Garsusis „Red Bull“ inžinierius Adrianas Newey yra įsitikinęs, jog kova F-1 čempionate dabar yra atkaklesnė, nei pastaruosius dvejus metus. Pasak brito, po reglamento pakeitimų viena komanda istoriškai ima dominuoti, tačiau su laiku atotrūkis mažėja.
„Žmonėms nepatinka, kad šiuo metu pagal rezultatus dominuoja viena komanda. Tačiau akivaizdu, kad jau greitai laukia pokyčiai ir ši situacija neabejotinai keisis. Išties niekas nežino kas bus kitais metais. Galbūt vienas mūsų varžovas be vargo mus aplenks.
Jeigu pažvelgsite į istoriją, taip jau yra, kad dažniausiai viena komanda sugeba jas perprasti greičiau nei kitos ir tuomet prasideda tos komandos dominavimo laikotarpis. Tokią situaciją turėjome su „Mercedes“, o dominavimo, kurį lėmė reglamento pakeitimas, pavyzdžių yra ir daugiau.
2022-aisiais taip pat turėjome didelį pokytį. Tačiau ilgainiui komandos pradeda susilyginti. Manau, kad šiemet mūsų laukia kur kas atkaklesnė kova, nei praėjusiais metais ir būčiau nustebęs, jeigu taip nebūtų. Neabejoju, kad kitame sezone kova bus dar artimesnė. O kai viskas tampa artima, mūsų laukia dar vienas pokytis.
Po reglamento pakeitimų ir vėl yra didelė tikimybė, kad turėsime atitrūkusią komandą. Kiek pamenu, tai bus pirmas kartas, kai bus rimti pokyčiai tiek jėgos agregato, tiek važiuoklės srityje.
Būsiu sąžiningas prieš save patį ir prisipažinsiu, kad iš pradžių dabartinės taisyklės manęs per daug nesudomino. Jų atžvilgiu buvau nusiteikęs kritiškai. Atrodė, jog jos turi labai aiškius normatyvus ir nėra jokios laisvės. Tačiau tuomet jos buvo šiek tiek sušvelnintos ir paaiškėjo, jog norint tinkamai optimizuoti automobilį, reikia labai daug dėmesio skirti detalėms.
Kita vertus, pagal šias taisykles mes jau artėjame prie tobulėjimo ribos. Taigi, žiūrint inžineriniu požiūriu, logiška, kad artėja laikas turėti naują taisyklių rinkinį“, - kalbėjo A. Newey.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |