A. Newey: tokių didelių reformų nebuvo 40 metų (2)

A. Newey: tokių didelių reformų nebuvo 40 metų
logo 2021 Rugpjūčio 08 d. 13:06, Red Bull Content Pool / Getty Images

Adriano Newey nuomone, tokių didelių reformų „Formulėje-1“, kokios įvyks 2022 metais, nebuvo jau apie 40 metų. „Red Bull“ komandos technikos departamento vadovas tai sulygino su 1983 metų reformomis, kai buvo uždraustas vadinamasis „žemės efektas“.

Kitais metais „Formulė-1“ pereis prie naujos kartos automobilių, važiuoklė bus perdaryta visiškai ir tik variklis išliks tas pats.

Pakeitimai, kurie įsigalios nuo kitų metų, išties bus labai dideli. Pasakyčiau, kad tai bus didžiausia reglamento reforma nuo tų laikų, kai 1982 m. pabaigoje buvo uždrausti bolidai, kuriuose buvo naudojamas „žemės efektas“, - kalbėjo A. Newey tinklalaidėje „Talking Bull“. - Permainos išties bus milžiniškos, visomis šio žodžio prasme. Be pakeitimų išliks tik jėgos agregatas, viso kita – pasikeis.

Ir dabar mums, kaip ir kitoms komandoms, teks ieškoti kompromisų: mes dar bandome tęsti šių metų mašinos modernizaciją, kadangi tikimės pakovoti dėl čempionų titulo šiais metais, bet susikoncentruoti tik ties tuo negalime, nes negalima pamiršti kito sezono.

Todėl dedame visas pastangas šioms dviem užduotims realizuoti ir visa tai tenka spręsti apribotų biudžetų sąlygomis. Kaip žinote, dėl šių apribojimų mums teko atleisti dalį darbuotojų, kurie dirbo tam tikrose perspektyvinėse srityse.

Antroje šio sezono dalyje komanda bus smarkiai apkrauta, nes lenktynių brigadai teks labai daug skraidyti į GP etapus ir daug dienų nebūti namuose - nuo rugpjūčio pabaigos iki gruodžio vidurio įvyks dar 12 etapų, jei tik kurie nors iš jų nebus atšaukti dėl pandemijos. Tai taip bus įtemptas periodas tiems, kas dirba komandos bazėje, nes reikės gaminti daugybę atsarginų bolidų komponentų.

Be to, dėl avarijų, kurios buvo paskutiniuose dviejuose etapuose ir didelių sugadinimų mastų, kuriuos reikia šalinti, šiuo metu yra labai didelės atsarginių detalių sąnaudos. Bet tai niekaip neatsiliepia mūsų 2022 m. bolido kūrimo programai”.

Red Bull Racing Honda
Komanda: Red Bull Racing Honda 2022 sezono taškai: 585.5
Variklis: „Honda“ Važiuoklė: RB16B
Plačiau

Komentarai (2)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
N 7
IP: 16a5899 | 08/08 15:41 Atsakyti
Avarijos jums i nauda, pravalysit atsarginiu detaliu sandelius, juk kitiems metams, kaip supratau, tiks tik variklis...
fnatic
IP: a2bf5ce | 08/08 14:12 Atsakyti
Man kaip žiūrovui didžiausi pasikeitimai iš išvaizdos buvo 2009, nes atrodė visiškas kosmosas dizaino prasme ir rikiuotė visa apsivertė aukštyn kojom. Iškilo tokios komandos, kurios tik limonadą gerai gamino, bet ne mašinas.

O kitais metais naivu tikėtis kad Hass ar Williams ar Alfos kovos priekyje dėl reglamento pasikeitimų. Labiau tikėtina kad sugrįš McLaren ir Ferrari į priekį gal ir Renault arčiau jo bus tada.
×

TOP naujienos