A. Cowellas: turbininiai motorai skleidžia malonų garsą (6)

A. Cowellas: turbininiai motorai skleidžia malonų garsą
logo 2019 Gruodžio 26 d. 10:30, Daimler

Mercedes“ komandos vyriausiasis motoristas Andy Cowellas mano, kad „Formulės-1“ perėjimas prie turbininių jėgainių 2014 metais padidino F-1 lenktynių žiūrimumą tarp šeimyninės auditorijos...

Andy Cowellas: „2014 m. jėgos agregatai buvo visai „žali“. Laikui bėgant mes sugebėjome juos optimizuoti, varikliuose atsirado gana malonus garsas. Jie ne tokie garsūs kaip anksčiau, bet mašinos yra vis tiek pakankamai garsios.

Dabar ir palaikymo lenktynių serijos pereina prie turbininių variklių, todėl jie visi skambės daugmaž panašiai. Dėl to mes pradėjome per varžybas matyti daugiau šeimų tribūnose. Ankstesniais metais V8 ar V10 motorai tiesiog „rėkdavo“, vaikams būdavo neįmanoma būti šalia trasos. Be to, dauguma iš tų, kurie tada dirbo „Formulėje-1“, susigadino klausą, todėl aš manau, kad pasikeitęs garsas yra žingsnis teisinga linkme“.


Komentarai (6)
deivec
| 12/26 15:15 Atsakyti
as pasakyciau taip "skleidzia kitoki garsa"
blaadis
| 12/26 16:29 Atsakyti
deivec
12/26 15:15

as pasakyciau taip "skleidzia kitoki garsa"

Sutinku su Jusu nuomone
bmw v8
| 12/26 20:48 Atsakyti
Man visai patiko jų garsas šiemet, nebūtinai gražu tai, kas garsiai rėkia... Porsche CUP tikrai erzino per F1 savaitgalį 😉
astralas
| 12/27 00:07 Atsakyti
kiekvienam savo, kažkam patinka veganai, kažkas laiko gėjus, laisva šalis
Black_Death
| 12/27 11:11 Atsakyti
Senovès išmintis "visokiu yra,bet ne visu reikia"
Fonsvinkunas
| 12/29 13:51 Atsakyti
Daug žmonių kurie heitina turbininius variklius tai daro tikriausiai todėl, kad pradėjo žiūrėti f1 V10 ar V8 erų metu ir nėra pratę prie dabartinių garsų. Jei per pirmąją F1 turbo erą 1980-1988, Lietuvoje būtų buvus galimybė žiūrėti F1, ginčų šia tema būtų mažiau. Asmeniškai aš pats pradėjau žiūrėti kai buvo naudojami V8 varikliai ir 2014 iš pradžių šlykštėjausi naujais varikliais bet vėliau pripratau ir dabar man visai patinka turbininių variklių skleidžiamas garsas.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas