A. Prostas: anksčiau „Formulė-1“ būdavo geresnė (21)

A. Prostas: anksčiau „Formulė-1“ būdavo geresnė
logo Rugsėjo 20 d. 10:45, Renault Sport

„Alpine“ komandos patarėjas ir keturiskart „Formulės-1“ pasaulio čempionas Alainas Prostas savo tinklalaidėje pasakojo apie tai, kodėl, jo nuomone, iš sirgalių kur kas dažniau tekdavo girdėti nuomonių apie tai, jog seniau F-1 lenktynės būdavo kur kas įdomesnėmis.

„Na, pirmiausia, anksčiau būdavo kur kas daugiau lenkimų, - prisiminė A. Prostas. - Bet svarbiausia, bendras įspūdis žiūrint lenktynes būdavo geresnis. Aš klausinėju senesnių sirgalių, kas, jų nuomone, pasikeitė? Dažniausiai man atsako, kad anksčiau jie labai įdėmiai stebėdavo lenktynes, kadangi galėjo bet kas atsitikti. Pavyzdžiui, varikliai dažnai gesdavo ir pagal baltus dūmus iš bolido galo žiūrovai suprasdavo, kas atsitiko.

Anksčiau nebuvo DRS. Teigiama, kad ši sistema leidžia padidinti lenkimų skaičių. Tai tiesa, bet dėl DRS lenkimai dabar būna per daug paprasti, o tai jau nėra F-1 varžybos. Iš tiesų, yra labai sunku įtikti sirgaliams“.

Prostas taip pat paaiškino, kodėl šiuolaikinėje „Formulėje-1“ yra tiek daug etapų per sezoną.

„Čempionatui paprasčiausiai reikia daugiau pinigų, kadangi mes praradome daug esminių rėmėjų, - sakė A. Prostas. - Mano laikais aplinkui būdavo alkoholio ir cigarečių reklama ir tai atnešdavo krūvas pinigų. Būtent dėl to egzistavo nedidelės komandos, kurios neturėdavo paramos iš automobilių koncernų.

Dabar šių pinigų nėra, todėl idėja išplėsti čempionato tvarkaraštį nėra kvaila. Bet reikia atminti, kad komandų darbuotojai yra perkrauti: jie nuolat važiuoja iš vietos į vietą, nors norėtų daugiau laiko praleisti su šeimomis“.

Alpine F1 Team
Komanda: Alpine F1 Team 2021 sezono taškai: 104
Variklis: „Renault“ Važiuoklė: A521
Plačiau

Komentarai (21)
pimpa
IP: 6b1a7c8 | 09/23 18:55 Atsakyti
Aš nesuprantu kodėl jis taip sako :) Kad geresnės buvo :) Pilna vaizdo įrašų yra nuo 1980 iki dabar visos lenktynės. Nieko gero man tiek 80tieji, - bolidai negražūs, garsas irgi nieko gero, - o komentatoriai tą patį per visas lenktynes sako - "sunku sekti, priekinis sparnas praranda prispaudžiamą galią" ....Greičiu skirtumai tarp komandų iki 10-12 sekundžių. Ten kiti lenkiami po 10 ratų per lenktynes. Tarp komandos draugų skirtumai ir būdavo kartais po 2-3 sekundes. ... Nu nematau kuom ana formule geresnė buvo :) Techniškai neįdomūs bolidai - ir važiuotu paskutiniai F2 čempionate dabar pagal greitį.....(čia mano nuomone, prašom nekritikuokit, savo rašykit)...O tie gedimai išvis neįdomu... Koks įdomumas kai čempionatą lemią technikos patikimumas - tai tik parodo kokie gamintojai nebuvo profesionalūs tai laikais ...
maxpower
IP: 181988c | 09/21 09:15 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/20 22:58

Taip, bet ta prasme abu vienodi :) Va pvz jei daktaras ka pasako tai bent tiesiai sviesiai, o anie du i kameras pasakoja, kaip jie "kovoja trasoje" bet ta sakydami rankoje protesta laiko :) Nesakau, kad seniau kitaip buvo, bet kazkaip to dviveidiskumo kazkaip arba maziau budavo arba ne visa info transliuodavo :)

Kad vienodi tai aisku. Vieni cia juokesi kad RBR simuliacija avarijos dare bet vos tik kas jau Toto laiskus siuncia su breziniais:)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/20 22:58 Atsakyti
maxpower
09/20 22:22

Nepavadinciau Toto ir Hornerio verskniais, tiesiog artima kova tai siekia kiek imanoma daugiau naudos isspaust is situacijos

Taip, bet ta prasme abu vienodi :) Va pvz jei daktaras ka pasako tai bent tiesiai sviesiai, o anie du i kameras pasakoja, kaip jie "kovoja trasoje" bet ta sakydami rankoje protesta laiko :) Nesakau, kad seniau kitaip buvo, bet kazkaip to dviveidiskumo kazkaip arba maziau budavo arba ne visa info transliuodavo :)
lmdlfr
IP: 3954eaa | 09/20 22:51 Atsakyti
Na lenkimų ankščiau būdavo, bet kiek pamenu didžioji dalis su Kaikario ir Volungevičiaus "Vakuuminiu maišu" , vėliau šitų visų vakuumų apmažėjo dėl visokių aerodinaminių elementų ir high turbulence ir išvis niekas nieko negalėjo aplenkt. Va tada ir atsirado DRS. Ir DRS nėra jau toks apvažiavimas, kai jis įsijungia tik tada kai atstumas
maxpower
IP: dd33f53 | 09/20 22:22 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/20 20:56

Tai, kad nesuprasi, vienam straipsni, sakot, kad seniau buvo geriau, o kitam 120komentaru apie baudas pridiskutuota.
Kai Silverstone susidure Maxas su Hamiltonu, tikri tie "die hard" fanai iskart sake, lenktyniu incidentas, vienas platino trajektorija, noredamas, kad priesininkas, netilptu trasoje isvaziaves is posukio, kitas nepasidave platinimui. Ivyko susidurimas, ok move on, bet omg kiek cia visokiu diskusiju buvo, net dsq siule. Monzoj irgi, vienas vel isvaziaves is boksu platino trajektorija priesininkui, o anas, kai sekanciame posukyje nebeliko vietos (del pries tai sekusio veiksmo) nepasidave nes buvo vistiek vidinej ir jei butu tilpe, butu i tiesiaja isvaziaves pirmaudamas, bet netilpo. lenktyninis incidentas, bet vel 120 komentaru apie dsq. Prie to prisideda ir Toto su Hornerriu kurie abu TOKIO PACIO LYGIO verksniai-manipuliatoriai, o kadangi Masis skystalas tai pasiduoda tu dvieju spaudimui. Seniau, Takuma ivaziavo i MS, MS islipes, kazka pasake Takumai, nueidamas dar per vizoriu plekstelejo. Tipo taip nesidaro tevai, Dabar gi Russellas Bottui pliaukstelejo (su tuo pliaukstelejimu net muses neuzmustu ir tai ne perkeltine prasme) nes ant emociju buvo ir jo manymu per Botta, tai omg komentaruose, "pagalvokit apie vaikus" klanas iskart prisitate :)) Dabar Tsunoda, va pvz Baku buvo parodyta istrauka, kaip jis rekia ant inzinieriaus, bet pilnam pokalbyje, Inzinierius pirmas uzsauke ant jo vidury posukio, tai logiska, kad Tsunoda pasake *** netrukdyk posukiuose. Ir kas cia tokio? Emocionalus bicas, bet gal jis negali nesikeikt kai vaziuoji 250km/h o tau i ausines visokia useless info pasakoja
Ta prasme visi sako, kad seniau buvo geriau, bet tik jei kas ijungia "Montoya mode" iskart pilna komentaru kad jis nesveikas reikia ji dsq, ir tik keletas lieka su sypsena veide stebedami Maxa su Lewisu zvyre... :)

Nepavadinciau Toto ir Hornerio verskniais, tiesiog artima kova tai siekia kiek imanoma daugiau naudos isspaust is situacijos
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/20 20:56 Atsakyti
Tai, kad nesuprasi, vienam straipsni, sakot, kad seniau buvo geriau, o kitam 120komentaru apie baudas pridiskutuota.
Kai Silverstone susidure Maxas su Hamiltonu, tikri tie "die hard" fanai iskart sake, lenktyniu incidentas, vienas platino trajektorija, noredamas, kad priesininkas, netilptu trasoje isvaziaves is posukio, kitas nepasidave platinimui. Ivyko susidurimas, ok move on, bet omg kiek cia visokiu diskusiju buvo, net dsq siule. Monzoj irgi, vienas vel isvaziaves is boksu platino trajektorija priesininkui, o anas, kai sekanciame posukyje nebeliko vietos (del pries tai sekusio veiksmo) nepasidave nes buvo vistiek vidinej ir jei butu tilpe, butu i tiesiaja isvaziaves pirmaudamas, bet netilpo. lenktyninis incidentas, bet vel 120 komentaru apie dsq. Prie to prisideda ir Toto su Hornerriu kurie abu TOKIO PACIO LYGIO verksniai-manipuliatoriai, o kadangi Masis skystalas tai pasiduoda tu dvieju spaudimui. Seniau, Takuma ivaziavo i MS, MS islipes, kazka pasake Takumai, nueidamas dar per vizoriu plekstelejo. Tipo taip nesidaro tevai, Dabar gi Russellas Bottui pliaukstelejo (su tuo pliaukstelejimu net muses neuzmustu ir tai ne perkeltine prasme) nes ant emociju buvo ir jo manymu per Botta, tai omg komentaruose, "pagalvokit apie vaikus" klanas iskart prisitate :)) Dabar Tsunoda, va pvz Baku buvo parodyta istrauka, kaip jis rekia ant inzinieriaus, bet pilnam pokalbyje, Inzinierius pirmas uzsauke ant jo vidury posukio, tai logiska, kad Tsunoda pasake *** netrukdyk posukiuose. Ir kas cia tokio? Emocionalus bicas, bet gal jis negali nesikeikt kai vaziuoji 250km/h o tau i ausines visokia useless info pasakoja
Ta prasme visi sako, kad seniau buvo geriau, bet tik jei kas ijungia "Montoya mode" iskart pilna komentaru kad jis nesveikas reikia ji dsq, ir tik keletas lieka su sypsena veide stebedami Maxa su Lewisu zvyre... :)
Koby
IP: 8f31669 | 09/20 20:55 Atsakyti
Kuro papildymas leisdavo matyti įdomesnių strategijų. Drs tai, kuriose trasose, padaro lenkimus per daug lengvais. Tai kuriuose gal kiek pagerina.
bitininkas
IP: 6ae0dba | 09/20 19:51 Atsakyti
Klausimas ar būtų Mersai likę kaip variklių gamintojas, jei ne Hibridinės sistemos. Pasidomėkite dėl mokesčių gamintojams dėl teršimo, tuomet suprasite kodėl mersams hibridinė sistema labai rūpėjo.
holaxs
IP: 0b15c14 | 09/20 19:08 Atsakyti
man tai standartinese trasose uz trasos ribu asfalto per daug. dabar norejai greiciau i posuki ilekt, kad aplenkt ir nebespejai sustabdyt. tai kerti uz trasos ribu kampa per asfalta, dar koki maza bordiura persokdamas, atiduodi gryzes pozicija varzovui (kiti net 5 sekundes pasirenka penalcio uzuot atdave) ir toliau gali su tuo paciu kovot. tai gerai kad zvyras dar buvo kai maxsas su hamiltonu isleke viens ant kito. hamiltonas kaip imanydamas dar bande isvaziuot kai maxsas is masinos lipo. butu asfaltas, butu nuvertes. ir vel pilnas internetas ostu kaip hamis maxsa uzmust nori, kaip tada kai ant 51g i siena sugrudo.
Valdis
IP: a11d867 | 09/20 19:03 Atsakyti
Pridėsiu, kad variklių garsas (1992-2013) buvo tiesiog unreal lyginant su dabartiniu.
×

TOP naujienos