A. Greenas: pas mus Vettelis atsigaus (23)

A. Greenas: pas mus Vettelis atsigaus
logo Spalio 01 d. 17:24, Ferrari

Po dešimties lenktynių Sebastianas Vettelis asmeninėje įskaitoje teužima tik 13-tą vietą, turėdamas vos 17 taškų. „Racing Point“ technikos direktorius Andrew‘as Greenas įsitikinęs, kad vokietis, perėjęs į jų komandą, atsigaus.

Andrew‘as Greenas: „Manau, kad Sebastianas suteiks visai kitokios dinamikos mÅ«sų komandai. Jo pakvietimas rodo, ko Lawrence‘as Strollas nori iš komandos ir kokie yra jo planai bei tikslai.

Vettelis – daugkartinis pasaulio čempionas ir kartu su juo mes gausime naują darbo metodiką, kurios anksčiau mes niekada neturėjome ir kuri mums bÅ«tinai reikalinga. Mes norime, kad komandoje bÅ«tų kažkas, kuris žino, kaip reikia laimėti ir papasakotų mums, ką reikia bÅ«tinai padaryti norint nugalėti lenktynėse ir čempionatuose.

Savo ruožtu mes taip pat padėsime Sebastianui. Šiuo momentu jam nekomfortiška senoje komandoje ir spėju, kad jis prarado kovinę dvasią. Manau, kad mÅ«sų komanda labiausiai tinka tam, kad lenktynininkas čia atgautų jėgas ir sugrįžtų į sportinės formos piką. Mes pasistengsime padėti Sebastianui“.

 


Komentarai (23)
Skirmantas_M
IP: bd73034 | 10/03 07:09 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
10/02 19:04

As galvoju, kad nu vistiek Vett turejo suintriguoti Greena ar Strolla del savo ziniu bagazo, nes nu jo greicio pilotu yra pasirinkime, tas pats Perezas ar Hulkas pakankamai greiti, o galbut tiek pat greiti. Vien kad Vett yra 4x nemanau kad tai butu lemiama korta ji pasirenkant. Tikrai idomu kaip ten kas, manau paaiskes sita info kai jau Vett apsivilks Aston apranga :)
Del MSC tai tie gandai tikrai buvo ir skamejo stipriai kai bolidas dominavo, o kai jau nebe tai viskas subliusko :) Nors tada Mersai buvo greiti vienam Q rate bet lenktynese budavo zopa :))

Manau VET pasirinkimas yra kombinacija kokių tai, kaip bebūtų, žinių atnešimo, visgi patirties turi, matė, ir kartu ir marketingo 4x vertės. Net manau labiau antras. Dėl greičio, bendrai važiavimo, būkime atviri, bet dabar neatrodo stebuklingai ir atrodo panašių ir geresnių variantų būtų. Ir turbūt jaunesnių bei perspektyvesnių.
Įdomu ir man kas bus. Nesu didelis jo fanas, bet kartu net jau ir kiek gaila pradeda darytis jei ir čia bus nusivylimas :)
zonker logo rėmėjas
IP: e839631 | 10/02 19:04 Atsakyti
Skirmantas_M
10/02 15:31

Tikrai taip. Manau yra labai sunku vertinti ko ir kiek žino, juo labiau kažko pačiupinėjamo, naudingo. Realiai gali būti net taip, kaip ir būna gerai išvystytose struktūrose, t.y. kad žino gan siaurai savo srityje ir tuo ir pasibaigia. Ir manau vis tiek vyksta ir tech žmonių migravimas, ir jie nemažai tos info atneša bet kuriuo atveju. Ir kilo tokia mintis apie procesus. Tai kad sakoma susamdyk gerus žmonės ir tiesiog nemaišyk jiems dirbti, jie pagal bet kokius, kad ir chaotiškus, procesus vis tiek rezultatą padarys. Aišku, būtent eina kalba apie tvarią daugumą gerų žmonių. Todėl va irgi didelių apsireiškimų ar ko nelankstyčiau, kad va ateis žmogus ir kažkokie didžiuliai pokyčiai įvyks.
Dar pagalvojau apie legendinį MSC kai atėjo į Mercedes, kuri tadar dar nebuvo tokia stipri. Irgi oi kaip buvo šnekama, kad o, jis toks geras visur, net technikoj, daugkartinis čempionas, prie bolido ranką pridėjo. Bet rezultato nelabai juk matėsi, daugiau šnekos?
Bet taip, būtent atrodo kad įvyktų matomesnė sėkmė, turi sukristi tikrai daug dalykų. Aišku, tikėtis jų galima, nereikia būti ir minimalistais :)

As galvoju, kad nu vistiek Vett turejo suintriguoti Greena ar Strolla del savo ziniu bagazo, nes nu jo greicio pilotu yra pasirinkime, tas pats Perezas ar Hulkas pakankamai greiti, o galbut tiek pat greiti. Vien kad Vett yra 4x nemanau kad tai butu lemiama korta ji pasirenkant. Tikrai idomu kaip ten kas, manau paaiskes sita info kai jau Vett apsivilks Aston apranga :)
Del MSC tai tie gandai tikrai buvo ir skamejo stipriai kai bolidas dominavo, o kai jau nebe tai viskas subliusko :) Nors tada Mersai buvo greiti vienam Q rate bet lenktynese budavo zopa :))
Skirmantas_M
IP: bd46a56 | 10/02 15:31 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
10/02 14:55

Sutinku :) zinai mums sunku spresti kiek daug gali Vet zinoti, gal Vett tiek RB tiek Ferr galedavo vaikscioti po visus skyrius ir bendrauti su specais apie bolida, jo analizes ir t.t.. Galu gale mato su kokiais tiekejais komanda bendrauja, kokius softus naudoja, kaip daznai ir kokius meetus daro ir dar begales niuansu. Tai tokia info manau yra naudinga (kiek naudinga jau klausimas), o pvz jei komandose yra super inzinieriu, kuriu nuopelnus susisluoja vadovai, Vettelis velgi galetu jau ivardinti tokius, ir galbut paskatinti persivilioti i Aston komanda :) Bet velgi kaip ir pats sakai, cia jau nuo paciu vadovu/personalo, o ne nuo Vett, priklauso kaip ta grandinele sudelios ir kaip visas mechanizmas veiks. O zinai Vetka tai ne Shumis ar Alonso, kurie buvo pagarseje "bolido kurimo" milziniska pagalba :)) tai as asmeniskai daug labai nesitikiu :))

Tikrai taip. Manau yra labai sunku vertinti ko ir kiek žino, juo labiau kažko pačiupinėjamo, naudingo. Realiai gali būti net taip, kaip ir būna gerai išvystytose struktūrose, t.y. kad žino gan siaurai savo srityje ir tuo ir pasibaigia. Ir manau vis tiek vyksta ir tech žmonių migravimas, ir jie nemažai tos info atneša bet kuriuo atveju. Ir kilo tokia mintis apie procesus. Tai kad sakoma susamdyk gerus žmonės ir tiesiog nemaišyk jiems dirbti, jie pagal bet kokius, kad ir chaotiškus, procesus vis tiek rezultatą padarys. Aišku, būtent eina kalba apie tvarią daugumą gerų žmonių. Todėl va irgi didelių apsireiškimų ar ko nelankstyčiau, kad va ateis žmogus ir kažkokie didžiuliai pokyčiai įvyks.
Dar pagalvojau apie legendinį MSC kai atėjo į Mercedes, kuri tadar dar nebuvo tokia stipri. Irgi oi kaip buvo šnekama, kad o, jis toks geras visur, net technikoj, daugkartinis čempionas, prie bolido ranką pridėjo. Bet rezultato nelabai juk matėsi, daugiau šnekos?
Bet taip, būtent atrodo kad įvyktų matomesnė sėkmė, turi sukristi tikrai daug dalykų. Aišku, tikėtis jų galima, nereikia būti ir minimalistais :)
zonker logo rėmėjas
IP: e839631 | 10/02 14:55 Atsakyti
Skirmantas_M
10/02 14:28

P.S. Sorry už dvigubą postą, bet ką aš manau apie procesus, tai kad bendrą supratimą apie kitų komandų procesus visgi komandos vis tiek turi. Bet kur kas sunkiau yra realizuoti tuos supratimus ir žinias, nei tik kad žinoti. Visko kur kas daugiau, sunkiau surinkti tinkamus žmones, finansavimą, nei tik kad žinoti ką padaryti ;)

Sutinku :) zinai mums sunku spresti kiek daug gali Vet zinoti, gal Vett tiek RB tiek Ferr galedavo vaikscioti po visus skyrius ir bendrauti su specais apie bolida, jo analizes ir t.t.. Galu gale mato su kokiais tiekejais komanda bendrauja, kokius softus naudoja, kaip daznai ir kokius meetus daro ir dar begales niuansu. Tai tokia info manau yra naudinga (kiek naudinga jau klausimas), o pvz jei komandose yra super inzinieriu, kuriu nuopelnus susisluoja vadovai, Vettelis velgi galetu jau ivardinti tokius, ir galbut paskatinti persivilioti i Aston komanda :) Bet velgi kaip ir pats sakai, cia jau nuo paciu vadovu/personalo, o ne nuo Vett, priklauso kaip ta grandinele sudelios ir kaip visas mechanizmas veiks. O zinai Vetka tai ne Shumis ar Alonso, kurie buvo pagarseje "bolido kurimo" milziniska pagalba :)) tai as asmeniskai daug labai nesitikiu :))
Skirmantas_M
IP: bd46a56 | 10/02 14:28 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
10/02 13:45

na as nezinau kiek RP komanda turi specu, kurie ateje is cempioniniu komandu, bet itariu ka jis turejo omeny tai, kad Vet papasakos apie vidines komandu (RB ar Ferr) proceduras/disciplinas, kas is esmes gali atnesti naudos visai komandai. Bent jau as taip suprantu :)

P.S. Sorry už dvigubą postą, bet ką aš manau apie procesus, tai kad bendrą supratimą apie kitų komandų procesus visgi komandos vis tiek turi. Bet kur kas sunkiau yra realizuoti tuos supratimus ir žinias, nei tik kad žinoti. Visko kur kas daugiau, sunkiau surinkti tinkamus žmones, finansavimą, nei tik kad žinoti ką padaryti ;)
Skirmantas_M
IP: bd46a56 | 10/02 14:07 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
10/02 13:45

na as nezinau kiek RP komanda turi specu, kurie ateje is cempioniniu komandu, bet itariu ka jis turejo omeny tai, kad Vet papasakos apie vidines komandu (RB ar Ferr) proceduras/disciplinas, kas is esmes gali atnesti naudos visai komandai. Bent jau as taip suprantu :)

Taip, šneka apie metodikas, bet atkreipkime dėmesį, kad šneka apie tai, kaip turėti tokią komandą, kad nugalėti varžybose. Tai galbūt čia ir galima įtarti, kad gavę metodikų praktikų taikosi, tikisi nemažai? Kitas dalykas, kad net jei ir taikyti kažkokias labai dideles procesų žinias, realus realizavimas gali ir neįvykti niekada. Jau VET seniai gali nebūti net nepamačius kas pasikeitė.
Žodžiu nežinau, gal kaip sakai lūkestis tik aplenkti Strolą, bet man atrodo visgi tikimasi ir ne tik procesų žinių ir kažkokio aplenkimo. Bent man skamba kad tai tie atnešami procesai ne tik kad bus atnešti, bet ir komandą ir jos rezultatus bendrai matomai pakels ;)
zonker logo rėmėjas
IP: e839631 | 10/02 13:45 Atsakyti
Skirmantas_M
10/02 13:39

Na, Ferrari juk nesijaus gerai, kai tiek jis tikėjosi daug, tiek komanda, o dabar atrodo, kad lūkesčių nei vienų, nei kitų nepateisino. Ypač dar kai ir išaiškėja, kad naujas komandos narys už jį tiesiog geresnis ir lūkesčiai turbūt iš 4x VET buvo tiesiog per dideli.
Dabar galvoju ar ne ta pati, ar panašiai atrodanti, situacija Aston Martin. Kaip aš skaitau ką šneka apie lūkesčius, tai kad jis 4x, padės labai daug komandai ir t.t., man skamba kur kas daugiau nei tik kad nedarys suktukų ir kad nugalės Strolą. Čia manau būtų minimum, minimum lūkestis. Bet būtent skamba, kad tikisi kur kas daugiau, kad komandą nuves vos ne kažkur aukščiau ar aukštai. Bent aš taip skaitau šitus lūkesčius. Aišku ir suprantu, kad nu turi kažko tikėtis visi, šnekėti, tuo pačiu ir marketingą daryti. Bet sakau savo nuomonę, man kvepia biškutį burbuliuku.

na as nezinau kiek RP komanda turi specu, kurie ateje is cempioniniu komandu, bet itariu ka jis turejo omeny tai, kad Vet papasakos apie vidines komandu (RB ar Ferr) proceduras/disciplinas, kas is esmes gali atnesti naudos visai komandai. Bent jau as taip suprantu :)
Skirmantas_M
IP: bd46a56 | 10/02 13:39 Atsakyti
zonker logo rėmėjas
10/02 13:22

Cia zinai Skirmantai, paklause Greeno zurnalistas ir ans atsake, va toks ir burbulas. Akivaizdu, kad Vetka gerai nesijaucia Ferruose, matomai Greenas zinos daugiau uz mus. Kiekvienas nori dirbti geroje aplinkoje, ne isimtis ir Vetka. Lukesciai manau didziausi yra nedaryti suktuku ir pasirodyti geriau uz komandos drauga, tai jeigu sulips bolidas ir Vetkos vairavimo stilius tai tie lukesciai nebus taip sunkiai igyvendinami.

Na, Ferrari juk nesijaus gerai, kai tiek jis tikėjosi daug, tiek komanda, o dabar atrodo, kad lūkesčių nei vienų, nei kitų nepateisino. Ypač dar kai ir išaiškėja, kad naujas komandos narys už jį tiesiog geresnis ir lūkesčiai turbūt iš 4x VET buvo tiesiog per dideli.
Dabar galvoju ar ne ta pati, ar panašiai atrodanti, situacija Aston Martin. Kaip aš skaitau ką šneka apie lūkesčius, tai kad jis 4x, padės labai daug komandai ir t.t., man skamba kur kas daugiau nei tik kad nedarys suktukų ir kad nugalės Strolą. Čia manau būtų minimum, minimum lūkestis. Bet būtent skamba, kad tikisi kur kas daugiau, kad komandą nuves vos ne kažkur aukščiau ar aukštai. Bent aš taip skaitau šitus lūkesčius. Aišku ir suprantu, kad nu turi kažko tikėtis visi, šnekėti, tuo pačiu ir marketingą daryti. Bet sakau savo nuomonę, man kvepia biškutį burbuliuku.
zonker logo rėmėjas
IP: e839631 | 10/02 13:22 Atsakyti
Skirmantas_M
10/02 12:44

Skaitau pasisakymą ir nežinau, kažkaip visa tai kvepia pučiamu kokiu tai dideliu burbulu. Ir gerai jei išties susidės komandos ir VET pastangos ir kažkas gausis. O jei visgi ne baisiai, tai manau VET reputaciją kaip 4x gali ir visiškai suvaryti. Net kažkiek atrodo, kad link to viskas ir eina, nes lūkesčiai atrodo dideli.

Cia zinai Skirmantai, paklause Greeno zurnalistas ir ans atsake, va toks ir burbulas. Akivaizdu, kad Vetka gerai nesijaucia Ferruose, matomai Greenas zinos daugiau uz mus. Kiekvienas nori dirbti geroje aplinkoje, ne isimtis ir Vetka. Lukesciai manau didziausi yra nedaryti suktuku ir pasirodyti geriau uz komandos drauga, tai jeigu sulips bolidas ir Vetkos vairavimo stilius tai tie lukesciai nebus taip sunkiai igyvendinami.
Skirmantas_M
IP: bd46a56 | 10/02 12:44 Atsakyti
Skaitau pasisakymą ir nežinau, kažkaip visa tai kvepia pučiamu kokiu tai dideliu burbulu. Ir gerai jei išties susidės komandos ir VET pastangos ir kažkas gausis. O jei visgi ne baisiai, tai manau VET reputaciją kaip 4x gali ir visiškai suvaryti. Net kažkiek atrodo, kad link to viskas ir eina, nes lūkesčiai atrodo dideli.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas