 12/20 19:26 Atsakyti
Kestutis Gps
12/20 19:20

Jei kitais metais gerai pasirodys Tsunoda su Alpa Tauri, tai dar kitais metais važiuos už Red Bull. Neatsitiktinai tik vienerių metų sutartis su Perezu.

o jeigu ir perezas gerai pasirodys, o meksikieciu sponsoriai dar ir padidins remima?
×

TOP naujienos